PROSTAMIN 30TABL. PROSTATA UKŁAD MOCZOWO-PŁCIOWY (6541741954)

3 osoby kupiły 10 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,20 zł
z 10005 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • lokalizacja: Wąwolnica
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.04 [kg]

ZAKUP JEST RÓWNOZNACZNY

Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU

NA STRONIE

KONTAKT:

08-18 pon-piątek :

794-100-590

793-993-143

515-503-355

Płatność i Regulamin


W przypadku zakupu

produktów z jednej aukcji

obowiązuje cennik

na danej aukcji .

W przypadku zakupów z wielu

aukcji obowiązuje

koszt z koszyka.

Czym jest koszyk?

>>> kliknij <<<



- przesyłki pobraniowe

realizujemy tylko do osób,

które posiadają

minimum 10 pozytywnych komentarzy

-- czas wysyłki zamówienia

do 3 dni roboczych

od momentu wpłaty na konto


44 1140 2017 0000
4502 0973 7638

Za zakupione w naszej aptece

produkty wystawiamy paragon

lub fakturę VAT.

Jeśli wybierasz fakturę

- należy wpisać dane w formularzu

- zmiany adresu uwzględniamy tylko za pomocą formularza

Poczta dostarcza PRZESYŁKĘ

do placówki oddawczej najpóźniej

trzy dni po dniu nadania.

Informację o tym, że przesyłka

oczekuje już na poczcie,

Klienci otrzymują poprzez SMS.

Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.

Sprawdź

czy w twojej miejscowości

znajdują się placówki odbiorcze

kliknij niżej

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK
WYBIERZ OPERATORA kliknij

PROSTAMIN TABLETKI NA PROSTATĘ
30 TABLETEK
OPIS PRODUKTU
Suplement diety będący źródłem cynku, witaminy B6 i E oraz ekstraktów z nasion dyni zwyczajnej, korzenia pokrzywy zwyczajnej, owoców palmy sabalowej i kory śliwy afrykańskiej.
SKŁAD

suchy ekstrakt z nasion dyni zwyczajnej (Cucurbita pepo), substancja wypełniająca (celuloza mikrokrystaliczna), suchy ekstrakt z korzenia pokrzywy zwyczajnej (Urtica dioica), suchy ekstrakt z owoców palmy sabalowej (Serenoa repens), suchy ekstrakt z kory śliwy afrykańskiej (Prunus africana), skrobia ziemniaczana, witamina E (octan DL-alfa-tokoferylu), substancja utrzymująca wilgoć (dwutlenek krzemu), substancja przeciwzbrylająca (sól magnezowa kwasu tłuszczowego – stearynian magnezu), cynk (glukonian cynku), witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny)

Składnik

Zawartość w 1 tabletce [mg]

% ZDS* w 1 tabletce

Zawartość w 2 tabletkach [mg] (maksymalna zalecana porcja dzienna)

% ZDS* w 2 tabletkach

Suchy ekstrakt z nasion dyni zwyczajnej
(Cucurbita pepo)

200
(4000 mg)**

-

400
(8000 mg)**

-

Suchy ekstrakt z korzenia pokrzywy zwyczajnej
(Urtica dioica)

80
(480 mg)**

-

160
(960 mg)**

-

Suchy ekstrakt z owoców palmy sabalowej
(Serenoa repens)

80
(320 mg)**

-

160
(640 mg)**

-

Suchy ekstrakt z kory śliwy afrykańskiej
(Prunus africana)

25
(100 mg)**

-

50
(200 mg)**

-

Witamina E (octan DL-alfa-tokoferylu)

6

50

12

100

Cynk (glukonian cynku)

5

50

10

100

Witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny)

0,7

50

1,4

100

* Zalecane Dzienne Spożycie

** Ilość surowca

Właściwości składników

Zawarty w preparacie PROSTAMIN cynk pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu testosteronu we krwi.

Cynk wraz z witaminą E dodatkowo pomaga w ochronie komórek całego organizmu przed stresem oksydacyjnym.

Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej oraz zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.

PROSTAMIN zalecany jest dla mężczyzn po 40-tym roku życia pragnących utrzymać w dobrej kondycji funkcje gruczołu krokowego (prostaty) i układu moczowo-płciowego.

Zalecane dzienne spożycie

2 tabletki dziennie.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa

Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na składniki.

  • Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.
  • Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia.
  • Suplement diety nie może być stosowany jak substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
  • Przechowywać w temperaturze pokojowej.
  • Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List ekonomiczny 4,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

DANE APTEKI W RYNKU: AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396 Nr konta 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638 Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355 Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms EMAIL : aptekawrynku@gmail.com

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH . Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Kupujący, jeżeli prawo nie stanowi inaczej, może zwrócić zakupiony towar . Powołując się na Art.38. Ustawy o prawach konsumenta informujemy, że w odniesieniu do specyfiki naszej sprzedaży internetowej, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi między innymi w odniesieniu do umów: 1) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Konsument nie ma możliwości odstąpienia w wypadku gdy sprzedawana mu rzecz ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia. Przykładem takich produktów są produkty z krótką datą, o której kupujący został poinformowany na aukcjach, a po odesłaniu produkt już jest przeterminowany lub posiada termin uniemożliwiający jego dalszą odsprzedaż. Produkty spożywcze wymagające określonych warunków do przechowywania, takie na przykład jak naturalne oleje, również nie mogą być przedmiotem zwrotu. 2) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zapieczętowany, nie znaczy zaplombowany, co niektórzy mylą. W kategorii tych produktów mieszczą się na przykład artykuły higieniczne jak wkładki laktacyjne, pasy poporodowe i inna bielizna ciążowa, ale również zapieczętowane (w opakowaniu tekturowym) kosmetyki, leki i sprzęt medyczny taki jak termometry elektroniczne. Dlatego prosimy o rozważne zakupy tych produktów i nie wystawianie negatywnych komentarzy po odmowie zwrotu. Sprzedający może skorzystać ponadto z prawa do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną część proporcjonalną do stopnia zużycia. Prosimy o zwrócenie uwagi na odsyłanie produktu w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, gdyż w innym przypadku znacząco obniżamy wartość produktu Prosimy także o dowód zakupu i kartę gwarancyjną. W przypadku zakupu w opcji 'Kup teraz' zwrotowi podlegają tylko koszty towaru. Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji. Możliwy jest on wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką. Należności zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania towaru, na wskazane przez kupującego konto. W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy. Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane : AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613 oraz wysyłaną wraz z przesyłką. Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych. Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dziękujemy Pozdrawiamy i Zapraszamy Ponownie

reklamacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE NA ADRES : aptekawrynku@gmail.com Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego kontaktu i uzgodnieniu warunków reklamacji, gdyż nie wszystkie produkty można zwrócić na podstawie odstąpienia od umowy.

pozostałe informacje

Pracujemy w godzinach: poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00 ( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem. Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) Posiadamy zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej. GWARANTUJEMY, ŻE: 1. Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła! 2. Cechuje go wysoka jakość. 3. Posiada długą datę ważności 4. Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach. 5. Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu, Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. REGULAMIN I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu! Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom. Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki. III. PŁATNOŚCI Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT. W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu. Płatności dokonujemy poprzez PAYU lub bezpośredni przelew na nasze konto: Nr konta w Mbanku 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638 IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT : W przypadku wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych w formularzu . CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU. Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM. E-PRZESYŁKA TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ. W TYM CELU W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ. ZALETY: SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA ZABEZPIECZONA JAK PACZKA BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY: NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!! Firma kurierska DPD do odbiorców paczek wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Firmy Kurierskiej. Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce . W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć. Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników: (Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp). V. CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. VI. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u . VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA. Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół. Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.dpd.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji Brak powyższych dokumentów utrudnia działania reklamacyjne z naszej strony. W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji . W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony : Druk reklamacji dla usług krajowych https://ereklamacje.poczta-polska.pl Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.