Przepływomierz powietrza Mitsubishi L200 Pajero (6482947083)

12 dni do końca
cena kup teraz
243,99 zł
Koszty dostawy
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mitsubishi

TYLKO 243,99 ZŁ

Wysyłka do 24h!

Proponowany przez nas przepływomierz powietrza jest wysokiej jakości zamiennikiem, nie odbiegającym jakością
wykonania, parametrami oraz wyglądem od oryginału.
Pasuje do następujących samochodów:
MITSUBISHI:
Model / typPojemnośćMoc (KM)Moc (kW)ProdukowanyKod silnika
L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T) 2477 87 64 1992-11-01 - 1996-08-01 4D56 T
Model / typPojemnośćMoc (KM)Moc (kW)ProdukowanyKod silnika
L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2477 115 85 2001-09-01 - 2007-12-01 4D56 T
L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2477 99 73 1996-06-01 - 2007-12-01 4D56 TD
Model / typPojemnośćMoc (KM)Moc (kW)ProdukowanyKod silnika
PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DI-D 3200 160 118 2005-05-01 - do teraz 4M41
Model / typPojemnośćMoc (KM)Moc (kW)ProdukowanyKod silnika
PAJERO III Canvas Top (V6_W, V7_W) 3.2 DI-D (V68W, V78W) 3200 165 121 2000-04-01 - 2006-12-01 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41
PAJERO III Canvas Top (V6_W, V7_W) 3.2 DI-D (V68W, V78W) 3200 160 118 2001-10-01 - 2006-12-01 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41, 4M41
Model / typPojemnośćMoc (KM)Moc (kW)ProdukowanyKod silnika
PAJERO SPORT (K90) 3.2 TDi 3200 165 121 1998-11-01 - do teraz 4M41
Cena dotyczy: 1 sztuki
Stan: Przedmiot nowy, gotowy do montażu, pakowany w pudełka producenta
Gwarancja: Na przepływomierz udzielamy gwarancji w postaci paragonu lub faktury VAT
Nr seryjne przepływomierza (25097):
7.28342.15.0 / 197400-2000 / 197400-2010
Przepływomierz powietrza zwany jest również czujnikiem masy powietrza.

Proponowany przez nas przepływomierz to sprawdzony wybór, firma Good Rain posiada

długoletnie doświadczenie na rynku.

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, sobota 9:00 - 13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
JACEK SYGIENIEWICZ GOOD RAIN EU
UL. KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty