PRZEWÓD FILTRA POWIETRZA 1.6 B CORDOBA IBIZA POLO (6412841677)

zakończona
75,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,99 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • marka samochodu: volkswagen
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

AUTO-PASJA

SPECJALIZACJA CZĘŚCI ZAMIENNYCH :

VOLKSWAGEN

CZĘŚCI ZAMIENNE

MECHANIKI,ELEKTRYKI,­NADWOZIA,OŚWIETLENIA­,INNE

Za daną przesyłkę zapłać tylko raz !!!!!!!!!

Zmieścimy kilka lub kilkanaście części w jednej paczce-przesyłce,

(w zależności od opcji dostawy )

informacja w dziale sprzedaży

AUTO-PASJA CZĘŚCI SAMOCHODOWE

Tel: 22 864 64 17, 601 679 222, 662 388 215

Warszawa ul Sokratesa 17 a

Witamy serdecznie,

Na tej aukcji mamy do zaproponowania:

Fabrycznie nowy

NIEREGENEROWANY !!!!!

PRZEWÓD / WĄŻ / RURA

FILTRA POWIETRZA

DOLOTU OD FILTRA POWIETRZA DO PRZEPUSTNICY


GWARANCJA PRODUCENTA

GWARANCJA JAKOŚCI

ZASTOSOWANIE:



SEAT CORDOBA roczniki 1996-1999

SEAT IBIZA roczniki 1996-1999


VOLKSWAGEN POLO roczniki 1995-2001

silniki:

1.6 BENZYNA 100-101 KM

WSZYSTKIE WERSJE NADWOZIA


NUMERY OE:

6K0129627N , 6K0129627



NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH INNE ELEMENTY

UKŁADU ZASILANIA I DOLOTU POWIETRZA

W wyżej wymienionych modelach mogą występować innego rodzaju podzespoły.

Jeżeli nie jesteście Państwo pewni czy dana część pasuje do Waszego modelu,

proszę o kontakt z nami

Wszystkie nazwy, fotografie oraz znaki firmowe i towarowe występujące

w aukcji oraz dokumentacji należą do ich właścicieli i zostały użyte

tylko w celach informacyjnych.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
AUTO-PASJA TEL:22 864 64 17, 601 679 222, 662 388 215,
sklep@auto-pasja.com.pl Za przesyłkę płacisz tylko raz,w jednej przesyłce zmieścimy kilka interesujących Cię części.Odbiór własny-po wczesniejszym kontakcie telefonicznym, w soboty czynne w zalezności od wcześniej umówionych odbiorów,wysyłka za granicę po ustaleniu kosztów przesyłki i wpłacie pieniędzy na nasze konto,wysyłki kurier-natychmiast * wysyłki pocztą we wtorki i czwartki.Reszta informacji na strona o mnie lub telefonicznie.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 864 64 17
    Wszystkie telefony są czynne w godzinach pracy sklepu pon-pt 8:00-17:30 sob 9:00-13:00
  • 601 679 222
    Wszystkie telefony są czynne w godzinach pracy sklepu pon-pt 8:00-17:30 sob 9:00-13:00
  • 662 388 215
    Wszystkie telefony są czynne w godzinach pracy sklepu pon-pt 8:00-17:30 sob 9:00-13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
APS S.C. AUTO-PASJA
SOKRATESA 17A
01-909 WARSZAWA
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności za zwracany towar. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Paczkę-zwrot : opakowanie oraz część proszę zabezpieczyć na czas transportu (owinąć w folię,zabezpieczyć przed uszkodzeniem) Przy zwrocie niezbędne jest dołączenie do zwracanego towaru nr dokumentu zakupu lub dokument potwierdzający u nas zakup oraz wszelkie dane do dokonania zwrotu pieniędzy przez nas : ( Imię ,nazwisko, nr telefonu, adres, numer konta bankowego nick z allegro) NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH. Po otrzymaniu zwrotu przelewamy pieniądze. Wg obowiązującego prawa aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli najlepiej dołączając w formie pisemnej do przesyłki lub pisząc na adres e-mail:sklep@auto-pasja.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej lub pobrać ze strony UOKIK Przesyłkę należy nadać na adres: AUTO-PASJA CZĘŚCI SAMOCHODOWE 01-909 Warszawa ul.Sokratesa 17a Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: ( jest również na stronie UOKiK) (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy przez kupującego, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 6) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 10) zawartej w drodze aukcji publicznej; 11) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 12) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Inny ......................................

reklamacje

O gwarancji i jej okresie informujemy na poszczególnych aukcjach dotyczących danego przedmiotu .Okres gwarancyjny dla poszczególnych produktów podany jest w opisie danej aukcji-sprzedawanego przedmiotu. Okres gwarancyjny liczony jest od daty wystawienia dokumentu sprzedaży. Dokument zakupu jest również dokumentem gwarancyjnym i musi być przy składaniu reklamacji (oryginał). Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@auto-pasja.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Ponadto prosimy o wypełnienie protokołu reklamacyjnego przedstawionego przez APS .S.C ( wysyłamy e-mailem, wydajemy w siedzibie firmy lub wysyłamy pocztą tradycyjną.Przed przesłaniem do nas produktu na rozpatrzenie reklamacyjne prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Reklamowany przedmiot wraz z dokumentami proszę wysłać na adres : APS S.C. AUTO-PASJA 01-909 WARSZAWA UL.SOKRATESA 17A Gwarancja obejmuje wady technologiczno produkcyjne i materiałowe.Gwarancja jest ważna przy zachowaniu wszelkiej staranności przy montażu danej części zamiennej. Musi być zamontowana zgodnie z technologią i wszelkimi normami techniki mechaniki samochodowej. Gwarancja nie obejmuje: części uszkodzonych podczas montażu i w wyniku złego montażu, części uszkodzonych podczas wypadku, uszkodzeń mechanicznych, części montowanych nie zgodnie z technologią montażu danej części zamiennej, na skutek zastosowania wyeksploatowanych i zużytych części współpracujących bezpośrednio z reklamowaną częścią, części zamontowanych niezgodnie z ich przeznaczeniem, części wobec których podjęto próby regeneracji i lub modyfikacji parametrów technicznych i fabrycznych, części które nie zostały zamontowane w zakładach zarejestrowanych jako warsztaty-serwisy napraw samochodów. Dostarczenie reklamowanej części do gwaranta odbywa się na koszt nabywcy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Rękojmia Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, gdy towar nie ma właściwości, które powinien posiadać lub o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, czy też nie nadaje się do celu, o którym kupujący został poinformowany. Ponadto z wadą fizyczną mamy do czynienia, gdy rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym lub w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia przez sprzedawcę lub przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. Sprzedawca jest również odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa.

pozostałe informacje

Odbiór własny-po wcześniejszym kontakcie telefonicznym,wysyłki kurier i paczkomaty IN POST-wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku w rozsądnych godzinach zamówienia,chcesz wysyłkę express zadzwoń-określimy się * , przesyłki pocztą i polecone INPOST wysyłamy we wtorki i czwartki o godzinie 12 00.wysyłka za granicę po ustaleniu kosztów przesyłki i wpłacie pieniędzy na nasze konto, Reszta informacji na strona o mnie lub telefonicznie. Telefony odbieramy w godzinach naszej pracy.Sklep czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:30 w soboty od 9 do 13. Nie czytamy i nie odpowiadamy na sms-y.