PRZEPŁYWOMIERZ AUDI A6 C5 0281002224 059906461A (6912086344)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
75,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Lwówek Śląski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: bosch
  • typ silnika: benzyna
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

PRZEPŁYWOMIERZ

MARKI BOSCH

NUMER CZĘŚCI:

0281002224 / 0 281 002 224

059906461A / 059 906 461 A

ZASTOSOWANIE:

AUDI A6 C5 1997-2005 1.8 T

AUDI A4 B5 1995-2001 1.8 T
CZĘŚĆ W PEŁNI SPRAWNA

STAN - JAK NA ZDJĘCIACH
CENA ZA SZTUKĘ

Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 roku dotyczącą praw autorskich i pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności przez powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie treści tej aukcji bez zgody właściciela grozi grzywną oraz kara pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1). PMI LP17

ZAPRASZAMY NA NASZE
POZOSTAŁE AUKCJE

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Lwówek Śląski, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Auto Import-Eksport Marek Szawłowski
Rakowice Wielkie 1
59-600 Lwówek Śląski
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA - WADA LUB USZKODZENIE CZĘŚCI. 

1. Nasza firma na wszystkie sprzedawane towary udziela 30-dniowej (dni kalendarzowych) gwarancji rozruchowej, liczonej od dnia otrzymania towaru, chyba że z opisu akcji wynika, iż w danym przypadku podlega ona wyłączeniu. Termin 30 dni gwarancji rozruchowej to okres w którym należy zakupioną część zamontować i stwierdzić jej ewentualną wadę, niekompletność lub niekompatybilność z pojazdem. 

2. Przy zakupie części używanych, należy mieć na uwadze, że ich stan techniczny nosi znamiona eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia, który nie zawsze jest dokładnie do określenia. W związku z tym gwarancja rozruchowa nie obejmuje przebiegu, czy też czasu w jakim część będzie eksploatowana po montażu w pojeździe.

3. Przy zakupie silników, przed procedurą montażu należy zapoznać się z warunkami i procedurami kontrolnymi zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do przesyłki. Nie zastosowanie się do informacji tam zawartych, będzie skutkowało odrzuceniem ewentualnej reklamacji.

4. W przypadku zakupu podzespołów elektronicznych należy porównać numery seryjne części zamontowanej w pojeździe z tymi, które zostały podane w ogłoszeniu. W przypadku braku numerów w ogłoszeniu, należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ich ustalenie lub potwierdzenia możliwości zastosowania części. Zakupiona część elektroniczna, która zostanie zamontowana, a nie posiadała zgodności numeracyjnej lub możliwość jej zastosowania nie została potwierdzona telefonicznie, nie podlega procedurze zwrotu i reklamacji.

5. W momencie zgłoszenia reklamacji należy podać szczegółowe informację dotyczące problemu lub wady zakupionej części.

6. Reklamowany towar nie może nosić śladów ingerencji (zerwanych plomb gwarancyjnych, śladów rozbierania), poza koniecznymi związanymi z prawidłowym montażem podzespołu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie, reklamacja zostanie automatycznie odrzucona.

7. W przypadku przyjęcia przez Sprzedającego części do procedury reklamacyjnej, należy odesłać reklamowany towar na adres wskazany w polu "adres do zwrotów", przesyłką bezpobraniową, z dołączonym dowodem zakupu oraz informacją z numerem konta, do ewentualnego zwrotu zapłaconej kwoty. Do przesyłki należy dołączyć również protokół reklamacyjny, z precyzyjnym wskazaniem problemu lub wady, a także numery seryjne części która, była wymieniana (jeżeli był wymieniany sterownik, należy wskazać numer sterownika, który był fabrycznie zamontowany w pojeździe). Protokół sporządza zakład specjalizujący się w mechanice lub elektromechanice samochodowej, w którym dokonywano naprawy pojazdu. Ponadto na protokole powinna widnieć pieczątka i podpis właściciela zakładu.

8. Po otrzymaniu reklamowanego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na wskazany numer konta, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

9. Sprzedający może w ramach reklamacji zaproponować Kupującemu wymianę towaru na drugi, ale tylko jeżeli Kupujący wyrazi zgodę na taką formę rozwiązania sprawy.


USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE

1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w transporcie.

2. Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona, z wyłączeniem przesyłek listowych. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie podlega ona procedurze odszkodowawczej ze strony przewoźnika. Przesyłki listowe nie podlegają ubezpieczeniu, dlatego też wybór takiej formy transportu odbywa się na wyłączną odpowiedzalność Kupującego.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie, należy w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera sporządzić rzetelnie protokół szkody, gdyż tylko na jego podstawie można rościć o odszkodowanie ze strony przewoźnika. Dodatkowo można również zrobić zdjęcia, w celu potwierdzenie rzeczywistego stanu uszkodzenia przesyłki.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Auto Import-Eksport Marek Szawłowski
Rakowice Wielkie 1
59-600 Lwówek Śląski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.

1. Kupujący w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, ma obowiązek poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 14 dni, liczonych od chwili otrzymania towaru. Po upływie tego terminu Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia towaru.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, montażu, nie może być wybrakowany oraz posiadać plomby gwarancyjne w nienaruszonym stanie. Towar nie spełniający tych wymogów, uznajemy za użytkowany przez Kupującego co skutkuje brakiem możliwości zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy.

3. Towar należy zwrócić niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić na adres wskazany w polu "adres do zwrotów".

4. Do przesyłki należy dołączyć "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", dowód zakupu (paragon lub fakturę vat) oraz informację z numerem konta, na które ma być dokonany zwrot zapłaconej kwoty. Brak owych dokumentów opóźni proces realizacji zwrotu. 

5. Po otrzymaniu zwrotu towaru i pozytywnej weryfikacji w oparciu o pkt 2. Regulaminu dokonamy niezwłocznie zwrotu zapłaconej kwoty za przedmiot + przesyłka do Kupującego. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.

O sprzedającym
auto_marox
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

983

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 509322254
  • 509645168
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AUTO IMPORT-EKSPORT 

MAREK SZAWŁOWSKI

RAKOWICE WIELKIE 1

59-600 Lwówek Śląski

NIP: 6161222795

REGON: 230508950

Pozostałe informacje

REKLAMACJA - WADA LUB USZKODZENIE CZĘŚCI. 

1. Nasza firma na wszystkie sprzedawane towary udziela 14-dniowej (dni kalendarzowych) gwarancji rozruchowej, liczonej od dnia otrzymania towaru, chyba że z opisu akcji wynika, iż w danym przypadku podlega ona wyłączeniu. Termin 14 dni gwarancji rozruchowej to okres w którym należy zakupioną część zamontować i stwierdzić jej ewentualną wadę, niekompletność lub niekompatybilność z pojazdem.

2. Przy zakupie części używanych, należy mieć na uwadze, że ich stan techniczny nosi znamiona eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia, który nie zawsze jest dokładnie do określenia. W związku z tym gwarancja rozruchowa nie obejmuje przebiegu, czy też czasu w jakim część będzie eksploatowana po montażu w pojeździe.

3. Przy zakupie silników, przed procedurą montażu należy zapoznać się z warunkami i procedurami kontrolnymi zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do przesyłki. Nie zastosowanie się do informacji tam zawartych, będzie skutkowała odrzuceniem ewentualnej reklamacji.

4. W przypadku zakupu podzespołów elektronicznych należy porównać numery seryjne części zamontowanej w pojeździe z tymi, które zostały podane w ogłoszeniu. W przypadku braku numerów w ogłoszeniu, należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ich ustalenie lub potwierdzenia możliwości zastosowania części. Zakupiona część elektroniczna, która zostanie zamontowana, a nie posiadała zgodności numeracyjnej lub możliwość jej zastosowania nie została potwierdzona telefonicznie, nie podlega procedurze zwrotu i reklamacji.

5. W momencie zgłoszenia reklamacji należy podać szczegółowe informację dotyczące problemu lub wady zakupionej części.

6. Reklamowany towar nie może nosić śladów ingerencji (zerwanych plomb gwarancyjnych, śladów rozbierania), poza koniecznymi związanymi z prawidłowym montażem podzespołu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie, reklamacja zostanie automatycznie odrzucona.

7. W przypadku przyjęcia przez Sprzedającego części do procedury reklamacyjnej, należy odesłać reklamowany towar na adres wskazany w polu "adres do zwrotów", przesyłką bezpobraniową, z dołączonym dowodem zakupu oraz informacją z numerem konta, do ewentualnego zwrotu zapłaconej kwoty. Do przesyłki należy dołączyć również protokół reklamacyjny, z precyzyjnym wskazaniem problemu lub wady, a także numery seryjne części która, była wymieniana (jeżeli był wymieniany sterownik, należy wskazać numer sterownika, który był fabrycznie zamontowany w pojeździe). Protokół sporządza zakład specjalizujący się w mechanice lub elektromechanice samochodowej, w którym dokonywano naprawy pojazdu. Ponadto na protokole powinna widnieć pieczątka i podpis właściciela zakładu.

8. Po otrzymaniu reklamowanego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na wskazany numer konta, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

9. Sprzedający może w ramach reklamacji zaproponować Kupującemu wymianę towaru na drugi, ale tylko jeżeli Kupujący wyrazi zgodę na taką formę rozwiązania sprawy.


USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE.

1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w transporcie.

2. Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona, z wyłączeniem przesyłek listowych. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie podlega ona procedurze odszkodowawczej ze strony przewoźnika. Przesyłki listowe nie podlegają ubezpieczeniu, dlatego też wybór takiej formy transportu odbywa się na wyłączną odpowiedzalność Kupującego.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie, należy w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera sporządzić rzetelnie protokół szkody, gdyż tylko na jego podstawie można rościć o odszkodowanie ze strony przewoźnika. Dodatkowo można również zrobić zdjęcia, w celu potwierdzenie rzeczywistego stanu uszkodzenia przesyłki.


ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.

1. Kupujący w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, ma obowiązek poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 14 dni, liczonych od chwili otrzymania towaru. Po upływie tego terminu Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia towaru.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, montażu, nie może być wybrakowany oraz posiadać plomby gwarancyjne w nienaruszonym stanie. Towar nie spełniający tych wymogów, uznajemy za użytkowany przez Kupującego co skutkuje brakiem możliwości zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy.

3. Towar należy zwrócić niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić na adres wskazany w polu "adres do zwrotów".

4. Do przesyłki należy dołączyć "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", dowód zakupu (paragon lub fakturę vat) oraz informację z numerem konta, na które ma być dokonany zwrot zapłaconej kwoty. Brak owych dokumentów opóźni proces realizacji zwrotu.

5. Po otrzymaniu zwrotu towaru i pozytywnej weryfikacji w oparciu o pkt 2. Regulaminu dokonamy niezwłocznie zwrotu zapłaconej kwoty za przedmiot + przesyłka do Kupującego. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.