Przegub wału BMW Nowy 32z Jakość sprawdź (6909132643)

zakończona
270,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: Mielec, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

  • Półosie napędowe
  • Przeguby zewnętrzne
  • Przeguby wewnętrzne
  • Części do układu napedowego
  • Piasty koła

AUKCJA DOTYCZY

Aukcja dotyczy nowego przegubu,

przegub homokinetyczny wału napędowego.

ZASTOSOWANIE

BMW

BMW X5 E53 2000-2006
BMW SERIA 7 E65 E66 E67 E68 2001-2008

BMW
3/5/7/X5/Z8

Wymiary

Ilość zębów - 32

Średnica zewnętrzna – 100mm

Średnica otworów - 10mm

OE
26117526822
26117503103


WAŻNE
PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ WYMIARY

REALISTYCZNE ZDJĘCIE SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU
WIDZISZ CO KUPUJESZ

O NAS

Firma

ARMON TECHNIKA


ma do zaoferowania NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
części samochodowe.
Oferowany towar jest fabrycznie nowy
oraz kompletny.

Na innych naszych aukcjach znajdziecie Państwo również
  • PRZEGUBY
  • PÓŁOSIE
  • PIASTY KOŁA
  • ŁOŻYSKA KÓŁ
  • PODPORY
  • KRZYŻAKI
  • OSŁONY PRZEGUBÓW
  • WAŁKI PÓŁOSI
  • WAŁY NAPĘDOWE
  • KORONKI ABS
  • PÓŁOSIE DO MASZYN BUDOWLANYCH
Oraz inne części związane z układem napędowym.

Oferowane przez nas produkty są sprawdzone i najwyższej jakości, z gwarancją bez limitu kilometrów.
Stawiamy na nowoczesność i profesjonalizm , dopasowując naszą działalność do potrzeb rynku.

SPRZEDAJEMY NA ALLEGRO OD 2008 ROKU

INFORMACJE DLA KUPUJĄCEGO

Ważne
Po zakupie prosimy napisać nam konkretne dane pojazdu
(rocznik, pojemność ,moc, ABS, bez ABS, manual, automat, 2WD,4WD)
np. AUDI 80 B4 1.9TDI 1994r. 130km 96kW z ABS automat 2WD
W celu sprawdzenia poprawności zamówienia.
Dziękujemy

Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Wysyłka kurierem:

pobranie - 23 zł
wpłata na konto - 19 zł

Poczta Polska:

pobranie - 17 zł
wpłata na konto - 13 zł

Odbiór osobisty

pobranie - 0 zł
wpłata na konto - 0 zł

Godziny otwarcia:

pn-pt: 8.00-16.00

sob: 10.00-14.00

Po zakupie prosimy o informację mailową bądź telefoniczną o wybranej formie płatności (przedpłata lub pobranie) sposobie wysyłki towaru oraz podanie aktualnego adresu.

TOWAR ZAMÓWIONY DO GODZINY 14.45
WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA

Błyskawiczna wysyłka

Towar wysyłamy w dniu zamówienia

Towar od ręki

Towar zawsze dostępny na magazynie

Kontakt 24/h

Zawsze dostępni pod telefonem

Gwarancja jakości

Najlepsza jakość produktów

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Mielec, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

ARMON TECHNIKA
RZEMIEŃ 175
39-322 RZEMIEŃ
woj. podkarpackie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

7.         Gwarancja Jakości,  odpowiedzialność za jakość



7.1.      ARMON TECHNIKA udziela Klientowi gwarancji jakości Towar obowiązującej od daty wydania Klientowi Towaru.


7.2.      W przypadku braku dowodu wydania Klientowi Towaru (dokument WZ lub list przewozowy z adnotacją o dacie odbioru Towaru) za początek biegu okresu gwarancji przyjmuje się datę wystawionej Klientowi faktury VAT lub paragonu.


7.3.      Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, uszkodzeń mechanicznych Towaru przed zamontowaniem, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów.


7.4.      Klient dostarcza Towar dotknięty usterką do siedziby firmy ARMON TECHNIKA, w komplecie tj. obejmujący wszystkie elementy składowe nabytego Towaru;


7.5       Klient dostarcza Towar dotknięty usterką w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć).


7.6.      W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części. Brak potwierdzenia wyważenia wału uprawnia ARMON TECHNIKA do odmowy rozpatrzenia zgłoszenia usterki.


7.6.      ARMON TECHNIKA rozpatruje zgłoszenie gwarancyjne w granicach określonych przez Klienta.  Klient obowiązany jest wskazać ARMON TECHNIKA opis usterki, co w przypadku Towaru przesłanego ARMON TECHNIKA należy uczynić w formie noty dołączonej do przesłanego Towaru. W przypadku zgłoszeń dokonywanych w siedzibie ARMON TECHNIKA, Klient opisuje usterkę pracownikowi ARMON TECHNIKA i potwierdza opis składając podpis na dokumencie przyjęcia Towaru.


7.7.      Klient zgłaszając usterkę winien wskazać ARMON TECHNIKA swoje dane kontaktowe.


7.8.      Termin realizacji zasadnego zgłoszenia gwarancyjnego wynosi do 14 Dni Roboczych. W przypadku zgłoszenia, ARMON TECHNIKA w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego Towaru lub wymiany na Towar wolny od wad. Jeżeli wymiana Towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego Towaru.


7.9       W przypadku ustalenia zasadności zgłoszenie gwarancyjnego ARMON TECHNIKA refunduje Klientowi koszt przesłania Towaru do ARMON TECHNIKA oraz pokrywa koszt zwrotu Towaru naprawionego lub wymienionego na nowy. W przypadku nieuwzględnienia zgłoszenie gwarancyjnego, Klient obowiązany jest odebrać Towar na własny koszt.


7.10       Wyłącza się odpowiedzialność ARMON TECHNIKA z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Do uprawnień Konsumenta z tytułu nienależytej jakości Towaru, niezależnie od regulacji dotyczących gwarancji  stosuje się przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ARMON TECHNIKA
RZEMIEŃ 175
39-322 RZEMIEŃ
Dodatkowe informacje

7. Gwarancja Jakości, odpowiedzialność za jakość 7.1. ARMON TECHNIKA udziela Klientowi gwarancji jakości Towar obowiązującej od daty wydania Klientowi Towaru. 7.2. W przypadku braku dowodu wydania Klientowi Towaru (dokument WZ lub list przewozowy z adnotacją o dacie odbioru Towaru) za początek biegu okresu gwarancji przyjmuje się datę wystawionej Klientowi faktury VAT lub paragonu. 7.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, uszkodzeń mechanicznych Towaru przed zamontowaniem, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów. 7.4. Klient dostarcza Towar dotknięty usterką do siedziby firmy ARMON TECHNIKA, w komplecie tj. obejmujący wszystkie elementy składowe nabytego Towaru; 7.5 Klient dostarcza Towar dotknięty usterką w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć). 7.6. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części. Brak potwierdzenia wyważenia wału uprawnia ARMON TECHNIKA do odmowy rozpatrzenia zgłoszenia usterki. 7.6. ARMON TECHNIKA rozpatruje zgłoszenie gwarancyjne w granicach określonych przez Klienta. Klient obowiązany jest wskazać ARMON TECHNIKA opis usterki, co w przypadku Towaru przesłanego ARMON TECHNIKA należy uczynić w formie noty dołączonej do przesłanego Towaru. W przypadku zgłoszeń dokonywanych w siedzibie ARMON TECHNIKA, Klient opisuje usterkę pracownikowi ARMON TECHNIKA i potwierdza opis składając podpis na dokumencie przyjęcia Towaru. 7.7. Klient zgłaszając usterkę winien wskazać ARMON TECHNIKA swoje dane kontaktowe. 7.8. Termin realizacji zasadnego zgłoszenia gwarancyjnego wynosi do 14 Dni Roboczych. W przypadku zgłoszenia, ARMON TECHNIKA w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego Towaru lub wymiany na Towar wolny od wad. Jeżeli wymiana Towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego Towaru. 7.9 W przypadku ustalenia zasadności zgłoszenie gwarancyjnego ARMON TECHNIKA refunduje Klientowi koszt przesłania Towaru do ARMON TECHNIKA oraz pokrywa koszt zwrotu Towaru naprawionego lub wymienionego na nowy. W przypadku nieuwzględnienia zgłoszenie gwarancyjnego, Klient obowiązany jest odebrać Towar na własny koszt. 7.10 Wyłącza się odpowiedzialność ARMON TECHNIKA z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Do uprawnień Konsumenta z tytułu nienależytej jakości Towaru, niezależnie od regulacji dotyczących gwarancji stosuje się przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. KOMPLETNY REGULAMIN DOSTĘPNY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W ZAKŁADCE POZOSTAŁE INFORMACJE

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARMON TECHNIKA
RZEMIEŃ 175
39-322 RZEMIEŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru objętego danym zamówieniem w przypadku: 1) nieodebrania przesłanego Klientowi Towaru pomimo pozostawienia u Klienta przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki – jeżeli odbiór nie nastąpił w terminie [...] Dni Roboczych od dnia pozostawienia przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki. 2) określonym w pkt. 3.4. 4.2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na podstawie pkt. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do obciążenia Klienta kosztami dostarczenia i zwrotu nieodebranego Towaru. 4.3. Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie kończącym bieg w 14 dniu kalendarzowym liczonym odpowiednio od daty odbioru Towaru lub daty poinformowania Klienta o gotowości do wydania Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA. 4.4. O ile Klientowi nie została wystawiona faktura VAT, Klient jest obowiązany wykazać fakt dokonania zakupu Towaru w ARMON TECHNIKA paragonem sprzedaży wystawionym przez ARMON TECHNIKA, a w przypadku gdy Towar został dostarczony Klientowi na adres wskazany w zamówieniu także dowodem wydania Towaru wskazującym datę wydania Towaru. 4.5. Za równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru rozumie się przesłanie Towaru do ARMON TECHNIKA wraz z dokumentami określonymi w pkt. 4.4. 4.6. Towar zwracany jest ARMON TECHNIKA w niezmienionym stanie. 4.7. Cena Towaru zwracana jest na konto bankowe Klienta z którego nastąpiła płatność za Towar, a braku takiej płatności na konto bankowe Klienta lub zgodnie z danymi Klienta umożliwiającymi dokonanie przekazu pocztowego. 4.8. Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez ARMON TECHNIKA. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 4.7. powyżej. 4.9. Niespełnienie przez Klienta wymagań pkt. 4.6 uniemożliwia Klientowi wykonanie prawa zwrotu Towaru, co nie narusza postanowień pkt. 6 Regulaminu. KOMPLETNY REGULAMIN DOSTĘPNY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W ZAKŁADCE POZOSTAŁE INFORMACJE

O sprzedającym
Przeguby1
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

266

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 519-392-150
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma ARMON TECHNIKA ma do zaoferowania NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI części samochodowe. Oferowany towar jest fabrycznie nowy oraz kompletny. PRZEGUBY - PÓŁOSIE - PIASTY KOŁA - PODPORY - KRZYŻAKI - OSŁONY PRZEGUBÓW - WAŁY NAPĘDOWE do samochodów oraz inne części związane z układem napędowym. Oferowane przez nas produkty są sprawdzone i najwyższej jakości. www.armon-technika.pl

Pozostałe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM ARMON TECHNIKA 1. Przepisy Ogólne 1.1. ARMON TECHNIKA i Klient będą sobie składać oświadczenia za pomocą poczty elektronicznej kierując korespondencję odpowiednio na adres elektroniczny ARMON TECHNIKA wskazany w Serwisie i adres elektroniczny Klienta wskazany przez Klienta w czasie procedury rejestracyjnej. Adres elektroniczny Klienta pozostaje właściwy do komunikacji pomimo wyrejestrowania Klienta. Likwidacja adresu elektronicznego Klienta następuje na ryzyko jego Klienta. W takim przypadku korespondencja przesłana na adres zlikwidowanego adresu elektronicznego Klienta będzie uznawana za doręczoną adresatowi. Klient jest uprawniony do aktualizacji adresu elektronicznego Klienta oraz innych danych Klienta. 1.2. Za moment otrzymania przez odbiorcę wiadomości przesłanej za pomocą poczty elektronicznej uznaje się datę, godzinę i minutę doręczenia wiadomości do adresata zawartą w raporcie doręczenia generowanym przez klienta poczty elektronicznej nadawcy. 1.3. Oświadczenia Stron składane w formie elektronicznej są uznawane przez strony za złożone w formie pisemnej. Powyższe odnosi się także do oświadczeń składanych przez Klienta w formie akceptacji treści oświadczeń zawartych w Sklepie. 2. Definicje 2.1. Klient – osoba posiadająca w Sklepie zarejestrowane konto. 2.3. Konsument – Klient spełniający definicję konsumenta zawartą w art. 221 k.c. 2.4. Towary – rzeczy ruchome oferowane Klientom przez ARMON TECHNIKA w Sklepie do zakupu. 2.5. Dzień Roboczy – oznacza dzień przypadający w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Zawarcie umowy sprzedaży Towaru. 3.1. Zawarcie umowy sprzedaży Towarów następuje w skutek przyjęcia przez ARMON TECHNIKA zamówienia Klienta złożone w Sklepie. Zamówienie jest składane zbiorczo na wszystkie produkty dodane przez Klienta do koszyka i następuje poprzez wysłanie do ARMON TECHNIKA wygenerowanego przez system Sklepu pliku zawierającego dane dotyczące zamówienia. 3.2. Zamówienie obejmuje wykaz zamawianych Towarów, ceny jednostkowe, cenę zbiorczą oraz cenę dostawy wybraną przez Klienta formą dostawy. 3.4. Miejscem dostawy Towaru może być wyłącznie lokalizacja na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Lokalizacja wskazana poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej będzie wiążąca dla ARMON TECHNIKA jeżeli przyjmując zamówienie ARMON TECHNIKA wyrazi wyraźnie zgodę na taką lokalizację oraz określi wartość kosztów transportu. 4. Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru objętego danym zamówieniem w przypadku: 1) nieodebrania przesłanego Klientowi Towaru pomimo pozostawienia u Klienta przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki – jeżeli odbiór nie nastąpił w terminie [...] Dni Roboczych od dnia pozostawienia przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki. 2) określonym w pkt. 3.4. 4.2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na podstawie pkt. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do obciążenia Klienta kosztami dostarczenia i zwrotu nieodebranego Towaru. 4.3. Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie kończącym bieg w 14 dniu kalendarzowym liczonym odpowiednio od daty odbioru Towaru lub daty poinformowania Klienta o gotowości do wydania Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA. 4.4. O ile Klientowi nie została wystawiona faktura VAT, Klient jest obowiązany wykazać fakt dokonania zakupu Towaru w ARMON TECHNIKA paragonem sprzedaży wystawionym przez ARMON TECHNIKA, a w przypadku gdy Towar został dostarczony Klientowi na adres wskazany w zamówieniu także dowodem wydania Towaru wskazującym datę wydania Towaru. 4.5. Za równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru rozumie się przesłanie Towaru do ARMON TECHNIKA wraz z dokumentami określonymi w pkt. 4.4. 4.6. Towar zwracany jest ARMON TECHNIKA w niezmienionym stanie. 4.7. Cena Towaru zwracana jest na konto bankowe Klienta z którego nastąpiła płatność za Towar, a braku takiej płatności na konto bankowe Klienta lub zgodnie z danymi Klienta umożliwiającymi dokonanie przekazu pocztowego. 4.8. Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez ARMON TECHNIKA. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 4.7. powyżej. 4.9. Niespełnienie przez Klienta wymagań pkt. 4.6 uniemożliwia Klientowi wykonanie prawa zwrotu Towaru, co nie narusza postanowień pkt. 6 Regulaminu. 5. Dostawa Towaru 5.1. ARMON TECHNIKA dostarczy Klientowi Towar objęty przyjętym zamówieniem w terminie określonym w zamówieniu, uzależnionym od wybranej przez Klienta formy dostawy. 5.2. Termin realizacji dostawy w odniesieniu do zamówień, w którym Klient wybrał zapłatę ceny w formie przedpłaty liczony jest od Dnia Roboczego następującego po dniu odnotowania przez ARMON TECHNIKA wpływu przedpłaty. Jeżeli przedpłata nie nastąpi w terminie 5 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania zamówienia przez ARMON TECHNIKA wówczas ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od realizacji zamówienia. 5.3. W przypadku, gdy Klient wybrał formę płatności przy odbiorze Towaru, termin dostawy Towaru liczony jest od dnia następnego w stosunku do dnia w którym nastąpiło przyjęcie zamówienia przez ARMON TECHNIKA. 5.4. W przypadku, gdy Klient wybrał osobisty odbiór Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA wówczas ARMON TECHNIKA pozostanie w gotowości do wydania Towaru Klientowi w Dni Robocze w aktualnych godzinach pracy ARMON TECHNIKA publikowanych w Serwisie. W przypadku, gdy Klient nie dokona odbioru Towaru w terminie 5 Dni Roboczych liczonych od dnia poinformowania Klienta o gotowości ARMON TECHNIKA do wydania Towaru , ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od realizacji zamówienia. 5.5. O odstąpieniu od realizacji Zamówienia ARMON TECHNIKA poinformuje Klienta na adres elektroniczny Klienta. W takim przypadku Klientowi należy się zwrot zapłaconej ceny za Towar. 6. Odpowiedzialność 6.1. Dokonując dostaw Towarów na wskazane przez Klientów adresy ARMON TECHNIKA posługuje się profesjonalnymi podmiotami wykonującymi usługi przewozu. Odpowiedzialność finansowa ARMON TECHNIKA względem Klienta z tytułu szkód wywołanych opóźnieniem dostarczenia Towaru ograniczona jest do kwot do jakich zgodnie z przepisami mającymi zastosowanie do przewozów krajowych ograniczona jest odpowiedzialność przewoźnika wobec zlecającego przewóz. Nie narusza to prawa Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży na podstawie pkt. 4.3. 6.2. Odpowiedzialność ARMON TECHNIKA za jakość dostarczonych Towarów ograniczona jest do zobowiązań ARMON TECHNIKA wynikających z przepisów pkt. 4 i 5. 7. Gwarancja Jakości, odpowiedzialność za jakość 7.1. ARMON TECHNIKA udziela Klientowi gwarancji jakości Towar obowiązującej od daty wydania Klientowi Towaru. 7.2. W przypadku braku dowodu wydania Klientowi Towaru (dokument WZ lub list przewozowy z adnotacją o dacie odbioru Towaru) za początek biegu okresu gwarancji przyjmuje się datę wystawionej Klientowi faktury VAT lub paragonu. 7.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, uszkodzeń mechanicznych Towaru przed zamontowaniem, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów. 7.4. Klient dostarcza Towar dotknięty usterką do siedziby firmy ARMON TECHNIKA, w komplecie tj. obejmujący wszystkie elementy składowe nabytego Towaru; 7.5 Klient dostarcza Towar dotknięty usterką w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć). 7.6. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części. Brak potwierdzenia wyważenia wału uprawnia ARMON TECHNIKA do odmowy rozpatrzenia zgłoszenia usterki. 7.6. ARMON TECHNIKA rozpatruje zgłoszenie gwarancyjne w granicach określonych przez Klienta. Klient obowiązany jest wskazać ARMON TECHNIKA opis usterki, co w przypadku Towaru przesłanego ARMON TECHNIKA należy uczynić w formie noty dołączonej do przesłanego Towaru. W przypadku zgłoszeń dokonywanych w siedzibie ARMON TECHNIKA, Klient opisuje usterkę pracownikowi ARMON TECHNIKA i potwierdza opis składając podpis na dokumencie przyjęcia Towaru. 7.7. Klient zgłaszając usterkę winien wskazać ARMON TECHNIKA swoje dane kontaktowe. 7.8. Termin realizacji zasadnego zgłoszenia gwarancyjnego wynosi do 14 Dni Roboczych. W przypadku zgłoszenia, ARMON TECHNIKA w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego Towaru lub wymiany na Towar wolny od wad. Jeżeli wymiana Towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego Towaru. 7.9 W przypadku ustalenia zasadności zgłoszenie gwarancyjnego ARMON TECHNIKA refunduje Klientowi koszt przesłania Towaru do ARMON TECHNIKA oraz pokrywa koszt zwrotu Towaru naprawionego lub wymienionego na nowy. W przypadku nieuwzględnienia zgłoszenie gwarancyjnego, Klient obowiązany jest odebrać Towar na własny koszt. 7.10 Wyłącza się odpowiedzialność ARMON TECHNIKA z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Do uprawnień Konsumenta z tytułu nienależytej jakości Towaru, niezależnie od regulacji dotyczących gwarancji stosuje się przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.