PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA RENAULT CLIO II KANGOO (6910845193)

7 dni do końca
cena kup teraz
105,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ silnika: diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe

TYLKO 105,00 ZŁ

Wysyłka do 24h!

Przedmiotem aukcji jest nowy przepływomierz powietrza - zamiennik .

ZASTOSOWANIE W POJAZDACH :

RENAULT :

  • CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) (80 KM, 12.1999 - 05.2005 rok)
  • CLIO II nadwozie pełne (SB0/1/2_) (80 KM, 02.2000 - 05.2001 rok)
  • ESPACE III (JE0_) (98 KM, 02.1999 - 10.2002 rok)
  • KANGOO (KC0/1_) (80 KM, 02.2000 - ... rok)
  • KANGOO Express (FC0/1_) (80 KM, 02.2000 - ... rok)
  • LAGUNA I (B56_, 556_) (98 - 107 KM, 10.1997 - 03.2001 rok)
  • LAGUNA I Grandtour (K56_) (98 - 107 KM, 10.1997 - 03.2001 rok)
  • MASTER II Autobus (JD) (80 - 82 KM, 09.2000 - ... rok)
  • MASTER II nadwozie pełne (FD) (80 - 82 KM, 09.2000 - ... rok)
  • MEGANE I (BA0/1_) (80 - 102 KM, 03.1997 - 08.2003 rok)
  • MEGANE I Classic (LA0/1_) (80 - 102 KM, 03.1997 - 08.2003 rok)
  • MEGANE I Coach (DA0/1_) (98 - 102 KM, 03.1997 - 08.2003 rok)
  • MEGANE I Grandtour (KA0/1_) (80 - 102 KM, 03.1999 - 08.2003 rok)
  • MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) (101 - 131 KM, 11.2002 - 12.2009 rok)
  • MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) (110 - 131 KM, 09.2003 - 03.2009 rok)
  • MEGANE II kombi (KM0/1_) (103 - 131 KM, 08.2003 - 07.2009 rok)
  • MEGANE II sedan (LM0/1_) (101 - 131 KM, 09.2003 - ... rok)
  • MEGANE Scenic (JA0/1_) (98 KM, 04.1997 - 09.1999 rok)
  • SCÉNIC I (JA0/1_) (80 - 102 KM, 09.1999 - 08.2003 rok)
  • SCÉNIC II (JM0/1_) (101 - 131 KM, 06.2003 - ... rok)
  • TRAFIC II Autobus (JL) (82 - 135 KM, 03.2001 - ... rok)
  • TRAFIC II nadwozie pełne (FL) (82 - 135 KM, 03.2001 - ... rok)
  • TRAFIC II platforma / podwozie (EL) (82 - 135 KM, 03.2001 - ... rok)

NUMER :

5WK9620

SYMBOL :

25036

Podana cena dotyczy 1 sztuki .

Kupujesz dokładnie to co widać na zdjęciach .

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK
KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
NIP: 537-167-78-57
REGON: 030207396
Firma GOOD RAIN EU Sygieniewicz Jacek Ul. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN woj. dolnośląskie nip 5371677857 regon 030207396 zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane przez Prezydent Miasta Lubina

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 , sobota 9:00 - 13:00

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


 Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:  

 http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

 

*Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 



*Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.