PRZEWÓD AUDIO KABEL DIN5 - 2xRCA (Cinch) 1,2M 2286 (6922320739)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,50 zł
z 10 sztuk

kolor/wzór:

Długość kabla [w metrach]:

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inni producenci
  • długość kabla [w metrach]: 1.2

opis

Adres firmy:

Sat-Serwis
ul.Północ­na 36
91-425 Łódź

Hurtownia czynna: pon-pt, 9-17

mail: allegro@isat.com.pl

tel. (42) 631-92-77
tel. (42) 631-93-96
tel. 502-718-022

Numer konta w banku BNP Paribas:

88 1600 1143 0003 0601 3238 6001

Dokonanie płatności poprzez PayU znacznie skróci czas realizacji zamówienia. Podana cena jest ceną BRUTTO ALLEGRO (zawiera podatek VAT oraz prowizję pobierana przez portal Allegro).

Zakupione towary wysyłamy za pośrednictwem: Poczty Polskiej lub kurierem DPD możliwy jest także odbiór osobisty w siedzibie firmy. Ceny wysyłki zgodnie z powyższym cennikiem, w przypadku zakupu z różnych aukcji obowiązuje jeden, najwyższy koszt wysyłki. W wyjątkowych przypadkach, koszt wysyłki uzgodniony zostanie telefonicznie lub mailowo przez pracownika naszej firmy.

1.Jesteśmy legalnie działającą firmą, do każdej przesyłki dołączamy paragon lub fakturę VAT.
2.Komentarz wystawiamy jako drudzy.
3. Dokonując zakupu akceptujesz regulamin zawarty na stronie o mnie .



PRZEWÓD 2xRCA - DIN5 1,2M - FABRYCZNIE NOWY

Przewód Cinch 2 RCA - DIN5 1,2 metra
Kabel połączeniowy audio 2xRCA-DIN5 o długości 1,2 metra. Ekranowany przewód zakończony dwoma wtykami typu RCA i wtykiem 5 pinowym DIN5 umożliwia podłączenie stereofonicznego sygnału audio ze sprzętu z gniazdem DIN.

Dane techniczne:
  • kabel połączeniowy 2xRCA-DIN5
  • obudowy wtyków RCA i DIN plastikowe
  • rozkład wtyku din -180st
  • długość 1,2m
  • Gwarancja 24 miesiące



Dlaczego warto u nas kupować:
- Ponad 20 lat doświadczenia w branży RTV i TV-SAT
- 100% zadowolonych klientów
- Udzielamy fachowej pomocy telefonicznie i mailowo
- Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę VAT
- Możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni
- Wszystkie wysyłane paczki są ubezpieczone
- Każdy wysyłany towar jest starannie zapakowany
- Szybka realizacja zamówień - towar nawet na następny dzień !
- Produkty w naszej ofercie są fabrycznie nowe i objęte 24 miesięczną gwarancją

Towary z naszych aukcji mają możliwość DARMOWEGO odbioru osobistego - zapraszamy Łódź, Północna 36, pon-pt, 9-17. W naszej hurtowni cały asortyment dostępny jest od razu po wylicytowaniu, bez dodatkowych uzgodnień telefonicznych/mailo­wych.



Jeśli szukasz innego towaru napisz lub zadzwoń - POMOŻEMY.

allegro@isat.com.pl 42 631-92-77 / 502-718-022


Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Punkty odbioru

Sat-Serwis ZPHU
Północna 36
91-425 Łódź
email: sat@satserwis.pl
tel.: 42-6319396

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Dostępne od ręki
Kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Zakupiony towar jest fabrycznie nowy, objęty 24 miesięczną gwarancją.  Podstawą jej egzekwowania  jest kopia dowodu zakupu oraz wadliwy towar z opisem usterki dostarczony  do siedziby firmy  (91-425 Łódź, ul. Północna 36). Przed wysyłką prosimy o kontakt z  pracownikiem firmy pod numerem telefonu: (42)6319277, fax: (42)6319396


e-mail: sat@satserwis.pl


lub pisemnie: 91-425 Łódź, ul.Północna 36.


Koszt transportu pokrywa Klient, chyba że ustalono inaczej. Jeśli  gwarancja zostanie uznana, Firma zwróci Klientowi koszt transportu w  wysokości określonej w cenniku wysyłek pkt.3 - podstawowy koszt  transportu (list - 8,50zł; paczka - 11,00zł; kurier - 15,00zł).

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


Po naprawie lub wymianie na nowy towar odsyłamy na koszt firmy pod  wskazany adres.


Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura/paragon) oraz  oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w  karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie  się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie  gwarancyjnej (o ile taka została dołączona do produktu) lub na stronach  www producenta.


Gwarancji nie podlega towar:

- z uszkodzoną plombą gwarancyjną;

- uszkodzony z powodu wyładowań atmosferycznych, przepięć lub zalania;

- uszkodzony mechaniczne, nieprawidłowo użytkowany lub zmodyfikowane  przez użytkownika (np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami);

- w którym zainstalowano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż  zalecane przez producenta;  


Reklamacja może nie zostać rozpatrzona, jeśli nie będą podane objawy  uszkodzenia/ opis usterki lub jeśli reklamowany towar będzie  niekompletny. 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

SAT-SERWIS s.c. ZPHU U.M.Cinkusz
Północna 36
91-425 Łódź
Dodatkowe informacje

Zakupiony towar jest fabrycznie nowy, objęty 24 miesięczną gwarancją. Podstawą jej egzekwowania jest kopia dowodu zakupu oraz wadliwy towar z opisem usterki dostarczony do siedziby firmy (91-425 Łódź, ul. Północna 36). 


Przed wysyłką prosimy o kontakt z pracownikiem firmy

pod numerem telefonu: (42)6319277,

fax: (42)6319396,

e-mail: sat@satserwis.pl

lub pisemnie: 91-425 Łódź, ul.Północna 36.


Koszt transportu pokrywa Klient, chyba że ustalono inaczej. Jeśli gwarancja zostanie uznana, Firma zwróci Klientowi koszt transportu w wysokości określonej w cenniku wysyłek pkt.3 - podstawowy koszt transportu (list - 8,50zł; paczka - 11,00zł; kurier - 15,00zł).


Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Po naprawie lub wymianie na nowy towar odsyłamy na koszt firmy pod wskazany adres. Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura/paragon) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej (o ile taka została dołączona do produktu) lub na stronach www producenta.


Gwarancji nie podlega towar: - z uszkodzoną plombą gwarancyjną; - uszkodzony z powodu wyładowań atmosferycznych, przepięć lub zalania; - uszkodzony mechaniczne, nieprawidłowo użytkowany lub zmodyfikowane przez użytkownika (np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami); - w którym zainstalowano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta; Reklamacja może nie zostać rozpatrzona, jeśli nie będą podane objawy uszkodzenia/ opis usterki lub jeśli reklamowany towar będzie niekompletny.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SAT-SERWIS s.c. ZPHU U.M.Cinkusz
Północna 36
91-425 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki, bez podania przyczyn zwrotu. W celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z Firmą: telefonicznie: (42) 6319277, fax: (42) 6319396 mailowo: sat@satserwis.pl lub pisemnie: 91-425 Łódź, ul.Północna 36 Zwracany towar musi być kompletny i nie może posiadać śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. W dniu otrzymania zwrotu towaru (w przypadku firm, po otrzymaniu podpisanej faktury korygującej) Firma dokona zwrotu kwoty stanowiącej wartość towaru + podstawowy koszt transportu przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient. Powyższe nie dotyczy zakupów dokonanych przez osoby prawne/firmy/Sp.K. itd. co do których nie ma zastosowania ustawa o ochronie praw konsumenta;