PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA RENAULT MASTER MEGANE (6910845654)

zakończona
105,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ silnika: diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

TYLKO 105,00 ZŁ

Wysyłka do 24h!

Przedmiotem aukcji jest nowy przepływomierz powietrza - zamiennik .

ZASTOSOWANIE W POJAZDACH :

RENAULT :

  • CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) (80 KM, 12.1999 - 05.2005 rok)
  • CLIO II nadwozie pełne (SB0/1/2_) (80 KM, 02.2000 - 05.2001 rok)
  • ESPACE III (JE0_) (98 KM, 02.1999 - 10.2002 rok)
  • KANGOO (KC0/1_) (80 KM, 02.2000 - ... rok)
  • KANGOO Express (FC0/1_) (80 KM, 02.2000 - ... rok)
  • LAGUNA I (B56_, 556_) (98 - 107 KM, 10.1997 - 03.2001 rok)
  • LAGUNA I Grandtour (K56_) (98 - 107 KM, 10.1997 - 03.2001 rok)
  • MASTER II Autobus (JD) (80 - 82 KM, 09.2000 - ... rok)
  • MASTER II nadwozie pełne (FD) (80 - 82 KM, 09.2000 - ... rok)
  • MEGANE I (BA0/1_) (80 - 102 KM, 03.1997 - 08.2003 rok)
  • MEGANE I Classic (LA0/1_) (80 - 102 KM, 03.1997 - 08.2003 rok)
  • MEGANE I Coach (DA0/1_) (98 - 102 KM, 03.1997 - 08.2003 rok)
  • MEGANE I Grandtour (KA0/1_) (80 - 102 KM, 03.1999 - 08.2003 rok)
  • MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) (101 - 131 KM, 11.2002 - 12.2009 rok)
  • MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) (110 - 131 KM, 09.2003 - 03.2009 rok)
  • MEGANE II kombi (KM0/1_) (103 - 131 KM, 08.2003 - 07.2009 rok)
  • MEGANE II sedan (LM0/1_) (101 - 131 KM, 09.2003 - ... rok)
  • MEGANE Scenic (JA0/1_) (98 KM, 04.1997 - 09.1999 rok)
  • SCÉNIC I (JA0/1_) (80 - 102 KM, 09.1999 - 08.2003 rok)
  • SCÉNIC II (JM0/1_) (101 - 131 KM, 06.2003 - ... rok)
  • TRAFIC II Autobus (JL) (82 - 135 KM, 03.2001 - ... rok)
  • TRAFIC II nadwozie pełne (FL) (82 - 135 KM, 03.2001 - ... rok)
  • TRAFIC II platforma / podwozie (EL) (82 - 135 KM, 03.2001 - ... rok)

NUMER :

5WK9620

SYMBOL :

25036

Podana cena dotyczy 1 sztuki .

Kupujesz dokładnie to co widać na zdjęciach .

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

 

*Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 



*Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


 Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:  

 http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost