Przedsprzedaż Sony Xperia XZ Black + Sony XB950 BT (6483020945)

2 999,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • pamięć: 32GB
  • pamięć RAM (MB): 3072.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 2160x3840
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • dzwonki: MP3
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 23.00
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, podwyższona odporność, dla seniora

Przedsprzedaż Sony Xperia XZ Mineral Black + Słuchawki Sony XB950 BT 

 

 W zestawie znajdują się:

  • Sony Xperia XZ Mineral Black
  • Voucher na słuchawki Sony XB950 BT
  • Kabel USB
  • Zasilacz

Tylko i wyłącznie w przedsprzedaży dostępny zestaw Smartfon + Słuchawki !

 
Wysyłka telefonu od 14.10.2016 r.

Regulamin Promocji

Udoskonalony dla Ciebie

Xperia XZ to definicja doskonałego smartfonu.

Smartfon został wyposażony w najbardziej innowacyjne technologie — ma aparat umożliwiający robienie fantastycznych zdjęć, inteligentną baterię i zaawansowane funkcje, które dostosowują się do użytkownika.

A wszystko to skrywa niesamowita, udoskonalona konstrukcja.

Cała nasza wiedza o aparatach — w Twoim smartfonie

Aparat o trzykrotnie większej precyzji

Model Xperia XZ został wyposażony w zaawansowane technologie fotograficzne znane z innych smartfonów Xperia.

Dodaliśmy też technologię potrójnego przetwarzania obrazu, która analizuje zmienne warunki i dostosowuje się do nich, pozwalając wykonać zawsze idealne ujęcie.

Przetwornik obrazu

Przewiduje ruch, by utrzymać ostrość na obiekcie, zapewniając wyraźne ujęcie bez śladu rozmycia.

Laserowy czujnik automatycznej ostrości

Mierzy odległość do obiektu i zapewnia wyraźny obraz nawet w najsłabszym świetle.

Czujnik RGBC-IR

Wykonuje pomiar widocznych kolorów i danych podczerwieni, by dostosować balans bieli i odwzorować naturalne, realistyczne barwy.

Życie toczy się wartkim strumieniem. Oto aparat, który sprosta wyzwaniu.

Rób wyraźne zdjęcia ruchomych obrazów w dowolnym świetle

Najlepsze chwile zwykle są pełne dynamizmu. Smartfonem Xperia XZ uchwycisz nawet ruchome obiekty — zanim odpowiedni moment przeminie.

Dzięki przetwornikowi obrazu i laserowemu czujnikowi automatycznej ostrości możesz uwiecznić ruchome obrazy w najdrobniejszych szczegółach, nawet w słabym świetle.

Kolory, którym nie potrzeba filtrów

Realistyczne kolory w każdym świetle

Czujnik RGBC-IR zapewnia niesamowicie realistyczne kolory zarówno w jasnym słońcu, jak i w pomieszczeniach. Analizuje warunki i dostosowuje się do każdego oświetlenia, odwzorowując kolory zgodnie z rzeczywistością.

Możesz udostępniać zdjęcia od razu po zrobieniu, bez konieczności nakładania filtrów.

SERWIS

W przypadku awarii telefonów Sony, serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny realizowany jest poprzez Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl.

Wysyłka urządzenia firmą kurierską:

W celu nadania przesyłki prosimy o samodzielne, w dogodnym dla Państwa terminie, zamówienie kuriera firmy DHL. Aktualne informacje o tym jak tego dokonać odnajdą Państwo na stronie DHL: www.dhl.com.pl lub pod numerem infolinii DHL 42 634 53 45. Przy zamawianiu kuriera należy podać nr klienta: 127 3442.

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć wypełniony formularz.

Dostarczenie sprzętu bezpośrednio do w-support.pl:

Klientów przebywających we Wrocławiu zapraszamy osobiście do odwiedzenia naszej siedziby. Punkt obsługi klienta czynny jest we wszystkie dni robocze w godzinach 9:00-18:00. Znajdujemy się przy Al. Armii Krajowej 61, na terenie kompleksu biurowego Atal, w budynku D (ostatni po prawej stronie).

Wymagane dokumenty:

W przypadku naprawy gwarancyjnej, prosimy dołączyć do przesyłki następujące dokumenty:

  • kserokopię dowodu zakupu (w przypadku kiedy karta gwarancyjna nie jest wypełniona);
  • formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi kontaktowymi (numer telefonu, adres e-mail).

Zachowanie danych:

Przed wysyłką urządzenia do serwisu należy dokonać kopii zapasowej danych, podczas obsługi serwisowej mogą one zostać utracone. Na wyraźne życzenie Klienta, możemy wykonać kopię zapasową danych zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Jeżeli życzą sobie Państwo sobie odpłatnego zachowania danych, prosimy o zaznaczenie tego na zgłoszeniu serwisowym.
Informujemy, że w niektórych przypadkach usługa zachowania danych, z przyczyn niezależnych od serwisu, nie jest możliwa do wykonania. W takim przypadku nie ponoszą Państwo kosztów zachowania danych.

Gwarancja producenta: 24 miesiące.

Wystawiamy faktury VAT 23%. Faktury zakupu wysyłamy drogą elektroniczną w terminie do 7 dni na adres e-mail zdefiniowany w allegro.

Produkt wysyłamy na ADRES  zdefiniowany w koncie allegro (wysyłki zamówienia).

 

Zamówienia złożone po godzinie 15:00 realizowane są od następnego dnia roboczego.

Dane kontaktowe:

M- Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Pl. Wolnica 13 lok. 10, 31-060 Kraków
Konto IDEA BANK: 68 1950 0001 2006 7063 6714 0002
Konto ING: 89 1050 1243 1000 0090 3063 2203
Telefony: 721-888-886; (012) 345-02-95


Przedłużona gwarancja i ubezpieczenie

 

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 68195000012006706367140002
    • ING Bank Śląski S.A. 89105012431000009030632203
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Krakowie, przy Pl. Wolnica 13 lok 10, 31-060 Kraków wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000542249, z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000 zł w całości opłaconym oraz numerem NIP 6762485275 oraz numerem REGON 360817179, który jest SPRZEDAWCĄ produktów w nim prezentowanych. 2. SPRZEDAWCA podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży poprzez sklep Sony Mobile w Strefie Marek Allegro kształtował prawa i obowiązki konsumenta w sposób zgodny z dobrymi obyczajami z uwzględnieniem jego interesów. 3. Zamawiający w sklepie Sony Mobile w Stefie Marek Allegro zwany KLIENTEM powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Park Logistyczny ProLogis Wrocław III
ul. Graniczna 8c BRAMA nr 87
54-610 Wrocław
 
Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KLIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór na dole strony]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 5. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: zamowienia@m-point.pl . SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 6. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 7. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 9. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 10. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 11. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 12. Gdy umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą, konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość. O zaistnieniu faktu zwrotu towaru prosimy wysłać informację na adres: zamowienia@m-point.pl. Zwroty konsumenckie towaru wraz z wypełnianym formularzem należy kierować na adres: M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Park Logistyczny ProLogis Wrocław III ul. Graniczna 8c BRAMA nr 87 54-610 Wrocław

reklamacje

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. Sklep Sony Mobile w Strefie Marek Allegro prowadzony przez M- Point Sp. z o o. zobowiązuje się dostarczać Klientom produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie oferowane produkty pochodzą z polskiej sieci dystrybucji. Produkty sprzedawane w sklepie Sony Mobile posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Czas gwarancji każdego produktu określony jest w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie producenta. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w dokumencie gwarancji wystawionej przez gwaranta. Wszystkie produkty posiadają gwarancję realizowaną bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Gwarancja Producenta na telefony Sony Xperia wystawione w Sklepie Sony Mobile w Strefie Marek Allegro wynosi 24 miesiące, a na wszelkie akcesoria 6 miesięcy. Serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sklepu Sony Mobile realizowany jest poprzez: Autoryzowane Centrum Serwisowe w- support.pl Aleja Armii Krajowej 61 50-541 Wrocław Wymagane dokumenty, które w przypadku naprawy gwarancyjnej prosimy dołączyć do przesyłki:- kserokopię dowodu zakupu (w przypadku kiedy karta gwarancyjna nie jest wypełniona);- formularz zgłoszeniowy http://w-support.pl/daten/podanie_serwisowe z opisem usterek i dokładnymi danymi kontaktowymi (numer telefonu,adres e-mail). Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową Reklamacje realizowane są w terminie i w sposób określony przez producenta w warunkach gwarancyjnych. Uprawnienia klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku, gdy usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi. W przypadku reklamacji wysyłka urządzenia do serwisu w-support.pl dokonana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i na koszt producenta. W celu nadania przesyłki prosimy o samodzielne, w dogodnym terminie, zamówienie kuriera firmy DHL. Aktualne informacje o tym jak tego dokonać odnajdą Państwo na stronie DHL: www.dhl.com.pl lub pod numerem infolinii DHL 42 634 53 45. Przy zamawianiu kuriera należy podać nr klienta: 127 3442. Przed wysyłką urządzenia do serwisu należy dokonać kopii zapasowej danych, podczas obsługi serwisowej mogą one zostać utracone. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 17 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail: zamowienia@m-point.pl.

pozostałe informacje

1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro jest firma M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Krakowie, przy Pl. Wolnica 13 lok. 10, 31-060 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000542249, z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000 zł w całości opłaconym oraz numerem NIP 6762485275 oraz numerem REGON 360817179. 2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. Zgodnie z powyższą ustawą KLIENT sklepu Sony Mobile ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania ich usunięcia. 3. W trakcie składania zamówienia lub rejestracji na stronie sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro KLIENT podaje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres fizyczny do doręczeń PRODUKTÓW, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. Dane te mogą być przetwarzane przez SPRZEDAWCĘ tylko w celu realizacji zamówienia KLIENTA w tym m. in. informowania KLIENTA o statusie zamówienia albo uzyskania opinii KLIENTA co do jego satysfakcji ze zrealizowanego zamówienia. 4. W przypadku realizacji prawa odstąpienia od umowy, KLIENT może podać numer rachunku bankowego do zwrotu środków. Ceny 1. Ceny PRODUKTÓW są podawane w polskich złotych i są cenami brutto, obejmują podatek VAT. Ceny zamieszczone przy oferowanych PRODUKTACH nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki, ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób WYRAŹNY I JEDNOZNACZNY po wybraniu przez KLIENTA formy dostawy i płatności. 2. SPRZEDAWCA nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami. Realizacja Zamówień, Dostawa i Sposoby Płatności 1. Sklep Sony Mobile prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet poprzez portal Allegro, na której można składać zamówienia. Przedmiot zamówienia zwany jest też dalej PRODUKTEM. Katalog PRODUKTÓW znajduje się na stronie www.sonymobile.strefamarek.allegro.pl i obejmują telefony marki Sony i akcesoria do telefonów. 2. KLIENT składa zamówienie dokonując wyboru PRODUKTÓW i umieszczając je w tzw. koszyku. KLIENT otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. 3. Dostawa PRODUKTÓW odbywa się w sposób wybrany przez KLIENTA w zamówieniu. Towar zamówiony w sklepie Sony Mobile dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich na adres dostawy zdefiniowany na koncie allegro. Na czas otrzymania przesyłki składa się: - czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) - czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. 4. Formy płatności oraz sposób ich dokonania są zależne od wybranego przez KLIENTA sposobu odbioru zamówienia. Za zamówiony produkt KLIENT może dokonać płatności w jednej z następujących form: a. poprzez system PayU.pl, możliwa płatność kartami kredytowymi oraz przelewem online, b. gotówką przy odbiorze paczki pobraniowej, c. przelewem tradycyjnym przed dostawą produktu. Wówczas wysyłka produktu nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 5. Do każdego zamówienia jest wystawiana elektroniczna faktura, którą dosyłamy do 7 dni od daty dostawy produktu na adres e-maila zdefiniowany na allegro. 6. Organizowana przez SPRZEDAWCĘ na stronie sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro sprzedaż promocyjna obejmuje ograniczoną ilość PRODUKTÓW i trwa przez określony czas. W związku z tym zamówienia na PRODUKTY w promocji są realizowane według kolejności wpływania zamówień do momentu wyczerpania się zapasu lub zakończenia promocji. 7. Organizowana przez SPRZEDAWCĘ na stronie sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro sprzedaż ma charakter detaliczny. W związku z tym SPRZEDAWCA rości sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia o charakterze hurtowym, która to odmowa nie może skutkować komentarzem negatywnym ze strony KLIENTA. Podsumowując: sklep Sony Mobile w Strefie Marek Allegro nie prowadzi sprzedaży hurtowej. 8. Firma M-Point zastrzega sobie prawo anulowania wszystkich zamówień, które po upływie 10 dni nie zostały opłacone oraz rozpoczyna ubieganie się o zwrot naliczonej prowizji do allegro. 9. Po ostatecznym zatwierdzeniu złożenia zamówienia przez KLIENTA, KLIENT jest uprawniony do samodzielnej modyfikacji zamówienia w zakresie jakim dopuszcza funkcjonalność portalu Allegro. Termin realizacji zamówień 1. Podstawowy termin wysyłki zakupionych PRODUKTÓW wynosi do 2 dni roboczych liczonych od daty złożenia zamówienia. 2. Ze względów logistycznych, zamówienie złożone do godziny 15.00 dnia roboczego traktowane jest jako złożone w danym dniu. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 15.00 albo w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, zamówienie jest rejestrowane jako złożone najbliższego następnego dnia roboczego.