PRZESTAWIACZ ZAWÓR KĄTA WTRYSKU LUCAS SPRAWDŹ (6541562595)

zakończona
85,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używane
  • typ samochodu: samochody osobowe
Kontakt

Rachunek bankowy
Inteligo: 50102055581111138874­400025

Warunki aukcji
  • Proszę zapoznać się z opisem aukcji.

  • Wysyłka
  • Po wpłacie na konto zawór odsyłam na własny koszt.
  • ZAWÓR LUCAS

    Proszę uważać na osoby które pojawiły się na allegro i podają się, że naprawiają zawory od kilku lat. To czyste kłamstwo. Proszę sprawdzić ich komentarze, nie mają ani jednego za naprawę zaworów.

    --- PROMOCJA ---

    UWAGA KILKASET ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

    Współpracujemy z wieloma autoryzowanymi serwisami marki Renault oraz Volvo a także z warsztatami zajmującymi się naprawa pomp wtryskowych m.in.

    - współpraca z Bosch Service

    Witam Państwa serdecznie na mojej aukcji

    Regeneracja, naprawa elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku (tzw. timing control) stosowanego w pompach wtryskowych firmy Lucas w samochodach m.in marki: Fiat, Ford, Renault, Mitsubishi, Volvo

    Elektrozawór stosowany jest w pompach firmy CAV LUCAS DELPHI montowanych w silnikach niżej wymienionych modeli:

    - VOLVO S40 V40 z silnikiem 1.9TD (D4192T) (1996-1999)

    - MITSUBISHI CARISMA silnikiem 1.9TD (F8Q) (1996-2000)

    - Renault Laguna 1,9D od 96r.

    - Renault Kangoo 1,9D od 96r.

    - Ford Escort, Mondeo 1,8 TD

    - Fiat 1,9 TD (BRAVO, BRAVA, MAREA)

    - Volkswagen Polo 1.9 D

    - Volkswagen Caddy 1,9 D

    - Skoda Felicia 1,9 D

    - Peugeot 206, 306, Partner

    - Citroen Xara, Berlingo

    - oraz innych proszę pytać, chętnie odpowiem

    Elektrozawór jest zamontowany z boku pompy od strony chłodnicy. Utrzymuje on w sposób ciągły odpowiednie "ciśnienie sterujące paliwa" wewnątrz pompy wtryskowej. Wartość tego ciśnienia ustala odpowiedni kąt wyprzedzenia wtrysku zgodnie z mapą pamięci komputera sterującego. Podczas pracy elektrozawór klika równomiernie z dużą częstotliwością.

    Poniżej zdjęcie ukazujące miejsce, gdzie znajduje się zawór (pompa w Volvo, Carisma)

    Najczęstsze usterki tego zaworu to:

    - Uszkodzenie cewki sterującej - w takim przypadku zawór przestaje klikać, a kąt wyprzedzenia wtrysku ustala się na najbardziej wyprzedzony, zapala się kontrolka usterki silnika na desce rozdzielczej i silnik zaczyna bardzo głośno i twardo pracować.

    - Zacieranie się trzpienia sterującego przepływem paliwa (jego ciśnieniem), przyczyną tego jest zwykle złej jakości paliwo - podczas pracy silnika taki elektrozawór nie klika lub klika nierównomiernie ze zmienną częstotliwością, silnik ujawnia swoją moc nieregularnie (raz przyspiesza normalnie, innym razem brakuje mu mocy), kontrolka uszkodzenia silnika zapala się i gaśnie, pojawiają się problemy z uruchomieniem silnika (najczęściej zimnego).

    - Rozszczelnienie obudowy - doprowadza do ciągłego zapowietrzania układu. W tym przypadku usterka jest widoczna gołym okiem (wycieki paliwa z tylnej części elektrozaworu, przy przewodach), pojawiają się duże problemy z odpaleniem po dłuższym postoju.

    Najprostszą diagnozą jest podłączenia samochodu pod komputer, i wtedy wykaże błąd tego zaworu lub inne widoczne gołym okiem usterki jak np, lejące się paliwo z miejsca obok przewodów na zaworku, lub zaświecanie się kontrolki "chceck engine" podczas uruchomienia bądź jazdy.

    Jeśli cieknie paliwo z miejsca zaznaczonego poniżej na zdjęciu zawór jak najbardziej nadaje się do naprawy.

    Polega na regeneracji naprawie niesprawnego zaworu przestawiacza kąta wtrysku. Naprawa obejmuje uszkodzenia elektryczne oraz nieszczelności wewnętrznych struktur zaworu, widoczne wydobywającym się paliwie na zaworku.

    Proszę o informację

    jakie są objawy.

    Każdy zawór po naprawie jest szczegółowo sprawdzany w pompie wtryskowej na stole probierczym.

    UWAGA GWARANCJA

    W przypadku naprawy zaworu cieknącego na usługę udzielam dożywotnej gwarancji. Jeżeli ponownie wystąpi ta sama usterka, naprawiam na swój koszt.

    Zastanów się

    Lepiej wydać 85 zł i mieć 100% sprawny zawór z gwarancją, niż wydać więcej za kiepskiej jakości zamiennik bez żadnej gwarancji.

    Po kliknięciu Kup Teraz:

    1. uszkodzony zawór, wysyłają Państwo do mnie, regeneruję w dniu otrzymania przesyłki i odsyłam do Państwa

    Istnieje możliwość wysłania wcześniej zaworu zregenerowanego przeze mnie, po otrzymaniu wysyłają Państwo swój. Proszę pytać o dostępność.

    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1388 7440 0025
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    List polecony ekonomiczny
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 1
    dodatkowe informacje