PROSTAMIN 30TABL. PROSTATA UKŁAD MOCZOWO-PŁCIOWY (6541741954)

5 osób kupiło 10 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,20 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • lokalizacja: Wąwolnica
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.04 [kg]

ZAKUP JEST RÓWNOZNACZNY

Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU

NA STRONIE

KONTAKT:

08-18 pon-piątek :

794-100-590

793-993-143

515-503-355

Płatność i Regulamin


W przypadku zakupu

produktów z jednej aukcji

obowiązuje cennik

na danej aukcji .

W przypadku zakupów z wielu

aukcji obowiązuje

koszt z koszyka.

Czym jest koszyk?

>>> kliknij <<<



- przesyłki pobraniowe

realizujemy tylko do osób,

które posiadają

minimum 10 pozytywnych komentarzy

-- czas wysyłki zamówienia

do 3 dni roboczych

od momentu wpłaty na konto


44 1140 2017 0000
4502 0973 7638

Za zakupione w naszej aptece

produkty wystawiamy paragon

lub fakturę VAT.

Jeśli wybierasz fakturę

- należy wpisać dane w formularzu

- zmiany adresu uwzględniamy tylko za pomocą formularza

Poczta dostarcza PRZESYŁKĘ

do placówki oddawczej najpóźniej

trzy dni po dniu nadania.

Informację o tym, że przesyłka

oczekuje już na poczcie,

Klienci otrzymują poprzez SMS.

Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.

Sprawdź

czy w twojej miejscowości

znajdują się placówki odbiorcze

kliknij niżej

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK
WYBIERZ OPERATORA kliknij

PROSTAMIN TABLETKI NA PROSTATĘ
30 TABLETEK
OPIS PRODUKTU
Suplement diety będący źródłem cynku, witaminy B6 i E oraz ekstraktów z nasion dyni zwyczajnej, korzenia pokrzywy zwyczajnej, owoców palmy sabalowej i kory śliwy afrykańskiej.
SKŁAD

suchy ekstrakt z nasion dyni zwyczajnej (Cucurbita pepo), substancja wypełniająca (celuloza mikrokrystaliczna), suchy ekstrakt z korzenia pokrzywy zwyczajnej (Urtica dioica), suchy ekstrakt z owoców palmy sabalowej (Serenoa repens), suchy ekstrakt z kory śliwy afrykańskiej (Prunus africana), skrobia ziemniaczana, witamina E (octan DL-alfa-tokoferylu), substancja utrzymująca wilgoć (dwutlenek krzemu), substancja przeciwzbrylająca (sól magnezowa kwasu tłuszczowego – stearynian magnezu), cynk (glukonian cynku), witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny)

Składnik

Zawartość w 1 tabletce [mg]

% ZDS* w 1 tabletce

Zawartość w 2 tabletkach [mg] (maksymalna zalecana porcja dzienna)

% ZDS* w 2 tabletkach

Suchy ekstrakt z nasion dyni zwyczajnej
(Cucurbita pepo)

200
(4000 mg)**

-

400
(8000 mg)**

-

Suchy ekstrakt z korzenia pokrzywy zwyczajnej
(Urtica dioica)

80
(480 mg)**

-

160
(960 mg)**

-

Suchy ekstrakt z owoców palmy sabalowej
(Serenoa repens)

80
(320 mg)**

-

160
(640 mg)**

-

Suchy ekstrakt z kory śliwy afrykańskiej
(Prunus africana)

25
(100 mg)**

-

50
(200 mg)**

-

Witamina E (octan DL-alfa-tokoferylu)

6

50

12

100

Cynk (glukonian cynku)

5

50

10

100

Witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny)

0,7

50

1,4

100

* Zalecane Dzienne Spożycie

** Ilość surowca

Właściwości składników

Zawarty w preparacie PROSTAMIN cynk pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu testosteronu we krwi.

Cynk wraz z witaminą E dodatkowo pomaga w ochronie komórek całego organizmu przed stresem oksydacyjnym.

Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej oraz zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.

PROSTAMIN zalecany jest dla mężczyzn po 40-tym roku życia pragnących utrzymać w dobrej kondycji funkcje gruczołu krokowego (prostaty) i układu moczowo-płciowego.

Zalecane dzienne spożycie

2 tabletki dziennie.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa

Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na składniki.

  • Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.
  • Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia.
  • Suplement diety nie może być stosowany jak substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
  • Przechowywać w temperaturze pokojowej.
  • Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List ekonomiczny 4,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczka48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

DANE APTEKI W RYNKU: AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396 Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355 Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms EMAIL : aptekawrynku@gmail.com

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH . Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Kupujący, jeżeli prawo nie stanowi inaczej, może zwrócić zakupiony towar . Niemniej jednak sprzedający ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną część proporcjonalną do stopnia zużycia. Prosimy o zwrócenie uwagi na odsyłanie produktu w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, gdyż w innym przypadku znacząco obniżamy wartość produktu Prosimy także o dowód zakupu i kartę gwarancyjną. W przypadku zakupu w opcji 'Kup teraz' zwrotowi podlegają tylko koszty towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką. Należności zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania towaru, na wskazane przez kupującego konto. W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane : AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613 oraz wysyłaną wraz z przesyłką. Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych. Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dziękujemy Pozdrawiamy i Zapraszamy Ponownie

reklamacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE NA ADRES : aptekawrynku@gmail.com Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego kontaktu !!! i uzgodnieniu warunków reklamacji .

pozostałe informacje

Pracujemy w godzinach: poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00 ( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem. Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) Posiadamy zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej. GWARANTUJEMY, ŻE: 1. Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła! 2. Cechuje go wysoka jakość. 3. Posiada długą datę ważności 4. Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach. 5. Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu, Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. REGULAMIN I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu! Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom. Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki. III. PŁATNOŚCI Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT. W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu. IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT : W przypadku wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych w formularzu . CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU. Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM. E-PRZESYŁKA TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ. W TYM CELU W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ. ZALETY: SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA ZABEZPIECZONA JAK PACZKA BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY: NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!! Firma kurierska DPD do odbiorców paczek wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Firmy Kurierskiej. Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce . W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć. Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników: (Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp). V. CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy. VI. ODBIÓR OSOBISTY. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u . VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA. Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane. Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami. Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego. VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół. Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.dpd.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji Brak powyższych dokumentów utrudnia działania reklamacyjne z naszej strony. W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji . W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony : Druk reklamacji dla usług krajowych https://ereklamacje.poczta-polska.pl Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.