Prostownik mikroprocesorowy TELTO PPS 2M 6V 2A (6542117042)

zakończona
232,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Skierniewice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent: Inny
  • natężenie maksymalne [A]: 2.00
  • 01 Wysoka jakość Wysoka jakość wyrobów zawsze była i będzie priorytetem naszej firmy, dlatego tak często klienci sięgają po nasze produkty
  • 02 Funkcjonalność Nasze prostowniki cechuje wysoka funkcjonalność,
    posiadamy prostowniki do większości typów akumulatorów
  • 03 Błyskawiczna wysyłka Zamówiony towar wysyłamy firmą kurierską Siódemka, gwarantuje to w 99% przypadków dostawę następnego dnia roboczego
  • 04 Gwaranacja Zapewniamy 12 miesięczną gwarancję oraz błyskawiczny serwis pogwarancyjny
  • 05 Kontakt tel./ fax 46 832 11 50
    tel./ fax 46 833 22 38
    allegro@telto.pl
    pracujemy od 8-17 pon-pt
Prostowniki produkujemy od 1988 roku i jesteśmy jednym z największym producentów tych urządzeń w kraju. Fachowa pomoc techniczna przy doborze prostowników, bogata oferta obejmująca aktualnie około 60 typów oraz krótkie terminy realizacji zamówień detalicznych i hurtowych to atuty dzięki którym obsłużyliśmy już tysiące klientów. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!

WIELKA WYPRZEDAŻ! CZYŚCIMY MAGAZYNY!


Prostownik mikroprocesorowyTELT­O PPS 2M 6V 2A

Parametry prostownika

Zasilanie: 230V 50Hz AC
Prąd ładowania 6V 2A DC
dł przewodu sieciowego: 170cm
dl. przewodów do akumulatora: 140cm

Prostownik produkcji polskiej, przeznaczony do ładowania akumulatorów samochodowych wapniowo-kwasowych 6V o pojemności 10-40Ah stosowanych w większości typów samochodów. Prostownik mikroprocesorowy odporny na zwarcia i zmianę biegunowości krokodylków.
Obudowa prostownika wykonana jest z tworzywa sztucznego ABS. Wysoka trwałość połączona z ciekawie zaprojektowanym kolorowym pudełkiem sprawia, że prostownik ten jest bardzo często wybierany przez hurtownie i sklepy motoryzacyjne oraz klientów detalicznych.
W komplecie otrzymasz czytelną instrukcję w języku polskim oraz dowód zakupu w postaci faktury VAT.
Gwarancja na prostownik wynosi 12 miesięcy.
Dokumentem upoważniającym do skorzystania z praw gwarancyjnych jest faktura, którą otrzymasz razem z towarem, z reguły jest ona naklejana na pudełku.

Dane

Z.P.U.H. TELTO
ul. Czerwona 5
96-100 Skierniewice

tel./fax: 46 832 11 50
tel./fax: 46 832 11 50
allegro@telto.pl

21 1240 3321 1111 0000 2853 8299

przelewy prosimy tytułować
wg wzorca login/nr aukcji
np: janek16/2564564552

Wysyłka

Paczki wysyłamy kurierem Siódemka
w momencie otrzymania przelewu
lub informacji o wysyłce pobraniowej.
W 99% przypadków zamówiony
prostownik jest następnego dnia
roboczego u klienta. Kurierzy z reguły
dostarczają paczki do południa,
w przypadku braku możliwości
odbioru w miejscu zamieszkania
prosimy o rozważenie dostawy
w inne miejsce, np. do pracy lub do
sąsiada.

Wszelkie zmiany adresu
wysyłkowego powinny być podane
niezwłocznie po zakupie towaru.

Zobacz nasze pozostałe oferty prostowników

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Szybka wysyłka kurierem Siódemka.

Cena w opcji "Kup Teraz" dotyczy tylko i wyłącznie kupujących poprzez serwis aukcyjny allegro.pl
Brak możliwości odbioru osobistego.

Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 468321150
    Pracujemy w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, pomniejszone o koszty wysyłki; dodatkowo w razie odstąpienia od umowy, konsument ponosi koszty odesłania towaru do sprzedawcy. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: fabryka@telto.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Z. P. H. U. TELTO, ul. Czerwona 5, 96-100 Skierniewice. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): adres sprzedającego Ja imię, nazwisko kupującego niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: nazwy kupionych przedmiotów, numery oferty w Allegro numery . Data zawarcia umowy to data, data odbioru przedmiotów data . Imię i nazwisko: imię i nazwisko kupującego Login Allegro: login kupującego Adres: adres kupującego Data: data odstąpienia od umowy Podpis: tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w miasto. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

Opis procedury reklamacji Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem fabryka@telto.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.