PRZEGUB ZEW. ASTRA 04-r ZAFIRA 05- UPLANDER 04-06r (6541594999)

zakończona
74,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Jerzmanowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • producent części: inny

SPRZEDAM NOWY PRZEGUB ZEWNĘTRZNY FIRMY NTY

2 LATA GWARANCJI

Dane techniczne:

Strona zabudowy: od strony koła

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Zewn. uzębienie, od strony koła: 33

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 22

średnica 1 [mm]: 53

średnica zewnętrzna [mm]: 79,2

specyfikacja: Groove Type: middle

Zastosowanie:

Marka Model Typ Pojemność silnika [ccm] Rok produkcji

CHEVROLET UPLANDER 3.5 AWD 3498 2004.04 - 2006.12

CHRYSLER PACIFICA 3.5 AWD 3518 2003.08 - 2006.12

OPEL ASTRA H (L48) 1.4 1364 2004.03 -

OPEL ASTRA H (L48) 1.6 1598 2004.03 -

OPEL ASTRA H (L48) 1.6 1598 2006.12 -

OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.4 1364 2005.03 -

OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.6 1598 2005.03 -

OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.6 1598 2006.12 -

OPEL ASTRA H kombi (L35) 1.4 1364 2004.08 -

OPEL ASTRA H kombi (L35) 1.4 LPG 1364 2009.08 -

OPEL ASTRA H kombi (L35) 1.6 1598 2004.08 -

OPEL ASTRA H kombi (L35) 1.6 1598 2006.12 -

OPEL ASTRA H kombi (L35) 1.6 LPG 1598 2009.08 -

OPEL ASTRA H sedan (L69) 1.6 1598 2007.02 -

OPEL ASTRA H TwinTop (L67) 1.6 1598 2005.09 -

OPEL ASTRA H TwinTop (L67) 1.6 1598 2006.12 -

OPEL ZAFIRA B (A05) 1.6 1598 2005.07 -

OPEL ZAFIRA B (A05) 1.6 CNG 1598 2006.01 -

OPEL ZAFIRA B (A05) 1.6 1598 2008.01 -

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) hatchback 1.4 1364 2004.01 - 2009.05

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) hatchback 1.6 1598 2004.01 - 2009.05

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) hatchback 1.6 1598 2004.01 - 2009.05

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) kombi 1.4 1364 2004.08 - 2009.03

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) kombi 1.6 1598 2004.08 - 2009.03

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) kombi 1.6 1598 2004.08 - 2009.03

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch 1.4 i 16V 1364 2005.03 - 2010.11

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch 1.6 1598 2005.02 - 2010.11

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch 1.6 i 16V 1598 2006.12 - 2010.11

VAUXHALL ASTRA TwinTop Mk V (H) 1.6 1598 2005.09 - 2010.11

VAUXHALL ASTRAVAN Mk V (H) 1.4 i 1364 2005.03 -

VAUXHALL ASTRAVAN Mk V (H) 1.6 1598 2005.03 -

VAUXHALL ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.6 CNG 1598 2005.07 -

VAUXHALL ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.6 1598 2005.07 -

Kody OE:

CIFAM 607-504

GLO 3739K

METELLI 15-1504

OPEL 1603273

VAUXHALL 1603273

Podana cena dotyczy jednej sztuki.

Posiadam także wiele innych części do OPEL/VAUXHALL ASTRA, ZAFIRA,

CHEVROLET UPLANDER, CHRYSLER PACIFICA.

Tel. 888-961-444

Tel. 888-918-444

Kontakt

Tel: 888-961-444
Tel: 888-918-444
email: arkoll@o2.pl

Wysylka

Platnosci

16 1140 2004 0000 3102 5634 6679

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 16 1140 2004 0000 3102 5634 6679
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 888-961-444
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00 w soboty od 9:00 do 15:00
  • 888-918-444
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00 w soboty od 9:00 do 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania uzasadnienia - w takim przypadku klient musi jedynie ponieść koszt związany z przesłaniem produktu. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się w momencie objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta. 3. Aby odstąpienie od Umowy Sprzedaży było ważne, konsument w przesyłce zwrotnej wraz z odsyłanym towarem MUSI zamieścić: a) dokument potwierdzający zakup (paragon lub faktura VAT), oraz b) formularz, który będzie zawierał: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę lub numer aukcji, na której został dokonany zakup towaru - Datę dokonania zakupu towaru - Numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu 4. Zwracanego towaru należy NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁKĄ POBRANIOWĄ! 5. Konsument NIE OTRZYMA ZWROTU ŻĄDANEJ KWOTY jeśli: zwracany towar został: a) uszkodzony, b) posiada ślady używania, które wykraczają poza konieczność sprawdzenia stanu lub zgodności produktu, c) posiada ślady montażu.

reklamacje

6. Aby uznać towar za uszkodzony w transporcie, konsument MUSI sprawdzić zawartość oraz stan przesyłki w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody oraz sfotografowanie uszkodzonego towaru, gdyż stanowi on podstawę do wystąpienia reklamacji u spedytora. Reklamacja uszkodzenia towaru uznawana jest jedynie wtedy, gdy podczas zgłaszania reklamacji został wcześniej sporządzony protokół szkody ze spedytorem (kurierem lub listonoszem). 7. Każdy zakupiony na aukcji towar określony jako NOWY (nieużywany) podlega dwuletniej gwarancji dla osób prywatnych oraz jednorocznej gwarancji dla firm. Gwarancji nie podlegają jedynie elementy karoseryjne oznaczone jako reperaturki, elementy blacharskie oraz towar sprzedawany jako używany. 8. W przypadku, gdy konsument uzna towar za wadliwy przysługuje mu możliwość reklamowania danego produktu. W tym celu konsument powinien najpierw skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności uzgodnienia sposobu postępowania sprzedającego w przypadku uwzględnienia reklamacji (np. wymiana towaru na nowy, naprawa, itd.). 9. Po ustaleniu procedury reklamacyjnej konsument składa oświadczenie w formie pisemnej, które dołącza do przesyłki zwrotnej zawierającej wadliwy towar. Oświadczenie takie musi zawierać: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę produktu - Datę dokonania zakupu towaru - Krótki opis wady / usterki - Ustalony podczas kontaktu ze sprzedającym sposób realizacji reklamacji (wymiana towaru na nowy / odesłanie towaru do serwisu gwarancyjnego lub do producenta / zwrot gotówki) - Jeśli ustalono zwrot gotówki należy dopisać: ustaloną kwotę zwrotu (kwotę zakupu towaru BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI) oraz numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu. 10. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację bez zbędnej zwłoki, tuż po zbadaniu rzeczy, w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych. 11. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu.

pozostałe informacje

WYMIANA 12. Konsument ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny. Sprzedawca gwarantuje wymianę towaru pod warunkiem, iż pożądany towar zamienny będzie aktualnie dostępny w ofercie. 13. Towar można wymienić jeśli: zakupiony wcześniej produkt nie został uszkodzony, ani nie nosi widocznych śladów użytkowania, znajduje się w oryginalnym pudełku (jeśli w takim został doręczony) oraz jeśli został dołączony dowód sprzedaży wraz z formularzem zawierającym następujące informację: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę aukcji, na której został dokonany zakup towaru - Datę dokonania zakupu towaru - Nazwę oraz specyfikację towaru, który ma zostać wysłany. - Numer konta bankowego (w przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza) 14. Koszt odesłania wymienianego towaru oraz koszt wysłania wymienianego towaru pokrywa konsument. 15. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza, sprzedawca odsyła różnicę na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego. 16. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest większa, zostaje on (towar) wysłany przesyłką pobraniową, która uwzględnia zaistniałą różnicę.