Przedłużacz kabel USB 2.0 aktywny 20 m przedłużka (6908298749)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
48,88 zł
z 9999 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Kup u nas !!!

Przedłużacz kabel USB 2.0 aktywny

20 m

Nasza cena: 48,88 zł

Przedłużacz USB 2.0 o długości 20 m, wykonany z najlepszych materiałów, całość kabla jest ekranowana.

Umożliw­ia transfer danych przez port USB na duże odległości, bez utraty jakości sygnału i spadku napięcia.

Kabel gwarantuje najwyższą jakość przesyłu danych w prędkości do 480 Mbps.


Wysyłka z Polski.

Dane techniczne kabla:

  • Końcówki USB A i B
  • Długość kabla 20 metrów
  • Kompatybilność USB 1, 1.1, 2.0
  • Posiada wbudowany wzmacniacz sygnału
  • Prędkość transmisji: do 480 Mbps
  • Kompatybilny z USB 2.0, USB 1.1 i USB 1

tel. 730 88 50 55

UWAGA

Na innych aukcjach mamy przedłużacze o długości 10 m i 20 m


Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne w naszym magazynie. Towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie, dzięki czemu towar możecie Państwo otrzymać już następnego dnia po zakupie. W momencie wysyłki otrzymasz od nas informację mailową.

Koszty transportu dotyczą jednej sztuki. Szczegółowe informacje dotyczące wysyłki znajdują się w zakładce Dostawa i Płatność.

Towar wysyłamy Poczta Polską, Kurierem lub Inpostem.


Wpłatę za wylicywowany towar mogą Państwo dokonać przez PayU Allegro. Wpłata będzie natychmiast na naszym koncie.


Wpłaty możecie Państwo dokonać także przelewem na nasze konto w Raiffeisen Bank.

Anytech sp. z o.o.
65175000120000000034­988579

W tytule przelewu prosimy umieścić swój NICK z Allegro i numer aukcji za który Państwo płacą. Szczegółowe dane do przelewu otrzymają Państwo po licytacji w mailu od Allegro.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 65175000120000000034988579
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony priorytetowy 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 27,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
BARDZO WAŻNE !!! Bardzo prosimy o CZYTELNE PODPISYWANIE zwracanych do nas przedmiotów !!! Dotyczy to także przesyłek zwracanych bezpłatnie Inpostem. Niestety bardzo często wracają do nas przesyłki niepodpisane lub podpisane nieczytelnie i nie wiemy do kogo należą. Bardzo prosimy o dołączanie paragonu do zwracanego produktu, oraz czytelne opisywanie reklamacji ( imię nazwisko, login z Allegro ) - przyspiesza to wszystkie procedury. 14 dniowy termin zwrotów - dotyczy konsumentów na podstawie umowy konsumenckiej

reklamacje

Regulamin sklepu AnyTech I. Warunki ogólne Właścicielem "sklepu internetowego AnyTech - Allegro" zwanego dalej "sklepem internetowym Anytech" jest firma AnyTech Sp. z o.o. ul. Okrężna 9B , 02-916 warszawa, NIP: 5213748564, REGON 365413564. Sklep internetowy Anytech prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem Portalu Allegro. Sklep mieści się na ul. Okrężnej 9B 02-916 Warszawa i na ten adres prosimy wysyłać korespondencję do sklepu. Niniejszy Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym Anytech. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w niniejszym regulaminie. II. Oferta Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym AnyTech są oryginalne, nowe, wolne od wad. Firma AnyTech nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane niewłaściwym wykorzystywaniem towarów. Sklep internetowy AnyTech zastrzega sobie prawo do dowolnych zmian cen produktów znajdujących się w ofercie. Posiada on również prawo do usuwania i dodawania towarów do oferty, wprowadzania, odwoływania, jak i zmian akcji promocyjnych w dowolnym momencie (przestrzegając jednocześnie postanowienia Regulaminu Allegro). III. Składanie zamówień Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe jego potwierdzenie lub wpłata należności na konto Firmy AnyTech Sp. z o.o. . IV. Płatności W sklepie internetowym AnyTech dostępne są następujące formy płatności: przedpłata przelewem na konto bankowe, płatność przy odbiorze przesyłki (przesyłka pobraniowa). Wpłatę należy kierować na konto firmy: AnyTech Sp. z o.o. , ul.Okrężna 9B, 02-916 Warszawa, Raiffeisen Bank : 65175000120000000034988579 Na poleceniu przelewu (w tytule wpłaty) należy podać nazwę użytkownika - nick Allegro. V. Realizacja zamówienia i warunki dostawy Do każdego zamówienia dołączony jest paragon sprzedaży. Jeżeli klient wybierze fakturę VAT - jest ona wysyłana mailem w formacie pdf na adres mailowy podany przez klienta w systemie Allegro. Produkt wysyłany jest w kolejnym dniu roboczym od momentu zaksięgowania należności na koncie bankowym firmy AnyTech Sp. z o.o. albo zlecenia wysyłki "za pobraniem". Zwykle paczki wysyłane są niezwłocznie po wpłynięciu należności lub zleceniu wysyłki pobraniowej (w tym samym dniu). Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem Inpostu, Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Klient wybiera formę wysyłki (w zależności od formy płatności) i pokrywa jej koszt. Kupując na naszych aukcjach udzielasz nam automatycznie jednorazowego pełnomocnictwa do zawarcia umowy z poczta polską o świadczeniu usług pocztowych w Twoim imieniu i wysyłki na koszt kupującego. Zgodnie z rozporządzeniem z dnia 01.01.2007 w kwestii kosztów wysyłki i odstąpieniem od opłat z tytułu pełnomocnictw. VI. Gwarancje, reklamacje i zwroty A. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje(at)anytech.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy Anytech Sp. z o.o. Okrężna 9B 02-916 Warszawa ( tam także należy wysłać reklamowany towar ). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Paragon. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. B. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: reklamacje(at)anytech.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Anytech Sp. z o.o. Okrężna 9B 02-916 Warszawa, wraz z paragonem. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych ( w firmie nie ma kasy ). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) (DANE SPRZEDAJĄCEGO) Ja (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (nazwy towarów) numer oferty (tu wpisać numer oferty) Data zawarcia umowy to (data zakupu) data odbioru (data odbioru paczki) Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru C. Brak odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. D. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zawsze staramy się rozstrzygać wszelkie spory polubownie, zależy nam, aby klient był zadowolony. E. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni roboczych (od momentu otrzymania przez sklep internetowy Anytech zwracanego towaru) poprzez przelew bankowy na wskazane przez klienta konto. Bardzo prosimy o odsyłanie reklamowanych produktów na ul . Okrężną 9B 02-0916 Warszawa. Prosimy o zwracanie towarów razem z paragonem VII. Ochrona danych osobowych Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) dane gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych. Klient, którego dane znajdują się w bazie danych sklepu Anytech Sp. z o.o. ma prawo ich weryfikacji i poprawiania po uprzednim kontakcie z Firmą Anytech Sp. z o.o. . Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez sklep Anytech Sp. z o.o. w celu realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych (informowanie o nowościach i promocjach w sklepie).

pozostałe informacje

Firmę Anytech założyliśmy w 2016 roku. Do tej pory pracowaliśmy dla kogoś, teraz postanowiliśmy otworzyć własna firmę, gdzie będziemy mogli wykorzystać nasze wieloletnie doświadczenie. Sprzedażą zajmujemy się od 20 lat. Dobrze wiemy, że najważniejszym czynnikiem decydującym o tym, czy sprzedawca jest dobry i wiarygodny, to rzetelność opisu, szybkość wysyłki, oraz dobry kontakt z klientem. Sami staramy się spełniać wszystkie wymienione powyżej warunki, tak aby w pełni usatysfakcjonować klienta. Mamy dużą wiedzę o nowoczesnych formach prowadzenia firmy. Mamy świadomość, że w naszym biznesie KLIENT jest najważniejszy, wiemy, czego klient szuka w sieci i robimy wszystko, aby był zadowolony po transakcji z nami, oraz potem do nas wrócił po następny zakup i polecił nas swoim znajomym. Mamy bardzo dużo stałych klientów, którzy wracają do nas.Skorzystaj z naszych usług, nie będziesz żałował, nie zawiedziemy Ciebie. Wszystkie nasze produkty są nowe. Wszystkie produkty sami importujemy do kraju, dlatego jesteśmy w stanie zaoferować dobre ceny. Mamy stałych i sprawdzonych dostawców od kilku lat - którzy dostarczają nam towar bardzo dobrej jakości. Po prostu - STARAMY SIĘ. Na każdy przedmiot zakupiony standardowo wystawiany jest rachunek (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towary wystawiane na aukcjach pochodzą z legalnych źródeł i do każdego zakupionego przedmiotu dostarczany jest dowód zakupu. Warunki wysyłki: UWAGA! - Wysyłka następuje na adres podany w formularzu Allegro !!!! Prosimy nie wysyłać adresów do wysyłki w mailu, tylko wypełnić formularz transakcji. Program automatycznie wysyła paczki na adres z formularza, a mail może być przez nas odczytany już po wysłaniu paczki.Po dokonaniu zakupu na Allegro otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem transakcji, oraz instrukcją co należy dalej robić, aby otrzymać paczkę. Jeżeli będzie to przelew, to w tytule powinna znaleźć się nazwa użytkownika, co pozwoli na szybką identyfikację płatnika. Każdy etap transakcji jest monitorowany mailem z mojej strony do klienta, tak aby wiadomo było kiedy dotarły pieniądze i kiedy została nadana paczka. Cena wysyłki każdego przedmiotu podana jest na aukcji indywidualnie. W razie zakupu więcej niż jednego przedmiotu proszę zwrócić na to uwagę w mailu, wówczas cena przesyłki będzie sporządzona indywidualnie dla paczki zawierającej wszystkie zakupione towary, zgodnie z informacjami z działu "Dodatkowe informacje o wysyłce i płatności" zamieszczonego na każdej aukcji. UWAGA !!!- Bardzo prosimy o rozważne wybieranie rodzaju przesyłki, przesyłki ekonomiczne - nie są one monitorowane przez pocztę polską i często giną, a czas dostawy to często ponad 10 dni roboczych !!! UWAGA !!! - Przesyłki Inpost polecony bardzo często nie sa dostarczane do odbiorcy pod wskazany adres, tylko zastawiane w punkcie obsługi klienta Inpost !!! - W Formularzu Zamówienia prosimy umieścić: adres wysyłki, kolor oraz rodzaj produktu, dane do faktury VAT. Jeżeli podadzą Państwo te informacje w innym miejscu - mogą one zostać pominięte - Proszę kontaktować się z nami tylko z maila zarejestrowanego w ustawieniach Państwa konta na allegro. Zawsze proszę podpisywać się nickiem z allegro, ponieważ po nim Państwa identyfikujemy. - Bezwzględnie proszę pamiętać o zachowywaniu ciągłości korespondencji. - Na maile odpowiadamy na bieżąco. - Niestety, nie odpowiadamy na SMS-y i na wiadomości nagrane na pocztę głosową. - Nie odbieramy paczek za pobraniem