PROSTOWNICA AEG HC 5590 (6542131949)

zakończona
20,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • lokalizacja: Trzebnica
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • kolor dominujący: biały
  • powłoka: turmalinowa
  • marka: Pozostałe
Trzebnica
Kościelna 6 | tel. 71 310 53 85 | trzebnica@innex.pl

PROSTOWNICA AEG HC 5590

W sprzedaży
PROSTOWNICA DO WŁOSÓW AEG HC 5590
W zestawie:
PROSTOWNICA

!!!SPRZĘT TECHNICZNIE SPRAWNY!!!
!!!STAN WIZUALNY JAK NA ZDJĘCIACH!!!
!!!UŻYWANA!!!

Opis urządzenia:
Powłoka turmalinowa
Prostownica do włosów AEG HC 5590 jest idealnym urządzeniem do modelowania modnych fryzur.
Doskonałe wygładzenie włosów jest możliwe dzięki równomiernie rozłożonej temperaturze oraz funkcji jonizowania (powłoka turmalinowa).
Efekt antystatyczny powoduje, że włosy są uformowane i mają piękny połysk

Bezpieczna dla włosów
Zakres temperatury to 140°C - 200°C, z możliwością ustawiania co 10°C w sposób indywidualny, chroniący różne typy włosów.
Płytki odporne na zadrapania generują delikatne ciepło, które jest bezpieczne dla struktury włosa.

Wygodna i łatwa w użyciu
Prostownica bardzo szybko się nagrzewa i może być gotowa do użycia po upływie 1,5 minuty.
Posiada 3 – kolorowy podświetlany wyświetlacz LCD (niebieski, czerwony, zielony) ze wskaźnikiem temperatury.
Kabel odporny na wysoką temperaturę oraz poręczny kształt, znacznie ułatwiają pracę z urządzeniem.

Zachęcamy do obejrzenia sprzętu osobiście w naszym oddziale w Trzebnicy
ul. Kościelna 6
jesteśmy do Państwa dyspozycji :
pn- so: 9:00 – 20:00
niedz.: 9:00 – 18:00

- wystawiamy f-re VAT marża
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty
możliwy odbiór osobisty

Wysyłka towaru tylko i wyłącznie po wpłacie na konto.
PRZED DOKONANIEM ZAKUPU PROSIMY O KONTAKT w celu sprawdzenia dostępności towaru.

!!!SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!!!

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
70 1090 1522 0000 0001 1612 1670

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Trzebnica

Kościelna 6 | tel. 71 310 53 85 | trzebnica@innex.pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 70 1090 1522 0000 0001 1612 1670
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 71-310-53-85
    PRACUJEMY 7 DNI W TYGODNIU: PON - SB 9-20 ND 9-18

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
INNEX Anna Czyżewska
Kościelna 6
55-100 Trzebnica
Polska
 
Prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem: Regulamin 1. Jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj . 2. Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy faktury VAT-marża Wysyłka towaru następuje w ciągu 2 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W tytule przelewu prosimy podać swój nick oraz nazwę przedmiotu. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji. 4. Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach są cenami brutto i zawsze dotyczą tylko 1 szt. W przypadku zakupu 2 lub więcej sztuk prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów transportu. 5. Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy,gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru. *UWAGA! Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami,gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc. Reklamacje i zwrot towaru: Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W razie stwierdzenia uszkodzeń, proszę o sprawdzenie przesyłki przy kurierze i sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki. Zgodnie z art. 74 ust 1 ustawy Prawo przewozowe "Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona". Protokół pomoże nam rozpatrzyć reklamację. Podstawą reklamacji są podpisane przez kupującego faktury oraz oświadczenie reklamacyjne, które należy odesłać wraz ze wszystkimi elementami zakupionego zestawu na podany wyżej adres. Jeżeli został sporządzony w/w protokół prosimy o dołączenie go do przesyłki. W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru do naszego lombardu wraz z oświadczeniem reklamacyjnym towaru oraz podpisanymi fakturami na swój koszt. Reklamacja nie zostanie uwzględniona, a towar odesłany na koszt kupującego, jeżeli uszkodzeniu ulegną plomby gwarancyjne. 5. O oświadczenie reklamacyjne poproś sprzedawcę drogą mailową. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę reklamacji (przesyłki z reklamowanym sprzętem) sprzedawca powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienie lub nieuwzględnienia jego reklamacji. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, w szczególności w przypadku stwierdzenia nie istnienia wady lub niezgodności towaru z umową albo w przypadku uszkodzenia lub pogorszenia towaru z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym z przyczyn dotyczących klienta lub użytkownika, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt, zaś w wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przez sprzedawcę przechowywany nie dłużej niż 30 dni po czym zostanie zniszczony. 10. Wszelkie zwroty i przesyłki nie stanowiące reklamacji wysyłane na koszt Firmy INNEX nie będą odbierane. 11. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 27, w terminie 14 dni od zamówienia towaru,konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny 12. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym . Oznacza to iż zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz nie może być uszkodzony . Zwracany towar zabezpieczony fabrycznie nie może być zwrócony po usunięciu z niego w/w zabezpieczeń. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt wraz podpisanymi fakturami oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. 13. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłamy na adres mailowy klienta, jeżeli zgłosi on chęć zwrotu towaru w/w terminie 14. Lombard w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania, wyślemy klientowi korektę faktury i po jej otrzymaniu niezwłocznie zwrócimy klientowi pełną wartość zakupionego towaru na podane przez niego konto bankowe. 15. Na podstawie art. 34, pkt. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsument w przypadku zwrotu zakupionej rzeczy konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 16. Złożenie zamówienia w aukcjach internetowych Allegro.pl jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. 17. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 27, w terminie 14 dni od zamówienia towaru,konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym . Oznacza to iż zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz nie może być uszkodzony . Zwracany towar zabezpieczony fabrycznie nie może być zwrócony po usunięciu z niego w/w zabezpieczeń. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt wraz podpisanymi fakturami oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłamy na adres mailowy klienta, jeżeli zgłosi on chęć zwrotu towaru w/w terminie Lombard w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania, wyślemy klientowi korektę faktury i po jej otrzymaniu niezwłocznie zwrócimy klientowi pełną wartość zakupionego towaru na podane przez niego konto bankowe. Na podstawie art. 34, pkt. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsument w przypadku zwrotu zakupionej rzeczy konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Złożenie zamówienia w aukcjach internetowych Allegro.pl jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

reklamacje

Prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W razie stwierdzenia uszkodzeń, proszę o sprawdzenie przesyłki przy kurierze i sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki. Zgodnie z art. 74 ust 1 ustawy Prawo przewozowe "Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona". Protokół pomoże nam rozpatrzyć reklamację. Podstawą reklamacji są podpisane przez kupującego faktury oraz oświadczenie reklamacyjne, które należy odesłać wraz ze wszystkimi elementami zakupionego zestawu na podany wyżej adres. Jeżeli został sporządzony w/w protokół prosimy o dołączenie go do przesyłki. W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru do naszego lombardu wraz z oświadczeniem reklamacyjnym towaru oraz podpisanymi fakturami na swój koszt. Reklamacja nie zostanie uwzględniona, a towar odesłany na koszt kupującego, jeżeli uszkodzeniu ulegną plomby gwarancyjne. O oświadczenie reklamacyjne poproś sprzedawcę drogą mailową. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę reklamacji (przesyłki z reklamowanym sprzętem) sprzedawca powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienie lub nieuwzględnienia jego reklamacji. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, w szczególności w przypadku stwierdzenia nie istnienia wady lub niezgodności towaru z umową albo w przypadku uszkodzenia lub pogorszenia towaru z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym z przyczyn dotyczących klienta lub użytkownika, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt, zaś w wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przez sprzedawcę przechowywany nie dłużej niż 30 dni po czym zostanie zniszczony. Wszelkie zwroty i przesyłki nie stanowiące reklamacji wysyłane na koszt Firmy INNEX nie będą odbierane.