Przegub wew. Yamaha Grizzly tylna oś lewy - Nowy (6909125608)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
284,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • lokalizacja: Mielec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

Firma


ARMON TECHNIKA


ma do zaoferowania NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
części samochodowe.

Oferowany towar jest fabrycznie nowy
oraz kompletny.
Na innych naszych aukcjach znajdziecie Państwo również
PRZEGUBY PÓŁOSIE PODPORY KRZYŻAKI PIASTY KOŁA
do samochodów oraz inne części związane
z układem napędowym.
Oferowane przez nas produkty są sprawdzone
i najwyższej jakości
z 12 miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy

faktury VAT lub paragon.




Posiadamy w sprzedaży kompletny przegub wewnętrzny lewy

tylna oś do

YAMAHA Grizzly

POSIADAMY TAKŻE PRZEGUBY WEWNĘTRZNE ORAZ

KOMPLETNE PÓŁOSIE NAPĘDOWE DO QUAD-ÓW

SĄ NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO

ILOŚĆ ZĘBÓW WEWNĘTRZNYCH - 39

ILOŚĆ ZĘBÓW ZEWNĘTRZNYCH - 17

PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ WYMIARY

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny
519-392-150
oraz e-mail
armon-technika@o2.pl

Zapraszamy do współpracy!


Paczki wysyłane są z dnia na dzień,
kupując u nas oszczędzasz czas!
Wystawiamy faktury VAT lub paragon.

REALISTYCZNE ZDJĘCIE PRZEGUBU WIDZISZ CO KUPUJESZ

ARMON TECHNIKA


Tel: 519-392-150


armon-technika@o2.pl

armon@armon-technika­.pl


czynne: 8:00 - 16:00


Wysyłka kurierem:
- pobranie 26zł
- wpłata na konto 20zł


Poczta polska:
- pobranie 17zł
- wpłata na konto 13zł

Po zakupie prosimy o informację mailową bądź telefoniczną o wybranej formie płatności (przedpłata lub pobranie) sposobie wysyłki towaru oraz podanie aktualnego adresu.

Jeśli nie masz zamiaru kupić nie licytuj. Jeżeli masz pytania, zadaj je przed zakupem.

Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
26,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ARMON TECHNIKA
RZEMIEŃ 175
39-322 RZEMIEŃ
Dodatkowe informacje

7. Gwarancja Jakości, odpowiedzialność za jakość 7.1. ARMON TECHNIKA udziela Klientowi gwarancji jakości Towar obowiązującej od daty wydania Klientowi Towaru. 7.2. W przypadku braku dowodu wydania Klientowi Towaru (dokument WZ lub list przewozowy z adnotacją o dacie odbioru Towaru) za początek biegu okresu gwarancji przyjmuje się datę wystawionej Klientowi faktury VAT lub paragonu. 7.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, uszkodzeń mechanicznych Towaru przed zamontowaniem, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów. 7.4. Klient dostarcza Towar dotknięty usterką do siedziby firmy ARMON TECHNIKA, w komplecie tj. obejmujący wszystkie elementy składowe nabytego Towaru; 7.5 Klient dostarcza Towar dotknięty usterką w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć). 7.6. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części. Brak potwierdzenia wyważenia wału uprawnia ARMON TECHNIKA do odmowy rozpatrzenia zgłoszenia usterki. 7.6. ARMON TECHNIKA rozpatruje zgłoszenie gwarancyjne w granicach określonych przez Klienta. Klient obowiązany jest wskazać ARMON TECHNIKA opis usterki, co w przypadku Towaru przesłanego ARMON TECHNIKA należy uczynić w formie noty dołączonej do przesłanego Towaru. W przypadku zgłoszeń dokonywanych w siedzibie ARMON TECHNIKA, Klient opisuje usterkę pracownikowi ARMON TECHNIKA i potwierdza opis składając podpis na dokumencie przyjęcia Towaru. 7.7. Klient zgłaszając usterkę winien wskazać ARMON TECHNIKA swoje dane kontaktowe. 7.8. Termin realizacji zasadnego zgłoszenia gwarancyjnego wynosi do 14 Dni Roboczych. W przypadku zgłoszenia, ARMON TECHNIKA w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego Towaru lub wymiany na Towar wolny od wad. Jeżeli wymiana Towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego Towaru. 7.9 W przypadku ustalenia zasadności zgłoszenie gwarancyjnego ARMON TECHNIKA refunduje Klientowi koszt przesłania Towaru do ARMON TECHNIKA oraz pokrywa koszt zwrotu Towaru naprawionego lub wymienionego na nowy. W przypadku nieuwzględnienia zgłoszenie gwarancyjnego, Klient obowiązany jest odebrać Towar na własny koszt. 7.10 Wyłącza się odpowiedzialność ARMON TECHNIKA z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Do uprawnień Konsumenta z tytułu nienależytej jakości Towaru, niezależnie od regulacji dotyczących gwarancji stosuje się przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. KOMPLETNY REGULAMIN DOSTĘPNY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W ZAKŁADCE POZOSTAŁE INFORMACJE

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARMON TECHNIKA
RZEMIEŃ 175
39-322 RZEMIEŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru objętego danym zamówieniem w przypadku: 1) nieodebrania przesłanego Klientowi Towaru pomimo pozostawienia u Klienta przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki – jeżeli odbiór nie nastąpił w terminie [...] Dni Roboczych od dnia pozostawienia przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki. 2) określonym w pkt. 3.4. 4.2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na podstawie pkt. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do obciążenia Klienta kosztami dostarczenia i zwrotu nieodebranego Towaru. 4.3. Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie kończącym bieg w 14 dniu kalendarzowym liczonym odpowiednio od daty odbioru Towaru lub daty poinformowania Klienta o gotowości do wydania Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA. 4.4. O ile Klientowi nie została wystawiona faktura VAT, Klient jest obowiązany wykazać fakt dokonania zakupu Towaru w ARMON TECHNIKA paragonem sprzedaży wystawionym przez ARMON TECHNIKA, a w przypadku gdy Towar został dostarczony Klientowi na adres wskazany w zamówieniu także dowodem wydania Towaru wskazującym datę wydania Towaru. 4.5. Za równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru rozumie się przesłanie Towaru do ARMON TECHNIKA wraz z dokumentami określonymi w pkt. 4.4. 4.6. Towar zwracany jest ARMON TECHNIKA w niezmienionym stanie. 4.7. Cena Towaru zwracana jest na konto bankowe Klienta z którego nastąpiła płatność za Towar, a braku takiej płatności na konto bankowe Klienta lub zgodnie z danymi Klienta umożliwiającymi dokonanie przekazu pocztowego. 4.8. Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez ARMON TECHNIKA. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 4.7. powyżej. 4.9. Niespełnienie przez Klienta wymagań pkt. 4.6 uniemożliwia Klientowi wykonanie prawa zwrotu Towaru, co nie narusza postanowień pkt. 6 Regulaminu. KOMPLETNY REGULAMIN DOSTĘPNY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W ZAKŁADCE POZOSTAŁE INFORMACJE