Przetwornica 24V 230V 600W/1200W czysty sinus USB (6541593184)

zakończona
466,17 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,53 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]

Przetwornica 24V - 230V 600W/1200W czysty sinus USB

Kontakt

BIALL Sp. z o.o.
ul. Barniewicka 54c
PL 80-299 Gdańsk
Tel.: +48 58 322 11 91
Email: biall@biall.com.pl

Wysyłka

Tania wysyłka firmą GLS, tylko 13,53zł
Do 30kg jeden koszt wysyłki

Oferta

W ofercie posiadamy szeroką gamę kontrolerów PWM i MPPT od 10A do 40A oraz inne produkty dla fotowoltaiki:
  • panele
  • narzędzia
  • przewody
  • złącza
  • mierniki
  • falowniki

Zobacz pozostałe aukcje

Zdjęcia produktu:

Opis przedmiotu:

Modele z serii NV-P12/24/48 to inwertery/falowniki 50Hz zamieniające napięcie 12/24/48V DC na napięcie 230V 50Hz sinusoidalne. Ten kompaktowy i bardzo funkcjonalny wyrób jest jedną z nowocześniejszych konstrukcji inverterów wykorzystujących technologię wysokich częstotliwości, co pozwala na uzyskanie na wyjściu możliwie dokładnego przebiegu sinusoidy i wysokiej sprawności (THD <=3%, sprawność 90%). Jest zaprojektowany do bezusterkowej pracy przez wiele lat dzięki automatycznym układom monitoringu dla ochrony invertera i akumulatora przed przeciążeniami. Ochrona obejmuje automatyczne wyłączenie przy nadmiernie obniżonym napięciu akumulatora, wystąpieniu impulsu wysokonapięciowego i przekroczeniu temperatury. Wyjście jest chronione przed zwarciem i przeciążeniem. Dodatkowo bezpieczeństwo zwiększa podłączenie inwertera do lokalnego uziemienia (specjalny zacisk na obudowie).

Specyfikacja:

  • Typ - NVP600-24
  • Moc ciągła - 600W
  • Moc szczytowa - 1200W
  • Efektywność - 90%
  • THD - ≤3%
  • Prąd jałowy przy odłączonym wyjściu AC (przełącznik w pozycji "O") - <0,03
  • Prąd jałowy przy włączonym wyjściu AC (przełącznik w pozycji "I") bez
  • obciążenia - <0,5
  • Napięcie wejściowe DC - 23,0V~31,0V
  • Napięcie wyjściowe AC (znamionowe) - 230V AC (±5%)
  • Częstotliwość wyjściowa AC (przebieg sinusoidalny) - 50Hz (±0,5Hz)
  • Wyzwalanie alarmu dla niskiego DC - 21,5~23.0V
  • Rozłączanie dla niskiego DC - 20,5~22,0V
  • Rozłączanie dla wysokiego DC - 31,0V
  • Wyjście USB - 5V 500mA
  • Temperatura pracy - -15˚C~50˚C
  • Wymiary (szer x gł x wys) [mm] - 170 x 266 x 78
  • Masa - 1950g
  • Wyposażenie - przewody do akumulatora (krokodyl - oczko), przewód uziemienia, bezpieczniki
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,53 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka GLS
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Właścicielem konta "biall_sp_zoo" jest: BIALL Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Barniewickiej 54C, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS0000223476 i identyfikowany numerem NIP 6040018535 oraz REGON 193106935, z kapitałem zakładowym w kwocie 50000 PLN, w pełni wniesionym.

kontakt

  • +48583221191
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzianch 8:00 - 16:00

reklamacje

ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY - ZWROT TOWARU: Zgodnie z Art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o ochronie praw konsumentów, Klientowi, który zakupił towar poza siedzibą przedsiębiorstwa lub na odległość (poprzez internet) przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania Produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Konsument ma obowiązek do zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jednocześnie zgodnie z Art. 34 ust. 2 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, zarówno Sprzedawca, jak i Klient będący konsumentem są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Zwracany towar należy wysłać na adres: BIALL Sp. z o.o., ul. Barniewicka 54C, 80-299 Gdańsk. REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI: Rękojmia jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy (BIALL Sp. z o.o.) w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru. Sprzedający odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 2 lat od wydania przedmiotu. Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację z tytułu rękojmi, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). Sprzedawca na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia ma prawo negocjować z Konsumentem jego żądania i zaproponować lepsze rozwiązanie reklamacji z tytułu rękojmi. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określona usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka nieznana konsumentowi w momencie zakupu. Reklamację można złożyć drogą mailową. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania. Pismo reklamacyjne można też przekazać Sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wraz z przedstawieniem żądania reklamacji z tytułu rękojmi należy załączyć do pisma dokument poświadczający zawarcie transakcji. Może to być jeden z poniższych dokumentów: paragon fiskalny; oświadczenie świadków o dokonaniu zakupu; wydruk z ROR Konsumenta; e-mail lub inna korespondencja ze Sprzedawcą. Sprzedawca rozpatrzy pismo reklamacyjne w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. WYMIANA LUB NAPRAWA TOWARU: Konsumentowi przysługuje prawo do wymiany lub naprawy towaru. Sprzedawca może odmówić spełniania żądania wymiany towaru w przypadku gdy opcja ta będzie niemożliwa do zrealizowania np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru. Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania naprawy towaru w przypadku gdy produkcja określonych części zamiennych została zaprzestana lub naprawa wymagałaby nadmiernych kosztów. W przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy towaru Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Jednocześnie Klient cały czas ma prawo do zmiany swego żądania w celu doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową. Sprzedawca zobowiązuje się do podjęcia należytych czynności związanych z wymianą lub naprawą towaru w okresie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru do siedziby BIALL Sp. z o.o. na koszt Sprzedawcy. OBNIŻENIE CENY LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY: Konsumentowi przysługuje prawo do obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy przy zachowaniu dwóch poniższych warunków. 1. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy gdy wada ma charakter istotny. 2. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji z tytułu rękojmi dotyczącej danego towaru Sprzedawca może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę o czym powiadomi Konsumenta, ma on bowiem prawo wyboru czy dany towar ma być naprawiony lub wymieniony. Przy czym zmiana propozycji Sprzedawcy nie będzie możliwa w przypadku gdy jedna z opcji będzie nie możliwa do spełnienia przez Sprzedawcę – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru oraz w przypadku gdy żądanie wymiany całego urządzenia na nowe będzie generowało nadmierne koszty dla Sprzedawcy przez co rozumieć należy wymianę urządzenia na nowe, jeżeli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Konsumentowi przysługuje prawo do obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku gdy Sprzedawca nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru bez znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę. Koszt związany z przesyłką pokrywa Sprzedawca. REKLAMACJA NA PODSTAWIE GWARANCJI: Gwarantem towarów dystrybuowanych poprzez internet jest: BIALL Sp. z o.o. ul. Barniewicka 54C 80-299 Gdańsk Chyba, że oświadczenie gwarancyjne dostarczone wraz z towarem stanowi inaczej. Czas trwania gwarancji jest regulowany poprzez właściwy dla towaru dokument gwarancyjny. Dokument ten jest każdorazowo dołączany do danego towaru przy sprzedaży. Konsument przed zakupem towaru może otrzymać informację o długości trwania okresu gwarancyjnego od Sprzedawcy oraz z karty katalogowej lub z instrukcji obsługi, które to opublikowane są na stronie internetowej sklepu, a w przypadku posiadania już towaru z posiadanego dokumentu gwarancyjnego. Konsument składający reklamację na podstawie udzielonej gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy przedmiot do miejsca wskazanego w dokumencie gwarancji. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. Gwarant wykona swoje obowiązki w terminie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.