PROSTOWNIK ZE SPRĘŻARKĄ 12V (6999888848)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inny

opis

CARPOINT

Bateria 12V 17 Ah ołowiowa. Gniazdo wyjściowe 12V z ochroną przed przeciążeniem. Wzmacniacz mocy 900A szczyt / 400A. Światło awaryjne. Kolorowy miernik baterii. Dioda LED ładowania i gniazdo ładowania. Kompresor 18 bar, 260psi.

Dostawa i płatność
od 17,00 zł

Lokalizacja: @@@, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u graffsklep za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

FHU GRAFO
ŁĄKOWA 5
83-200 ROKOCIN
Dodatkowe informacje

Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług Elektronicznych. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

 Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, sprzedający powinien zwrócić Tobie koszt zakupionego produktu.

A co z kosztami przesyłki?

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:
Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.

W przypadku reklamacji:
Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.
 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU Grafo Wanda Wojtaszczyk-Dutka
Łąkowa 5
83-200 Rokocin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
graffsklep
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

80

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

F.H.U.GRAFO

Wanda Wojtaszczyk-Dutka

e-mail:   poczta.grafo@gmail.com


Pozostałe informacje

Dzień Dobry. Działalnością handlową zajmuję się od kilkunastu lat.Koncentrowałam się tylko na handlu stacjonarnym.Obecnie swoją działalność rozpoczęłam pod nazwą GRAFO jako działalność gospodarczą zajmującą się usługami i handlem internetowym. Przedmioty które wystawiam do sprzedaży ,to przedmioty zakupione od zaufanego i sprawdzonego pośrednika niemieckiego,zajmującego się skupem artykułów przemysłowych upadłych,likwidowanych firm,jak również towary z zakończonych linii produkcyjnych. Przedmioty przeze mnie zakupione są w większości nowe,sprawne,nie naruszone.Część przedmiotów posiada różne drobne uszkodzenia opakowań,czasem zabrudzenia przedmiotów,lub bez opakowań. Z tego też powodu cena przedmiotu jest niezwykle atrakcyjna. Każdy przedmiot jest przeze mnie sprawdzany i opisywany w ofercie.Przy brakach lub uszkodzeniach w przedmiotach wystawianych opisuję jakiego typu są to uszkodzenia ,a cena relatywnie obniżona. Przed zakupem zachęcam do kontaktu telefonicznego lub mailowego,aby nie było nieporozumień i niepotrzebnych wątpliwości.Każda okazyjna cena zakupu jakiegokolwiek towaru to jakiś powód. Moje okazje cenowe to powód opisany powyżej. cyt.towar powystawowy Towar powystawowy to taki, który stał na pólkach w przypadku sprzętu, czy manekinach w przypadku ubrań, taki, który na przykład był eksponowany na wystawie. Zazwyczaj takie sprzęty są pokazywane, jakie mają swoje możliwości, czyli na przykład w sklepie , aby klient, mógł zobaczyć parametry etc. a następnie taki produkt zostaje wycofany i oddany na magazyn jako produkt powystawowy. Zazwyczaj takie sprzęty mają ślady użytkowania, drobne ryski, odbite palce, uszkodzenia opakowań itp.. To zależy od rodzaju sprzętu.