PRZEKŁADNIA MAGLOWNICA TOYOTA YARIS II 2 2006-11 (6912190693)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
600,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • Pocztex Kurier24 40,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: toyota (oryginalne OEM)
  • produkt regenerowany: tak
  • typ samochodu: samochody osobowe

Kuzicars



telefon:

+48 604 297 953


WYSYŁKA KURIER

wpłata na konto

za pobraniem


Wpłaty należy dokonać na konto, którego nr otrzymasz w mailu od Allegro.


PODSTAWOWE INFORMACJE:
W paczce umieszczamy paragon fiskalny, lub na życzenie fakturę VAT.
Wystawiamy faktury VAT, a cena na Allegro jest ceną brutto.



REGENERACJA PRZEKŁADNI KIEROWNICZYCH


POWSTAŃCÓW 32 F
31-422 KRAKÓW

kuzicars@poczta.fm

kontakt telefoniczny:
w godzinach 10-17
+48 604 297 953

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA / MAGLOWNICA PO REGENERACJI

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA / MAGLOWNICA

PRZEKŁADNIA JTEKT/KOYO ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM
+ GRATIS OSŁONY I DRĄŻKI

TOYOTA YARIS 2 II (2006 - 2011)
numer z przekładni:
F800000672 (obudowa żebrowana)
45500-0D100

45500-0D110

45510-52030
45510-52­080
45510-52140
4551­0-52190
45510-52200

wersja silnikowa m.in.
1.0 , 1.3
- benzyna
1.4 D4D
- diesel
2 RODZAJE - OBUDOWA 'GŁADKA' LUB ŻEBROWANA

CENA OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREJ ORYGINALNEJ PRZEKŁADNI/POMPY
(nadającej się do regeneracji)

Możliwość wysyłki kuriera po starą przekładnię/pompę

produkt regenerowany

na oryginalnych uszczelnieniach
AUTO SUPPLIERS LIMITED

12 MIESIĘCY GWARANCJI

do każdej przesyłki
PARAGON LUB FAKTURA VAT
PRODUKT KUPUJESZ W PEŁNI LEGALNEJ FIRMIE

BEZPIECZNIE ZAPAKOWANY

poniżej foto:

WERSJA 1 (obudowa 'gładka')
-
-
WERSJA 2 (obudowa 'żebrowana')
-
-
-
-

-
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier24 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

detalisci
Powstańców 34/48
31-422 Kraków
NIP: 945-195-86-55
REGON: 120689780
Możliwe formy kontaktu: Telefon: 604297953 w godzinach 8-20 Mail: kuzicars @ poczta.fm Możliwy odbiór osobisty części w Krakowie lub w Grobli. Adres punktu w Krakowie: Kuzicars.pl Ul. Powstańców 32F 31-422 Kraków Adres punktu w Grobli (tylko po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym): Kuzicars.pl Grobla 7 32-709 Drwinia

kontakt

  • kuzicars@poczta.fm
    Na korespondencję mailową odpisujemy na bieżąco (najpóźniej w ciągu 24 godzin)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Detaliści Marcin Dudek
Powstańców 32F
31-422 Kraków
Polska
 
a) Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko i wyłącznie Konsumentowi tzn – osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. b) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. c) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kuzicars @ poczta.fm . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: KUZICARS MARCIN DUDEK UL. POWSTAŃCÓW 32F 31-422 KRAKÓW Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres KORESPONDENCYJNY sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] d) Na odesłanie przedmiotu Kupujący ma kolejne 14 dni od momentu powiadomienia Sprzedawcy o chęci odstąpienia od umowy. e) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. f) NIE ODBIERAMY paczek wysłanych ZA POBRANIEM! Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

reklamacje

a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kuzicars @ poczta.fm lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: > imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy > datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, > przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, > wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. e) NIE ODBIERAMY paczek wysłanych ZA POBRANIEM! Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: w w w . u o k i k . g o v . p l zakładka 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

pozostałe informacje

Części wysyłane do regeneracji proszę wysyłać TYLKO i WYŁĄCZNIE na adres warsztatu:

Kuzicars.pl

Bartosz Wągroda

Grobla 7

32-709 Grobla

Z dopiskiem "REGENERACJA" i danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres zwrotny)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BARDZO WAŻNA INFORMACJA

I) Zniszczenie podczas transportu:

Jeśli produkt zostanie uszkodzony podczas transportu za fakt ten odpowiada przewoźnik.

W tym wypadku stosowna informacja musi zostać odnotowana na protokole szkody, co stanowi podstawę do roszczeń wobec przewoźnika.

II) Prosimy o sprawdzanie zawartości paczki w obecności kuriera!

a) Jeżeli wysyłka będzie odbywać się firmą kurierską jest możliwość otwarcia paczki

i sprawdzenia zawartości (w przypadku wpłaty na konto/wpłaty poprzez PayU)

oraz sprawdzenie czy przesyłka nie posiada żadnych uszkodzeń/braków!

b) W przypadku paczek pobraniowych możliwość taka występuję po uiszczeniu opłaty za paczkę.

III) Jeżeli uszkodzenia i/lub braki występują NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY!

a) Protokół szkody powinien być wypełniony z tą samą datą, w której nastąpiło doręczenie.

b) Protokół szkody powinien być wypełniony w obecności osoby doręczającej przesyłkę.

c) Na protokole MUSI być zaznaczone, że paczka została przyjęta Z

ZASTRZEŻENIAMI (np. pogniecione/uszkodzone opakowanie zewnętrzne,

rozerwane taśmy/folie ochronne) oraz posiadała oryginalne opakowanie

(chyba, że faktycznie było inaczej) wraz z dodatkowymi zabezpieczeniami

(np. dodatkowe obłożenie kartonowe, wytłoczki tekturowe, folię stretch,

folię bąbelkową, taśmy ostrzegawcze, inne naklejki ostrzegawcze itp.).