PROMOCJA! BOTKI ZAPATO 480 CZARNY ŁAPKI R. 38 (6999593723)

zakończona
289,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 38
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: płaski obcas
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 2.5
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie niebieskiego, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy, inny kolor

opis

BOTKI - SKÓRA NATURALNA -

MODEL 480 KOLOR - CZARNY ŁAPKI

REGULARNA CENA: 329,00 PLN

PO OBNIŻCE: 289,00 PLN

Materiał: skóra naturalna.

Wykończenie: skóra naturalna.

Futrówka: skórzana.

Wysokość obcasa:2,5 cm.

Dostępne rozmiary: 36 - 40.

Podeszwa: syntetyczna.

Tęgość obuwia: "G".

Wysokość obuwia: 16 cm (mierzona z tyłu razem z obcasem).

Szerokość cholewki: 28 cm (mierzona dla rozmiaru 36).

Technologia wykonania: handmade.

Typ obuwia: całoroczne.

Dostępne kolory: CZARNY ŁAPKI, CZARNY LICO, BRĄZOWY, CAPPUCCINO, SZARY, SZARY ŁAPKI, MOTYL, GRANATOWY, CZERWONY, PIASKOWY.

Numeracja: Typowa. Zalecamy wybór swojego rozmiaru w przypadku tzw.połówek zalecamy wybór mniejszego rozmiaru.

Długość wkładki:

36-24 cm

37-25 cm

38-25,5 cm

39-26 cm

40-27cm.

Masz pytania dotyczące naszej oferty?
Poszukaj odpowiedzi tutaj .
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie prosimy o kontakt na jeden z możliwych sposobów:

e-mail: sklep@zapato.com.pl
tel.: (22) 400 05 94
tel. kom.: (48) 733 736 515
FB: Buty Zapato

Godziny pracy: pon. - pt. 10 - 18

Gwarantujemy możliwość zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki! Szczegółowe zasady zwrotów i wymian znajdziesz tutaj.

Kupując na naszych aukcjach zyskujesz gwarancję 100% satysfakcji z zakupionego towaru. Jeżeli zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny. Szczegółowe zasady zwrotów znajdziesz tutaj .

Po więcej informacji zapraszamy na stronę O mnie

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6 dni roboczych

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Rosja
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Białoruś
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
60,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

ZAPATO
Piekarska 33
26-800 Białobrzegi
woj. mazowieckie
email: sklep@zapato.com.pl
tel.: 733736515

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

ZASADY GWARANCJI

Na nasze obuwie udzielamy dwuletniej gwarancji. Podstawę gwarancji stanowi faktura VAT (paragon) otrzymana wraz z butami lub w przypadku złożenia zamówienia poprzez sklep internetowy numer tego zamówienia.

Gwarancji nie podlegają części naturalnie zużywające się (np. zelówki, fleki, wyściółki) oraz elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki.

W przypadku jakichkolwiek problemów z obuwiem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, najważniejsze jest dla nas zadowolenie Klienta dlatego wierzymy że wspólnie uda nam się rozwiązać każdy problem!


ZASADY UŻYTKOWANIA I KONSERWACJI OBUWIA

- zanieczyszczone obuwie należy oczyścić wilgotną szmatką lub gąbką, wysuszyć i dopiero wówczas konserwować,

- przemoczone obuwie wymaga wysuszenia w temp. pokojowej (z dala od pieców i grzejników)

- na wysuszone wierzchy skór licowych i brzegi spodów obuwia, należy nanieść niewielką ilość środka konserwującego na bazie wosku, najlepiej w kolorze wierzchu, a następnie wypolerować,

- ze względu na naturalne wykończenie skór, do konserwacji nie zaleca się past samopołyskowych (na bazie rozpuszczalników mogących uszkodzić powłokę),

- przed nałożeniem następnej warstwy pasty należy zmyć poprzednią,

- obuwie ze skór przycieranych, welurowych i nubukowych należy czyścić wyłącznie specjalnie do tego przeznaczoną szczoteczką lub mocno wyciśniętą, zmoczoną tkaniną. Obuwie z tych skór można odświeżać środkami konserwującymi w aerozolu, przeznaczonymi do odpowiedniego rodzaju skór wierzchnich,

- zakładaj i zdejmuj obuwie zawsze rozsznurowane,

- sznuruj obuwie, a unikniesz przetarcia i osiadania zapiętków,

- wymiana elementów wymiennych w obuwiu (fleki, wyściółki, sznurowadła itp.) należy do obowiązków użytkownika w ramach okresowej dbałości o wyrób.


WŁAŚCIWOŚCI MATERIAŁÓW ZASTOSOWANYCH DO PRODUKCJI OBUWIA

Informujemy, że właściwością skór naturalnych jest ich przemakanie, w przypadku użytkowania obuwia na mokrej nawierzchni lub w czasie opadów.

Cechą obuwia wykonanego ze skór z włosem na zewnątrz, jest wycieranie się okrywy włosowej z elementów wierzchów.

Skóry lakierowane charakteryzują się mniejszą odpornością na wielokrotne zginanie, w stosunku do skór z licem naturalnym, co nie stanowi wady towaru.

Przetarcia spodów ze skór naturalnych podeszwowych wynikają z właściwości fizycznych tego typu skór - norma PN 86/0-91011.

Naturalną cechą obuwia wykonanego bez podszewek, jest ich farbowanie w przypadku zawilgocenia (także w wyniku pocenia).

W obuwiu podszewkowym ze skór naturalnych i barwionych w ciemnych kolorach, może wystąpić farbowanie. Decydując się na zakup tak wykonanego obuwia, należy mieć świadomość ewentualnego zabarwienia skarpet czy rajstop w czasie użytkowania.

Nieodpowiednia konserwacja obuwia może powodować tzw. „złuszczanie się” wierzchów obuwia.

Sprzedawca nie odpowiada za niewłaściwe dopasowanie obuwia do rozmiaru, tęgości i wymagań stóp użytkownika oraz związany z tym dyskomfort.

Wyściółki laminowane i nabłyszczane (tj. pokrywane kolorem, którego produktem końcowym jest wyściółka błyszcząca i barwna) w kontakcie ze stopami i w konsekwencji ich potem, mogą się odbarwiać.

Rozjaśniania i cieniowania, naturalne ślady a także zmiany fizyczne jak zgniecenia, otarcia, zabrudzenia, zakaleczenia lica, nie stanowią wady. Ewentualne różnice i niedoskonałości w skórze, plamy powstałe od wody, lekkie odbarwienia lub łuszczenia lica, nie wynikają z wady produktu lecz jego naturalnych właściwości.

Prawdziwa skóra, jeżeli przez dłuższy czas poddawana jest działaniu różnych czynników zewnętrznych, może się odbarwiać. Trwałość i niezmienność danego koloru, nie jest zagwarantowana przez żadnego producenta.

Cechą towaru wykonanego z weluru lub zamszu, jest częściowe odbarwienie zewnętrznej powierzchni wierzchów i właściwość ta nie stanowi niezgodności towaru z umową.

Obuwie, w którym wykonane zostały spody w części lub całości ze skór miękkich - wierzchnich, nie podlegają reklamacji na okoliczność przetarcia. Tego typu obuwie należy użytkować w warunkach nie sprzyjających nadmiernemu ścieraniu np. w pomieszczeniach zamkniętych lub na zewnątrz, ale na gładkiej nawierzchni.

Elementy ozdobne (klamry, guziki, cekiny, kamyki itp.) nie podlegają reklamacji.

W obuwiu o wydłużonych czubach mogą powstawać załamania nosków, co nie stanowi wady wyrobu lecz wynika z braku wypełnienia tej części obuwia balastem (wata, lignina, papier itp.)

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

ZAPATO
ul. Piekarska 33
26-800 Białobrzegi
Dodatkowe informacje

Sklep ma obowiązek dostarczyć Towary wolne od wad w rozumieniu art. 5561 kodeksu cywilnego. Na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady oraz określonych poniżej Klient ma prawo złożenia reklamacji. Przepisy kodeksu cywilnego określające zobowiązanie Spółki i uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi przytoczone zostały w wyciągu z przepisów kodeksu cywilnego stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu Sklepu.

Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może, ale nie musi, nastąpić poprzez przesłanie pocztą wypełnionego czytelnie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO dostępnego do pobrania na naszej stronie na adres:


ZAPATO
ul. Piekarska 33
26-800 Białobrzegi 


Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje żądanie związane z wadliwością Towaru (żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym).

Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Sklep niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) sugerujemy skorzystanie z prawa zwrotu, niż drogi reklamacyjnej.

Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta faktu zawarcia Transakcji. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugeruje się przesłanie wraz z reklamacją dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT) lub w przypadku zamówień składanych poprzez sklep internetowy numeru zamówienia.

Reklamowany towar powinien zostać dostarczony w stanie kompletnym i czystym.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sklep jest odpowiedzialny za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tejże chwili. Na ogół nie traktuje się jako wad obciążających Sklep:

  1. uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,
  2. uszkodzeń mechanicznych Towaru,
  3. uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozerwania)
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady pogłębione
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
  • wygoda obuwia
  • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki
  • farbowanie obuwia i przebarwienie odzieży w skutek farbowania obuwia z wyściółkami naturalnymi, odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych i materiałów skóropodobnych, plamy powstałe po przemoczeniu obuwia, uszkodzenie powłoki lakierniczej
  • przemoczenia

REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ W TERMINIE 14 DNI ROBOCZYCH OD DNIA ICH OTRZYMANIA.

Niezależnie od przyczyny zwrotu, wymiany czy reklamacji najważniejsze jest dla nas zadowolenie Klienta dlatego we wszystkich problematycznych sprawach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie powstałego problemu.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

ZAPATO
ul. Piekarska 33
26-800 Białobrzegi

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  • gwarantujemy 30-dniowe prawo wymiany/zwrotu produktu


  • w przypadku dostawy paczkomatem prosimy o wykorzystanie kodu darmowego zwrotu, dostępnego na Państwa koncie allegro


  • w przypadku dostawy kurierem (przedpłata i pobranie) prosimy o odesłanie towaru na wskazany adres:  ZAPATO, ul. Piekarska 33, 26-800 Białobrzegi 


  • w przypadku wymiany pokrywamy jeden koszt przesyłki: kupujący wysyła buty na swój koszt, my zaś odsyłamy w ciągu 5 dni roboczych nową parę na koszt firmy


  • prosimy o niezaklejanie firmowego pudełka taśmą i o dołączenie do butów wypełnionego formularza zwrotu lub informacji w jakiejkolwiek formie z numerem konta bankowego, na które mają zostać przelane środki

O sprzedającym
zapato_com_pl
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

90

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 733736515
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17 

kom.  (+48) 733-736-515 

mail: sklep@zapato.com.pl   


Adres korespondencyjny / odbiór zamówień / wysyłka zwrotów lub wymian 

ZAPATO 

ul. Piekarska 33

26-800 Białobrzegi


Adres do wysyłki reklamacji 

ZAPATO  

ul. Piekarska 33 

26-800 Białobrzegi


Dane firmy: 

ZAPATO Renata Poliszak - Sołtys

ul. Żeromskiego 70A 

26-800 Białobrzegi 

REGON: 143236619 

NIP: 798-141-72-22 

Nr konta: 60 1140 2017 0000 4602 1290 2702 (mBank)

Pozostałe informacje

email: sklep@zapato.com.pl
telefon: 733736515