Prostata kapsułki Prostogal 150 kaps. (6541741992)

3 osoby kupiły 8 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18,13 zł
z 965 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,95 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 12,95 zł
  • Niemcy 37,98 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

opis


Prostata kapsułki Prostogal 150 kaps.

Data ważności: 08.05.2019

  • Kod produktu: 48

Suplement diety

Olej z pestek dyni tłoczony na zimno

Preparat przeznaczony jest dla osób dorosłych jako uzupełnienie codziennej diety w składniki zawarte w oleju z pestek dyni - Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe z rodziny Omega-6 oraz fitosterole. Dynia wspiera prawidłowe funkcjonowanie prostaty i utrzymanie dobrej funkcji pęcherza moczowego.

Składniki:

olej z pestek dyni tłoczony na zimno, żelatyna, glicerol (substancja wiążąca)

Dawkowanie:

3 razy dziennie po 2 kapsułki podczas posiłków.
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Utrzymanie prawidłowego stanu zdrowia wymaga zrównoważonego odżywiania i prowadzenia zdrowego trybu życia.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
10,95 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Niemcy
pierwsza sztuka:
37,98 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
12,95 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Apteka Pod Smokiem
ul. Średnia 1
61-011 Poznań
email: kontakt@aptekapodsmokiem.pl
tel.: 61 887 90 24

  • Poniedziałek - Piątek 07:00 - 21:00
  • Sobota 08:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Apteka Pod Smokiem
ul. Średnia 1
60-011 Poznań
Dodatkowe informacje

 1. Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi będącemu konsumentem przysługuje uprawnienie – według własnego wyboru – do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji przysługujących Klientowi od producenta towaru wg procedury opisanej w karcie gwarancyjnej, albo do skorzystania z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego. 2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy konsumentowi. 3. Roszczenie konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy konsumentowi. 4. W przypadku gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 5. Sprzedawca prosi, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego poza danymi dotyczącymi daty i numeru zamówienia, przedstawić opis niezgodności Produktu z umową oraz wskazać oczekiwany sposobu załatwienia reklamacji i informacje niezbędne do zwrotu konsumentowi ceny produktu lub jej części. 6. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma Wadę, może: a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy; c) żądać wymiany produktu na wolny od Wad; d) żądać usunięcia Wady. 7. Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli Wada jest nieistotna. 8. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. 9. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie konsumenta za uzasadnione. 10. Sprzedawca, w przypadku żądania konsumenta określonego w pkt. 6 lit. a. lub lit. b. może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, pod warunkiem, że nastąpi to niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Jeżeli jednak, rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia Wady. 11. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak również zwraca się uwagę na niedogodności, na jakie narażałby konsumenta inny sposób zaspokojenia roszczenia. 12. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu konsumenta jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową, rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z innym, możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności rzeczy z umową wymaga nadmiernych kosztów. 13. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.