Przekaźnik moduł Suzuki Grand Vitara 7700115078 (7061685098)

zakończona
30,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
  • Paczka24 20,00 zł
  • lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: suzuki (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

opis

Witaj na stronie sklepu MAG-FRANCE!

Importera, dystrybutora części używanych i nowych do samochodów Renault, Peugeot, Citroen.

Kontakt oraz więcej informacji o firmie na dole oferty w zakładce "O sprzedającym".

Przedmiot oferty to przekaźnik, moduł podgrzewania wstępnego świec żarowych m.in. do samochodu:

Renault Clio II faza 1 (1998-06.2001)

- 1.9 dTi (59 kW / 80 KM) F9Q 780, (12.1999–06.2001)

Renault Clio II faza 2 i 3 lift, facelift (06.2001-2012)

- 1.5 dCi (48 kW / 65 KM) K9K 700/704, (06.2001–08.2004)

- 1.5 dCi (50 kW / 68 KM) K9K 714, (08.2004–06.2005)

- 1.5 dCi (60 kW / 82 KM) K9K 702, (06.2001–12.2005)

- 1.5 dCi (74 kW / 101 KM) K9K 712, (01.2004–12.2005)

Renault Clio II CAMPUS faza 1 i 2 lift, facelift (07.2006-2012)

- 1.5 dCi (50 kW / 68 KM) K9K 714 - (07.2006-06.2009)

- 1.5 dCi (60 kW / 82 KM) K9K 702 - (07.2006-06.2009)

- 1.5 dCi (50 kW / 68 KM) K9K 714 – wersja eco2 (06.2009-2012)

- 1.5 dCi (60 kW / 82 KM) K9K 702 – wersja eco2 (06.2009-2012)

Renault Clio III faza 1 i 2 lift, facelift (2005-2012)

- 1.5 dCi (50 kW / 68 KM) K9K, (05.2005–10.2012)

- 1.5 dCi (63 kW / 86 KM) K9K, (05.2005–08.2010)

- 1.5 dCi (76 kW / 103 KM) K9K, (09.2006–08.2010)

- 1.5 dCi (78 kW / 106 KM) K9K, (05.2005–09.2006)

- 1.5 dCi (55 kW / 75 KM) K9K, (08.2010–10.2012)

- 1.5 dCi (65 kW / 88 KM) K9K,(08.2010–03.2013)

- 1.5 dCi (78 kW / 106 KM) K9K,(08.2010–03.2013)

Renault Modus I faza 1 i 2 lift, facelift (2004-2013)

- 1.5 dCi (50 kW / 68 KM) K9K, (9.2004?4.2005)

- 1.5 dCi (63 kW / 86 KM) K9K, (8.2004?1.2008)

- 1.5 dCi (78 kW / 106 KM) K9K, (5.2005?12.2007)

- 1.5 dCi (48 kW / 65 KM) K9K - wersja z FAP (3.2009?9.2010)

- 1.5 dCi (55 kW / 75 KM) K9K - wersja z FAP (10.2010?)

- 1.5 dCi (65 kW / 88 KM) K9K - wersja z FAP (10.2010?)

- 1.5 dCi (76 kW / 103 KM) K9K - wersja z FAP (7.2006?9.2010)

Renault Kangoo I faza 1 (1997-04.2003)

- 1.9 dTi (59kW / 80KM) F9Q, (2000-2003)

- 1.9 dCi (59kW / 80KM) F9Q, (2001-2008)

Renault Kangoo I faza 2 lift, facelift (04.2003-2008)

- 1.5 dCi (40kW / 55KM) K9K, (2003-2008)

- 1.5 dCi (44kW / 60KM) K9K, (2005-2008)

- 1.5 dCi (48kW / 65KM) K9K, (2003-2006)

- 1.5 dCi (50kW / 68KM) K9K, (2005-2008)

- 1.5 dCi (59kW / 80KM) K9K, (2003-2006)

- 1.5 dCi (63kW / 85KM) K9K, (2005-2008)

Renault Megane I faza 2 lift, facelift (09.1999-2003)

- 1.9 dTi (59 kW / 80 KM) F9Q, (02.2001–08.2003)

- 1.9 dTi (72 kW / 98 KM) F9Q, (03.1997–02.2001)

- 1.9 dCi (75 kW / 102 KM) F9Q, (02.2001–08.2003)

Renault Megane II faza 1 (2002-01.2006)

- 1.5 dCi (60 kW / 82 KM) K9K, (09.2002–05.2005)

- 1.5 dCi (63 kW / 86 KM) K9K, (05.2005–03.2009)

- 1.5 dCi (74 kW / 101 KM) K9K, (09.2003–11.2005)

- 1.5 dCi (78 kW / 106 KM) K9K - wersja z FAP (05.2005–2008)

- 1.9 dCi (66 kW / 90 KM) F9Q, (05.2004–05.2005)

- 1.9 dCi (88 kW / 120 KM) F9Q, (11.2002–05.2005)

- 1.9 dCi (96 kW / 130 KM) F9Q - wersja z FAP (05.2005–2010)

Renault Scenic I faza 2 lift, facelift (09.1999-06.2003)

- 1.9 dTi (59 kW / 80 KM) F9Q 744, (2001–2003)

- 1.9 dTi (72 kW / 98 KM) F9Q 731/734/736, (1999–2000)

- 1.9 dCi (75 kW / 102 KM) F9Q 732/733/740, (2000–2003)

- 1.9 dCi (75 kW/102 KM) F9Q, wersja 4x4 (2000-2003)

Renault Scenic II faza 1 (2003-09.2006)

- 1.5 dCi (60kW / 82 KM) (2003–2005)

- 1.5 dCi (63kW / 86 KM) (2005–2006)

- 1.5 dCi (74kW / 101 KM) (2004–06.2005)

- 1.5 dCi (78kW / 106 KM) (06.2005–2006)

- 1.9 dCi (81kW / 110 KM) z FAP (2005–2006)

- 1.9 dCi (88kW / 120 KM) (06.2003–06.2005)

Renault Laguna II faza 1 (2001-04.2005)

- 1.9 dCi (68 kW / 92 KM) F9Q 664, (08.2004–03.2005)

- 1.9 dCi (74 kW / 100 KM) F9Q 754, (03.2001–08.2004)

- 1.9 dCi (79 kW / 107 KM) F9Q 718, (03.2001–01.2002)

- 1.9 dCi (88 kW / 120 KM) F9Q 670, (03.2001–03.2005)

- 2.2 dCi 16v (102 kW / 139 KM) G9T, (11.2004–03.2005)

- 2.2 dCi 16v (110 kW / 150 KM) G9T, (08.2002–03.2005)

Renault Espace III faza 2 lift, facelift (07.2000-2002)

- 2.2 dCi (85 kW / 115 KM) G9T 710, (07.2000–10.2002)

- 2.2 dCi (95 kW / 129 KM) G9T 642, (10.2000–10.2002)

Renault Espace IV faza 1, 2, 3 i 4 lift, facelift (2002-2014)

- 1.9 dCi (88 kW / 120 KM) - (11.2002–04.2006)

- 2.0 dCi (96 kW / 130 KM) M9R 802 – wersja FAP (01.2007–10.2008)

- 2.0 dCi (110 kW / 150 KM) M9R 740/750/815 – wersja FAP (04.2006–09.2010)

- 2.0 dCi (127 kW / 173 KM) M9R 760/761/762/763 – wersja FAP (04.2007–09.2010)

- 2.0 dCi (96 kW / 130 KM) M9R 802 - wersja FAP (10.2010–06.2012)

- 2.0 dCi (110 kW / 150 KM) M9R 740/750/815 - wersja FAP (10.2010–06.2012)

- 2.0 dCi (127 kW / 173 KM) M9R 760/761/762/763 - wersja FAP (10.2010–06.2012)

- 2.0 dCi (96 kW / 130 KM) M9R 802 – wersja FAP (07.2012–12.2014)

- 2.0 dCi (110 kW / 150 KM) M9R 740/750/815 – wersja FAP (07.2012–12.2014)

- 2.0 dCi (127 kW / 173 KM) M9R 760/761/762/763 – wersja FAP (07.2012–12.2014)

- 2.2 dCi (110 kW / 150 KM) F9Q 680/820/826, (11.2002–04.2006)

- 2.2 dCi (102 kW / 139 KM) G9T 645 – wersja FAP (04.2006–05.2007)

- 3.0 dCi (130 kW / 177 KM) G9T 742/743, (11.2002–04.2006)

- 3.0 dCi (133 kW / 181 KM) P9X 715, (04.2006–01.2010)

Renault Vel Satis faza 1 (2002-04.2005)

- 2.2 dCi 16v (85 kW / 115 KM) G9T, (2002–2005)

- 2.2 dCi 16v (102 kW / 139 KM) G9T - wersja z FAP (11.2004-2009)

- 2.2 dCi 16v (110 kW / 150 KM) G9T, (2002–2006)

- 3.0 dCi V6 24v (130 kW / 177 KM) P9X - wersja V6 (2002–2006)

Renault Trafic II faza 1 (2000-10.2006)

- 1.9 dCi (60 kW / 82 KM) F9Q 762, (2001 ? 2006)

- 1.9 dCi (74 kW / 101 KM) F9Q 760, (2001 ? 2006)

- 2.5 dCi 16v (98 kW / 133 KM) G9U 730, (2001 ? 2006)

Renault Master II faza 1 i 2 lift, facelift (1998-2010)

- 2.2 dCi 16v (66 kW / 90 KM)

- 2.5 dCi 16v (74 kW / 100 KM)

- 2.5 dCi 16v (84 kW / 115 KM)

- 2.5 dCi 16v (88 kW / 120 KM)

- 2.5 dCi 16v (107 kW / 145 KM)

Nissan Micra K12 faza 1 i 2 lift, facelift (2002-2010)

- 1.5 dCi (48 kW / 65 KM) K9K704

- 1.5 dCi (60 kW / 82 KM) K9K722

- 1.5 dCi (63 kW / 86 KM) K9K276

Nissan Note E11 faza 1, 2 i 3 lift, facelift (2005-)

- 1.5 dCi (50 kW / 68 KM)

- 1.5 dCi (63 kW / 86 KM)

- 1.5 dCi (66 kW / 90 KM)

- 1.5 dCi (76 kW / 103 KM)

Nissan Almera N16 lift, facelift(2002-2006)

- 1.5 dCi (60 kW / 82 KM)

Nissan Kubistar lift (2003-2008)

- 1.5 dCi (40kW / 55KM) K9K

- 1.5 dCi (44kW / 60KM) K9K

- 1.5 dCi (48kW / 65KM) K9K

- 1.5 dCi (50kW / 68KM) K9K

- 1.5 dCi (59kW / 80KM) K9K

- 1.5 dCi (63kW / 85KM) K9K

Nissan Interstar I (2001-2006)

- 1.9 dCi (60 kW / 82 KM) F9Q 762

- 1.9 dCi (74 kW / 101 KM) F9Q 760

- 2.5 dCi 16v (98 kW / 133 KM) G9U 730

Opel Vivaro A I (2001-2006)

- 1.9 CDTI (60 kW / 82 KM)

- 1.9 CDTI (74 kW / 101 KM)

- 2.5 CDTI (98 kW / 133 KM)

Opel Movano A I (2001-2006)

- 2.2 CDTI (66 kW / 90 KM)

- 2.5 CDTI (74 kW / 100 KM)

- 2.5 CDTI (84 kW / 115 KM)

- 2.5 CDTI (88 kW / 120 KM)

- 2.5 CDTI (107 kW / 145 KM)

Mitsubishi Space Star I lift (2001-2005)

- 1.9 DI-D (75 kW / 102 KM)

- 1.9 DI-D (85 kW / 115 KM)

Suzuki Grand Vitara II (2005-2008)

- 1.9 DDiS (95 kW / 129 KM)

Volvo S40/V40 I lift, facelift (2000-2004)

- 1.9 D (66 kW / 90 KM)

- 1.9 D (70 kW / 95 KM)

- 1.9 D (85 kW / 116 KM)

Stan techniczny, cechy przedmiotu

Stan: bardzo dobry!

Gniazdo na wtykę: 7 pin

Gniazdo ma lekko pęknięte ucho od zatrzasku mocującego wtykę - jak widać na zdjęciu.

UWAGA!

W silnikach 1.9 dTi stosowane były dwa typy przekaźników - wersja z jednym gniazdem lub na 2 gniazdami wtyczek!

Numery fabryczne:

7700115078

BED/7-12

12V

NAGARES

NUMER MAGAZYNOWY: 87.11.17

Kontakt

  • 507-173-668
  • 510-401-204
  • tadek@mag-france.pl

Część jest oryginalna - używana, sprawna!

Kupując u nas otrzymujesz część oryginalną, używaną znacznie bardziej wytrzymałą od licznie oferowanych na Allegro zamienników – podróbek!

Zdjęcia przedstawiają sprzedawany przedmiot

Dokładamy wszelkich starań aby zdjęcia robione w naszym studio szczegółowo odzwierciedlały sprzedawaną część. W razie pytań lub jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Kontakt z MAG-FRANCE

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w naprawie i serwisie samochodów francuskich oferujemy Państwu w pełni darmową i fachową pomoc w diagnozie problemu oraz odpowiednim doborze części.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez formularz kontaktowy serwisu.

Telefony:

  • 507-173-668
  • 510-401-240
  • (41) 265-10-72

Poczta elektroniczna e-mail:

  • tadek@mag-france.pl
  • czesci@mag-france.pl

 

Adres internetowy:

www.mag-france.pl

Adres korespondencyjny firmy / odbiór osobisty części (po uzgodnieniu):

MAG-FRANCE Tadeusz Mazur

ul. Dolna 13

27-400 Szewna

woj. Świętokrzyskie

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
12,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
24,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
16,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

MAG-FRANCE Tadeusz Mazur
Dolna 13
27-400 Szewna
woj. świętokrzyskie
email: tadek@mag-france.pl
tel.: 507173668

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota - niedziela 09:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Na sprzedawane części używane oferujemy klientom 14-dniową gwarancję rozruchową  (w przypadku silników i skrzyń biegów udzielamy 30-dniowej gwarancji rozruchowej) przy czym przez pojęcie gwarancja rozruchowa rozumie się gwarancję poprawnego pierwszego uruchomienia części po poprawnym montażu.


Po otrzymaniu zakupionego towaru kupujący ma okres 14 dni roboczych (*1) (licząc od dnia otrzymania paczki) na zamontowanie części u mechanika / elektronika samochodowego i sprawdzenie czy zakupiona część współpracuje poprawnie z Państwa samochodem.


Części przed wysyłką są plombowane przy użyciu kolorowych farb, markerów w miejscach umożliwiających rozmontowanie części lub demontaż podzespołów (śruby, nakrętki, gwinty, miejsca łączenia korpusów itp.). W przypadku uszkodzenia plomb gwarancyjnych wskazującego na rozbieranie zakupionej części lub demontaż / podmianę któregoś podzespołu gwarancja traci ważność i nie ma możliwości zwrotu części.


W przypadku gdy część nie pracuje poprawnie / nie współpracuje z samochodem należy w pierwszej kolejności skontaktować się z nami (najlepiej w obecności osoby dokonującej montażu części) - często zdarza się że wskazówki montażu lub konsultacja z mechanikiem rozwiązuje problem.


Jeśli okaże się jednak że powodem niepoprawnej pracy części jest jej usterka która nie została opisana wcześniej w treści ogłoszenia należy nas poinformować o zamiarze dokonania zwrotu telefonicznie oraz przesyłając wypełniony "Formularz gwarancji" (do pobrania w zakładce "Gwarancja") na:

  • nasz adres korespondencyjny: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur, ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie lub
  • nasz adres poczty elektronicznej e-mail (najlepiej w formie skanu): tadek@mag-france.pl

Następnie należy odesłać zakupioną część na nasz adres korespondencyjny, przy czym:

  • prosimy do paczki ze zwracaną częścią załączyć dowód zakupu - paragon lub wypełnione oświadczenie o zagubieniu paragonu (strona 2 dokumentu "Formularz gwarancji" z zakładki "Gwarancja") w przypadku zgubienia paragonu (warunek gwarancyjny!),
  • część należy przesłać przy użyciu przesyłki zwykłej (tj. bez opcji płatności przy odbiorze, opłaty wysyłki przez odbiorcę itp.),
  • poprawne zabezpieczenie do transportu części odsyłanej w ramach gwarancji leży w gestii kupującego - za uszkodzenia w wyniku niepoprawnego spakowania odpowiada kupujący i pomniejszenie wartości przedmiotu o powstałe podczas transportu uszkodzenie potrącane jest z wartości części w momencie zwrotu należności,
  • rozpatrzenie reklamacji (sprawdzenie obecności uprzednio założonych plomb gwarancyjnych  (*2)) dokonujemy w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania paczki zwrotnej,
  • zwrotu należności za zakupioną część + wysyłki (*3) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu gwarancyjnego dokonujemy w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

Przypadki dotyczące:

  • uszkodzenia przedmiotu w transporcie,
  • niezgodności przedmiotu z opisem,

opisane są szczegółowo w zakładce "Reklamacja".


W przypadku gdy część pracuje poprawnie, wówczas gwarancja rozruchowa firmy MAG-FRANCE wygasa a zastosowanie przez okres 12 miesięcy znajdują zapisy k.c. (*4).

_____________________________________________________________

*1: 30 dni roboczych w przypadku silników i skrzyń biegów,

*2: w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji z powodu uszkodzenia plomb gwarancyjnych, gwarancja uznawana jest za nieważną a część wysyłana spowrotem do kupującego który ponosi koszt wysyłki,

*3: w przypadku zwrotu z gwarancji firma MAG-FRANCE zwraca koszt przesyłki zwrotnej w wysokości najtańszej zwykłej formy wysyłki oferowanej na aukcji zakupionego przedmiotu, firma MAG-FRANCE nie zwraca kosztów montażu części,

*4: kodeksu cywilnego w odniesieniu do części używanych.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Tadeusz Mazur
Dolna 13
27-400 Szewna
Dodatkowe informacje

W przypadkach:

  • niezgodności otrzymanej części z opisem oferty,
  • uszkodzenia części w transporcie,

przysługuje Państwu możliwość reklamacji części.


UWAGA!

W szczególności w przypadku gdy powodem reklamacji jest uszkodzenie części w transporcie, należy przy listonoszu, kurierze otworzyć paczkę i sporządzić protokół szkody. Skan protokołu szkody oraz zdjęcia uszkodzeń należy przesłać na adres poczty elektronicznej: tadek@mag-france.pl lub pocztą tradycyjną na nasz adres korespondencyjny (przesłanie drogą elektroniczną skraca czas trwania procedury reklamacyjnej).


Reklamacje dotyczące części uszkodzonych w transporcie rozpatrujemy poza kolejnością!


O zamiarze reklamacji części należy nas poinformować telefonicznie oraz przesyłając:

  • odpowiednio wypełniony "Formularz gwarancji" (do pobrania w zakładce "Gwarancja"),
  • w szczególności w przypadku uszkodzenia części w transporcie: skan protokołu szkody oraz zdjęcia uszkodzeń,

na:

  • nasz adres korespondencyjny: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur, ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie lub
  • nasz adres poczty elektronicznej e-mail (najlepiej w formie skanu): tadek@mag-france.pl

Następnie należy odesłać zakupioną część na nasz adres korespondencyjny, przy czym:

  • prosimy do paczki ze zwracaną częścią załączyć dowód zakupu - paragon lub wypełnione oświadczenie o zagubieniu paragonu (strona 2 dokumentu "Formularz gwarancji" z zakładki "Gwarancja") w przypadku zgubienia paragonu (warunek gwarancyjny!),
  • część należy przesłać przy użyciu przesyłki zwykłej (tj. bez opcji płatności przy odbiorze, opłaty wysyłki przez odbiorcę itp.),
  • poprawne zabezpieczenie do transportu  części odsyłanej w ramach gwarancji leży w gestii kupującego - za  uszkodzenia w wyniku niepoprawnego spakowania odpowiada kupujący i  pomniejszenie wartości przedmiotu o powstałe podczas transportu  uszkodzenie potrącane jest z wartości części w momencie zwrotu  należności,
  • rozpatrzenie reklamacji (sprawdzenie obecności uprzednio założonych plomb gwarancyjnych  (*1)) dokonujemy w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania paczki zwrotnej,
  • zwrotu należności za  zakupioną część + wysyłki (*2) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia  zwrotu gwarancyjnego dokonujemy w terminie 14 dni od momentu  rozpatrzenia reklamacji.

Części przed wysyłką są plombowane przy użyciu kolorowych farb, markerów w miejscach umożliwiających rozmontowanie części lub demontaż  podzespołów (śruby, nakrętki, gwinty, miejsca łączenia korpusów itp.). W  przypadku uszkodzenia plomb gwarancyjnych wskazującego na rozbieranie  zakupionej części lub demontaż / podmianę któregoś podzespołu nie ma możliwości reklamacji części.


Firma MAG-FRANCE nie odpowiada za nieprawidłowe działanie zakupionych części używanych i nowych na skutek:

  • błędnej diagnozy problemu (usterka innej części samochodu powodująca usterkę nowo zamontowanej części używanej zakupionej u nas na aukcji),
  • nieprawidłowego montażu (przez nieautoryzowane serwisy itp.),
  • nieprawidłowej obsługi pojazdu (np. brak wymian oleju, pasków itp.).

Podane powyżej przyczyny nieprawidłowego działania mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji gdyż powodują nadmierne zużycie części a w skrajnym przypadku (podczas eksploatacji) mogą doprowadzić do uszkodzenia zakupionej części. W powyższych przypadkach reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

W szczególności gdy część zwrócona w ramach reklamacji jest w stanie niezmienionym co należy rozumieć jako w takim samym stanie technicznym i wizualnym w jakim została wysłana kupującemu, posiada nieuszkodzone plomby gwarancyjne a jej stan techniczny i wizualny jest zgodny z opisem przedmiotu na aukcji wówczas w ramach reklamacji zwracany jest wyłącznie koszt części - bez kosztów wysyłek.

Aby uniknąć powyższych problemów przed zakupem, ew. montażem należy się z nami skontaktować telefonicznie. Do każdej sprzedawanej części oferujemy Państwu darmową pomoc w doborze odpowiedniej części i poradę w sprawie diagnozy problemu (mamy wieloletnie doświadczenie w diagnozie i naprawie samochodów Renault, Peugeot i Citroen - patrz zakładka "O sprzedającym").

_____________________________________________________________

*1:  w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji z powodu uszkodzenia  plomb gwarancyjnych, gwarancja uznawana jest za nieważną a część  wysyłana spowrotem do kupującego który ponosi koszt wysyłki,

*2: w  przypadku zwrotu z gwarancji firma MAG-FRANCE zwraca koszt przesyłki  zwrotnej w wysokości najtańszej zwykłej formy wysyłki oferowanej na  aukcji zakupionego przedmiotu, firma MAG-FRANCE nie zwraca kosztów  montażu części.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAG-FRANCE Tadeusz Mazur
ul. Dolna 13
27-400 Szewna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia paczki pod wskazany przez kupującego adres. Sprzedawca zwraca wówczas płatność otrzymaną od kupującego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od otrzymania paczki ze zwróconym towarem.


Prawo do odstąpienia od umowy zakupu przez kupującego nie dotyczy:

  • transakcji w których kupujący jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych,
  • przypadku gdy po otrzymaniu paczki ze zwrotem stwierdzone zostanie uszkodzenie plomb gwarancyjnych wskazujące na rozbieranie, otwieranie zakupionej części lub wymianę, podmianę jej części składowych,
  • części które zostały zamontowane w samochodzie przez kupującego lub na jego zlecenie i były eksploatowane (w uzasadnionych przypadkach zalecamy zapoznać się z gwarancją oferowaną przez firmę MAG-FRANCE – zakładka „Gwarancja”).  

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy zakupu (który znajduje się w dolnej części zakładki "Zwroty") i przesłać go na nasz adres:

  • korespondencyjny: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur, ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie lub
  • poczty elektronicznej e-mail (najlepiej w formie skanu): tadek@mag-france.pl

Następnie należy nadać przesyłkę zwrotną na nasz adres korespondencyjny przy czym:

  • należy do paczki ze zwracaną częścią załączyć dowód zakupu - paragon lub wypełnione oświadczenie o zagubieniu paragonu (wzór oświadczenia znajduje się na dole zakładki "Zwroty") w przypadku zgubienia paragonu (warunek konieczny!),
  • część należy przesłać przy użyciu przesyłki zwykłej (tj. bez opcji płatności przy odbiorze, opłaty wysyłki przez odbiorcę itp.), przesyłek pobraniowych nie odbieramy,
  • poprawne zabezpieczenie części do transportu  części odsyłanej w ramach gwarancji leży w gestii kupującego - za  uszkodzenia w wyniku niepoprawnego spakowania odpowiada kupujący i  pomniejszenie wartości przedmiotu o powstałe podczas transportu  uszkodzenie potrącane jest z wartości części w momencie zwrotu  należności,
  • rozpatrzenie zwrotu towaru (sprawdzenie obecności uprzednio założonych plomb gwarancyjnych i sprawdzenie poprawności działania części) dokonujemy w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania paczki zwrotnej,
  • zwrotu płatności dotyczących zwracanej części w przypadku braku stwierdzenia uszkodzeń części oraz plomb gwarancyjnych dokonujemy w terminie 7 dni od momentu  rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia części (sprzedawca-kupujący) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przedmiotu oferowany na aukcji zakupionego przedmiotu, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów wysyłki (sprzedawca-kupujący),
  • w przypadku uszkodzenia części lub plomb gwarancyjnych sprawę kierujemy do centrum sporów Allegro POK,
  • koszt wysyłki zwrotnej (kupujący-sprzedawca) ponosi kupujący.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU OD MAG-FRANCE

MAG-FRANCE Tadeusz Mazur ul. Dolna 13 27-400 Szewna NIP: 661-104-52-42

Dane kupującego:

  • imię i nazwisko: ...................................................
  • adres: ....................................................................
  • ................................................................................

Informacje dotyczące przedmiotu umowy: 

  • Nazwa towaru: .....................................................
  • Nr oferty / ID zamówienia: .................................
  • Data zakupu: ........................................................
  • Data odbioru towaru: .........................................  

Proszę dokonać zwrotu płatności związanej z zakupionym przedmiotem (zaznacz, wypełnij właściwe):

  • na rachunek bankowy nr: ..................................
  • w inny sposób: ....................................................

Odstępując od umowy oświadczam jednocześnie pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu karnego za składanie fałszywych zeznań że:

  • zwracam część w stanie technicznym i wizualnym niezmienionym - takim w jakim otrzymałem ją od sprzedawcy i jaki był podany w opisie oferty przedmiotu,
  • nie dokonywałem demontażu, podmiany części składowych, podzespołów zakupionego przedmiotu,
  • zwracam część z nieuszkodzonymi plombami gwarancyjnymi,
  • część nie była eksploatowana po montażu na samochodzie.

Miejscowość, data złożenia oświadczenia: .......................................

Podpis kupującego: .............................................................................


WZÓR OŚWIADCZENIA O ZAGUBIENIU PARAGONU FISKALNEGO

 Ja ............................................. (imię i nazwisko) oświadczam że nie posiadam (zgubiłem) oryginał paragonu fiskalnego zakupu części .................................................. (nazwa części) zakupionego dnia: ................................ (data zakupu) z oferty / aukcji numer ....................... (numer oferty, aukcji).

Miejscowość, data: ........................................

Podpis kupującego: .............,.........................


O sprzedającym
Tadeusz_Mazur
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

89

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 507-173-668
  • 510-401-240
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
09:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Witaj na stronie sklepu MAG-FRANCE!

Jesteśmy importerem i dystrybutorem części do samochodów francuskich marek m.in.: Renault, Peugeot oraz Citroen. Prowadzimy również serwis i warsztat naprawczy.

Mamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie motoryzacji francuskiej dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu szeroki wachlarz usług m.in: diagnozę problemu, pomoc w doborze części, sprowadzenie odpowiednich podzespołów jak i montaż zakupionych części.

Umożliwiamy również Państwu usługę zamawiania części których nie mamy aktualnie na stanie, w tym celu prosimy o kontakt (kompletne info poniżej).

Historia firmy, doświadczenie

Od 1992 roku prowadzimy równolegle sprzedaż części samochodowych, serwis i warsztat naprawczy specjalizujący się w samochodach francuskich marek: Renault, Peugeot i Citroen. Sprzedaż wysyłkową prowadzimy z powodzeniem od 2006 roku między innymi za pośrednictwem portalu Allegro.pl.

Doświadczenie wypracowane w tym czasie pozawala nam udzielać Państwu profesjonalne porady w sprawie doboru odpowiedniej części jak również diagnozy problemu z samochodem.

Asortyment sklepu

Główna część naszego asortymentu są to używane części oryginalne Renault, Peugeot i Citroen tzw. OE, Q-1 - oryginały serwisowe. Oferowane części importujemy bezpośrednio z magazynów naszych partnerów z Francji przez co mają one niejednokrotnie lepszą jakość niż te oferowane przez szroty w Polsce (m.in z uwagi na: niższy przebieg, lepsze warunki eksploatacji samochodów, lepszą obsługę i sieć serwisową).

W naszej ofercie znajdą Państwo również części nowe - oryginalne oraz zamienniki wysokiej jakości.

Oferta sklepu obejmuje większość części w szczególności: części mechaniczne, blacharskie, szyby, elementy zawieszenia, oświetlenie, wyposażenie wnętrza, elementy elektryczne i elektroniczne.

Części znajdujące się na aukcjach jest to tylko fragment naszego asortymentu dostępnego w sklepie stacjonarnym - jeśli nie mogą Państwo znaleźć odpowiedniej części prosimy o kontakt, wystawimy poszukiwaną przez Państwa część na aukcję.

Oferta firmy

Pełna oferta firmy MAG-FRANCE Tadeusz Mazur obejmuje:

  • sprzedaż części samochodowych używanych i nowych,
  • pomoc w doborze odpowiedniej części,
  • diagnostyka komputerowa (posiadamy komputery diagnostyczne),
  • montaż, wymiana zakupionych części,
  • naprawa wybranych części,
  • obsługa serwisowa samochodów,
  • kompleksowe naprawy powypadkowe.

Pozostałe informacje

Kontakt, adres korespondencyjny, dane firmy

Sklep, bogato wyposażony magazyn części oraz warsztat znajdują się w miejscowości Szewna obok Ostrowca Świętokrzyskiego (ok. 60 km z Kielc, Radomia, ok. 120 km z Lublina, ok. 190 km z Krakowa, Łodzi, Warszawy ).

Dokładny adres firmy to: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie

Telefony komórkowe:

  • +48 507-173-668
  • +48 510-401-240

Telefon stacjonarny:

  • +48 41 265-10-72

Adres poczty elektronicznej e-mail:

  • tadek@mag-france.pl
  • czesci@mag-france.pl

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!