PROMO!! TC ELECTRONIC G-SYSTEM multiefekt gitarowy (6542007078)

zakończona
5 299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: gitarowe

TC ELECTRONIC G-SYSTEM multiefekt gitarowy

G-System to pierwszy na świecie kompletny podłogowy system gitarowy najwyższej jakości. W urządzeniu zintegrowano bogatą paletę znakomitych efektów i rozbudowane funkcje kontrolne, przez co nie sposób znaleźć drugiego tak uniwersalnego urządzenia o tak wyśrubowanych parametrach.

Dzięki unikalnej kombinacji dwóch sekcji DSP odpowiedzialnych za wytwarzanie najwyższej klasy efektów z pętlami analogowymi, funkcji sterowania zewnętrznym wzmacniaczem, możliwości pracy w charakterze procesora i sterownika podłogowego oraz systemowi wyjść 9V DC pozwalającemu zasilić dodatkowe kostki gitarowe, G-System oferuje możliwości integracji z systemem gitarowym na niespotykanym dotąd poziomie.

Użytkownik ma możliwość wyboru sposobu pracy urządzenia (efekt podłogowy lub procesor montowany w racku kontrolowany z pomocą sterownika podłogowego), decyzji o sposobie połączenia efektów, konfiguracji przełączników nożnych oraz wyboru ponad 25 różnych efektów generowanych przez procesor.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

  • Podłogowy multiefekt gitarowy,
  • Możliwość wykorzystania do 9 efektów jednocześnie,
  • 4 przełączane pętle monofoniczne pozwalające na podłączenie kostek gitarowych,
  • 1 dodatkowa pętla/punkt insertowy dla przedwzmacniacza,
  • 4 gniazda 9V DC dla zewnętrznych kostek gitarowych,
  • Port USB umożliwiający ładowanie nowego oprogramowania,
  • Budowa modułowa, dzięki której istnieje możliwość rozłożenia urządzenia na sterownik podłogowy i procesor efektów GFX01 przeznaczony do montażu w racku 19 cali (1U),
  • Złącza MIDI pozwalające na kontrolę zewnętrznych urządzeń MIDI,
  • Złącza dla 2/4 pedałów ekspresji.

Wolisz mieć kostki efektowe blisko siebie czy przechowywać i chronić je w racku? G-System to nie tylko procesor podłogowy, bowiem dzięki unikalnemu i niezwykle elastycznemu projektowi można rozdzielić go na dwa urządzenia i jedno z nich zapakować do racka.

Na podłodze czy w racku?

G-System składa się z dwóch urządzeń: sterownika nożnego i procesora efektów GFX01, który przystosowano do montażu w statywie lub skrzyni rack 19 cali, gdzie zajmuje jedną jednostkę wysokości (1U). Oba urządzenia mogą pracować razem tworząc zgrabny procesor podłogowy, lub oddzielnie. W drugim przypadku GFX01 montuje sie w racku, a sterownik nożny łączy się z nim pojedynczym kablem. Dzięki temu wszystkie dodatkowe efekty i kable można schować pozostawiając pod stopami tylko wygodny sterownik nożny. Co ważne, zarówno pedał Expression, jak i Volume można podłączyć bezpośrednio do sterownika nożnego.

Interfejs użytkownika

Edycja wszystkich parametrów jest niezwykle szybka i prosta. Oprogramowanie urządzenia zostało zaprojektowane w taki sposób, aby współpracować z intuicyjnym interfejsem opartym na zintegrowanych pokrętłach-przełączn­ikach, które w niezwykle przyjazny sposób wspomagają programowanie urządzenia.

Historia

Gitarowe dziedzictwo TC

Branża muzyczna lat 70. XX wieku była zdominowana przez falę gitarowych herosów. Z tego też powodu szereg cenionych gitar elektrycznych i wzmacniaczy lampowych powstałych właśnie wtedy, jest do dziś cenionych przez wielu gitarzystów. Niestety nie można tego samego powiedzieć o efektach gitarowych z lat siedemdziesiątych. Mimo, iż popularny w owym czasie rock symfoniczny obfitował w przetwarzane dźwięki gitarowe, jakość tych efektów, jak choćby kostek Chorus czy Delay pozostawiała wiele do życzenia. Dlatego też stawiono sobie zazwyczaj dwa cele: zachować w stanie niezmienionym oryginalny sygnał gitarowy (w takim stopniu, w jakim to było możliwe) oraz uchronić się przed szumami i zakłóceniami wprowadzanymi przez same efekty.

Efekty gitarowe najwyższej jakości

W roku 1976 dwóch braci pochodzących z Danii - Kim i John Rishoj - grało na gitarze w jednym zespole i bezskutecznie poszukiwało efektów gitarowych, których jakość byłaby akceptowalna. Z tego też powodu Kim Rishoj postanowił zaprojektować własną kostkę Chorus/Flanger, która byłaby zgodna z jego założeniami: dawałaby minimalny poziom szumu i duża spójność sygnału. Wkrótce japoński i szwedzki dealer zainteresowali się nowym produktem i zamówili sporą ich liczbę. Kostka Chorus/Flanger legła u podstaw firmy, która później przyjęła nazwę TC Electronic.

Bez kompromisów

Pierwsza partia efektów gitarowych TC Electronic charakteryzowała się bezkompromisową filozofią, której bezpośrednim odzwierciedleniem była cena - 2- a nawet 3-krotnie wyższa od cen efektów dostępnych w owym czasie. Główną przyczyna takiej a nie innej ceny była konieczność selekcjonowania elementów oraz staranne dopracowanie obudowy, która była wypieszczonym „pudełkiem” z zaokrąglonymi rogami i polerowanymi powierzchniami. Bracia pracowali niezwykle drobiazgowo nad każdym, nawet najdrobniejszym szczegółem tworzonych efektów z uwzględnieniem kształtu i rozmiaru przełącznika nożnego, który również był wykonywany na zamówienie.

Wejście w świat cyfrowy

Naturalnym krokiem w procesie twórczym było zastosowanie zdobytych przy produkcji efektów gitarowych doświadczeń w świecie urządzeń studyjnych. Rezultatem tych działań był 4-pasmowy korektor parametryczny TC 1140 i TC 1210 Spatial Expander. W roku 1985 firma TC Electronic wkroczyła w świat urządzeń cyfrowych i już wkrótce najnowszy procesor TC 2290 Dynamic Digital Delay stał się standardowym wyposażeniem każdego szanującego się gitarzysty. Używali go m.in.: Steve Lukather, David Gilmour i The Edge z U2. TC 2290 był protoplastą procesora G-System. Pomyślany jako główny element zaawansowanego systmu rackowego, procesor 2290 był wyposażony w funkcję przełączania pętli podobną do tej, którą można znaleźć w naszym najnowszym systemie flagowym. Uffe Kjems Hansen, wiceprezes departamentu zarządzania produktami wyjaśnia: „2290 był produktem, który sprawdzał sie podczas pracy na scenie o wiele lepiej niż jakikolwiek inny produkt i korzystając z wiedzy, którą zdobyliśmy dzięki temu urządzeniu zaprojektowaliśmy G-System.”

Potęga mocy

Gdy w 1996 roku na rynku pojawił się G-Force, został okrzyknięty najbardziej zaawansowanym i najlepiej brzmiącym procesorem dla gitarzystów, jaki kiedykolwiek pojawił sie w sprzedaży. Poziom komplikacji wydawał się ogromny, ale dla gitarzystów obeznanych w nowinkach technologicznych G-Force otwierał drzwi do świata dostrajania i dostosowywania efektów na poziomie do tej pory nieznanym. Znakomita jakość udostępnianych efektów pozostaje bezdyskusyjna. Co ciekawe, po ośmiu latach obecności na rynku procesor G-Force jest nadal doceniany i w roku 2004 otrzymał nagrodę czytelników miesięcznika Guitar Player jako Najlepszy Procesor Montowany w Racku.

Powrót do podstaw

Uffe Kjems Hansen, znany jako główna siła napędowa projektu G-System, uważany jest za zwolennika interpolacji pomiędzy najnowszymi technologiami i projektami retro. „W latach 80. XX wieku królowały ogromne racki zawierające pokaźną ilość efektów gitarowych, które odpowiadały za charakterystyczne brzmienie fantastycznych stylów muzycznych dekady. Po zachłyśnięciu się techniką nastąpił powrót do źródeł - podstawowy zestaw gitarzysty składał się z jednej gitary i jednego wzmacniacza. Kilka lat później gitarzyści znowu zaczęli interesować się efektami, głównie filtrami i liniami opóźniającymi. Dlatego też myślę, że świetnie dopasowaliśmy się do potrzeb rynku wprowadzając do sprzedaży model G-Force, ponieważ jego efekty pokrywają szeroki wachlarz brzmień bez niepotrzebnego kolorowania oryginalnego brzmienia gitary.”

Dlaczego G-System i dlaczego teraz?

W roku 2005 firma TC Electronic zadecydowała, że nadszedł czas, aby zainwestować całe technologiczne know-how w stworzenie kompleksowego systemu gitarowego. Ale dlaczego G-System i dlaczego teraz? „Wierzę, że cała euforia towarzysząca wprowadzeniu do sprzedaży wzmacniaczy modelujących brzmienie powoli przygasa” - mówi Uffe Kjems Hansen - „gitarzyści dochodzą do wniosku, że ciągle jeszcze długa droga do wiernej symulacji dynamicznej i unikalnej odpowiedzi wzmacniacza lampowego. Przesterowany sygnał gitary elektrycznej jest jednym z najbardziej kompleksowych procesów akustycznych, jaki można sobie wyobrazić. Dlatego podczas prac nad procesorem G-System zadecydowaliśmy, że skoncentrujemy się na tym, co robimy najlepiej: na efektach cyfrowych, mądrym projekcie i zaawansowanej technologii przetwarzania a/c i c/a.” I rzeczywiście solidne prace nad zaadoptowaniem technologii cyfrowej były podstawą stworzenia procesora G-System: „Kilka lat temu nie byliśmy w stanie zaprojektować urządzenia pracującego z częstotliwością próbkowania równą 96 kHz, najwyższej klasy przetworników i tak zaawansowanych algorytmów DSP bez znacznego wywindowania ceny.” - mówi Uffe Kjems Hansen.

Nie wierz nam na słowo!

Uffe Kjems Hansen miał wiele razy okazję stwierdzić, że G-System to pierwszy poważny procesor podłogowy dla gitarzystów. Poprosiliśmy go, aby wyłożył swój punkt widzenia.

„Obecny trend, w którym rezygnuje się z rozbudowanych systemów rackowych na rzecz systemów podłogowych z jednej strony zaowocował pojawieniem się szeregu nowych kostek gitarowych, a z drugiej - całą rzeszą procesorów podłogowych, w których nienajlepsza jakość dźwięku związana jest z wieloma kompromisami. G-System reprezentuje zdecydowanie inne podejście niż efekty podłogowe. Chcieliśmy tu połączyć najróżniejsze elementy wpływające na znakomite brzmienie gitary: pedały drive, przedwzmacniacze i pedały ekspresji z najlepszymi na świecie efektami cyfrowymi. Jednak nie musisz wierzyć mi na słowo - sam sprawdź co potrafi G-System!.”

Złącza i możliwości kontroli

Dzięki połączeniu najwyższej jakości multiefektu gitarowego z programowalnymi pętlami obsługującymi kostki i efekty gitarowe, G-System stanie się centrum zarządzającym efektami gitarowymi na lata. Urządzenie wyposażono w funkcję przełączania kanałów gitarowych z pomocą przekaźników, przydatną funkcję Boost, 4 pętle monofoniczne dla kostek gitarowych, jedną pętlę insertową pozwalającą na podłączenie przedwzmacniacza oraz ponad 25 efektów pokładowych. G-System został zaprojektowany pod kątem jak największej uniwersalności, z tego też powodu można wykorzystywać go zarówno jako efekt podłogowy, jak i jako efekt montowany w racku sterowany pedałem podłogowym.

Instrument Input

Wejście instrumentalne przeznaczone do podłączania gitary.

Pętle efektowe

Powszechnie wiadomo, że nawet nieaktywna kostka gitarowa „zjada” brzmienie gitary. W związku z tym 4 pętle efektowe procesora G-System dają zarówno pełną kontrolę nad presetami, jak również są wyposażone w możliwość aktywacji lub dezaktywacji kostek w czasie rzeczywistym dając do dyspozycji prawdziwą funkcję Bypass dla każdej kostki.

Pętla insertowa przedwzmacniacza

Pętla numer 5 przeznaczona jest do wstawiania modułu przedwzmacniacza. Unikalne rozwiązanie układowe pozwala podłączyć przedwzmacniacz nawet z pomocą długich kabli bez obawy o konsekwencje związane z utratą jakości.

Wyjścia 9V DC

Wyjścia, które pozwalają podać zasilanie dla zewnętrznych kostek gitarowych.

Przełączanie wzmacniacza

4 wewnętrzne przekaźniki dają możliwość sterowania przedwzmacniaczami i wzmacniaczami. Przekaźniki są kontrolowane z poziomu presetów procesora G-System, a jednocześnie mogą być sterowane manualnie w czasie rzeczywistym.

Wejścia Expression i Volume

Pedały ekspresji są zwykle wykorzystywane do zdalnej kontroli takich parametrów, jak na choćby poziom głośności. Dzięki niebagatelnym mozliwościom procesora G-System z ich pomocą można sterować wieloma innymi parametrami. Pedał ekspresji można wykorzystać w charakterze pedału Whammy do kontroli wysokości dźwięku, poziomu opóźnień w efekcie Delay czy szybkości modulacji w efekcie tremolo. Parametry przypisywane do pedału są zapamiętywane w presetach, dzięki temu pedał może pełnić różne funkcje w zależności od wybranego presetu. Istnieje ponadto możliwość przypisania jednego parametru dla wszystkich presetów, jak ma to miejsce w przypadku poziomu głośności.

MIDI

W sekcji MIDI użytkownik może sprawować pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami MIDI, jak kanał MIDI, komunikaty Program Change In/Out, Bank Change, MIDI Map From/To, System Exclusive, zrzut presetów i zegar MIDI. Z poziomu procesora G-System można sterować zewnętrznymi urządzeniami MIDI, pedałami, wzmacniaczami itp.

Wyjście cyfrowe

Na płycie tylnej umieszczono wyjście cyfrowe zapewniające jeszcze większą uniwersalność i spore możliwości w zakresie wykonywanych połączeń. Wyjście pozwala na bezpośrednie połączenie z innymi urządzeniami cyfrowymi.

Zasilanie

G-System został wyposażony w automatyczny zasilacz wewnętrzny zapewniający wysoką stabilność i szybki start. Użytkownik nie musi zaprzątać sobie głowy zasilaczami kostkowymi oraz napięciami zasilającymi.

EFEKTY

W sekcji PRE procesora G-System zawarto efekty najczęściej wykorzystywane w charakterze efektów głównych, natomiast w sekcji POST można znaleźć wszystkie efekty tradycyjne. Pętla wejściowa sekcji DSP została wyposażona w wysokoimpedancyjne wejście instrumentalne oraz moduł przetwarzania a/c pracujący w trybie 24-bit / 96 kHz. Dzięki temu przy przetwarzaniu wszystkie harmoniczne wprowadzanych sygnałów pozostają niezmienione, zatem zostaje zachowana witalność brzmienia kostek overdrive i dodatkowych przedwzmacniaczy.

Filtr

Sekcja filtracji pozwala wybrać pomiędzy kontrolą stykową a ręczną zmieniając się od efektu Wah Wah poprzez filtrację formantową po agresywną filtrację rezonansową.

Kompresja

Sekcja kompresji pozwala na perfekcyjną kontrolę dynamiki sekcji filtracji ulokowanej przed nią. Możliwe jest uzyskanie zarówno charakterystycznego efektu pompowania, jak i bardziej przeźroczystej kompresji dającej łagodniejszą redukcję dynamiki i dłuższe wybrzmiewanie.

Bramka szumów

Sekcja efektów POST została wyposażona w ultraszybką bramkę szumów pozwalającą usuwać szumy tła powstające podczas przerw w grze, pochodzące od dodatkowych pedałów o dużym wzmocnieniu lub przedwzmacniaczy.

Efekty modulacyjne

Wśród efektów modulacyjnych znajdziemy znane efekty TC, jak Chorus, Flanger, Phaser, Tremolo, Vibrato oraz wiele innych.

Chorus

G-System dysponuje dwoma typami efektu Chorus: prostym efektem klasycznym oraz efektem zaawansowanym wyposażonym w zestaw dodatkowych parametrów, jak Golden Ratio, który został zaczerpnięty z procesora TC 2290, czy Phase Reverse, który odwraca przetworzony sygnał w jednym kanale dając ekstremalnie szerokie brzmienie.

Flanger

W urządzeniu znajdziemy dwa typy efektu Flanger: klasyczny i zaawansowany. Drugi został wyposażony w dodatkowe parametry, jak: Flanger Delay, Phase Reverse umożliwiający uzyskanie szerokiego brzmienia oraz Golden Ratio znany z procesora TC 2290, pozwalający uzyskać perfekcyjną relację pomiędzy szybkością i głębokością efektu.

Tremolo

Tremolo to efekt zmieniający poziom głośności pod dyktando generatora przebiegów wolnozmiennych [LFO]. G-System dysponuje szeregiem efektów tego typu, od miękkiego i delikatnego po mocny i agresywny.

Pitch

W sekcji Pitch zawarto efekty pozwalające na odstrajanie sygnałów w celu uzyskania ciekawszego, niestandardowego brzmienia. Algorytmy urządzenia pozwalają na odstrajanie sygnałów w zakresie dwóch oktaw.

Whammy

Efekt Whammy daje możliwość sprawowania kontroli nad wysokością dźwięku dodatkowego głosu z pomocą zewnętrznego pedału ekspresji. W przypadku aktywacji efektu Whammy pedał ekspresji podłączony do wejścia Expression Pedal jest konfigurowany jako pedał Whammy.

Chromatic Pitch

Z pomocą pitch shiftera zamkniętego we wnętrzu procesora G-System można dodać dwa głosy odstrojone o stały interwał z przedziału +/-1 oktawy względem pojedynczego głosu podawanego na wejście. Praca pitch shiftera jest tak szybka, że nie da się zauważyć „wyszukiwania” głosów, co często miało miejsce w przypadku starszych oktawerów lub kostek gitarowych typu Octaver.

Delay

Moduł Delay dysponuje 6 efektami, wśród których znajdziemy: legendarny efekt 2290 Dynamic Delay, Reverse Delay, Tape Echo i inne. Wszystkie programy to efekty „nadmiarowe” pozwalające na wybrzmienie opóźnień nawet po zmianie programu. Parametry daje się zsynchronizować z tempem podawanym z pomocą funkcji Tap Tempo lub zegara MIDI.

Single Delay

Single Delay to najprostszy Delay w procesorze G-System. Symuluje klasyczną linię opóźniającą z wszystkimi klasycznymi parametrami.

Tape

Efekt Tape symuluje brzmienie pogłosów taśmowych razem z charakterystycznymi przesterowaniami pojawiającymi sie w przypadku dużych wartościach parametru Feedback.

Reverse

Efekt Reverse świetnie sprawdzi sie w przypadku chęci uzyskania tajemniczego brzmienia. W tym wypadku jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia.

Lo-Fi

Delay Lo-Fi pozwala uzyskać charakterystyczne brzmienie Lo-Fi. Podstawowym parametrem jest tutaj Clip pozwalający określić wielkość przesterowania oraz High i Low Cut dające możliwość podcięcia skrajów pasma.

Ping Pong

Algorytm Ping Pong pozwala wykreować charakterystyczny efekt stereofoniczny. Za szerokość obrazu stereo odpowiada parametr Width.

Dynamic Delay

Efekt Dynamic Delay po raz pierwszy został zastosowany w procesorze TC 2290. W tym przypadku poziom wyjściowy jest ściśle uzależniony od od dynamiki sygnału na wejściu.

Dual Delay

Prawdziwy Dual Delay pozwala na niezależną regulację czasów opóźnień dla dwóch linii opóźniających. Każda posiada własne tempo, możliwość podcięcia skrajów pasma oraz funkcję ustawienia w dowolnym miejscu panoramy stereo.

Reverb

W pamięci procesora G-System zapisano charakterystyczne i cenione pogłosy TC Electronic. Znajdziemy tu symulacje płyt pogłosowych (Plate), małych pomieszczeń (Room), sprężyn pogłosowych (Spring) i dużych hal (Hall), które dostosowano do wymagań gitarzystów.

Spring

Algorytm Spring został stworzony z myślą o symulacji brzmienia sprężyn pogłosowych, które można znaleźć w klasycznych wzmacniaczach gitarowych.

Hall

Efekt Hall symuluje rozchodzenie się dźwięku w dużych pomieszczeniach z zachowaniem naturalnej charakterystyki materiału źródłowego. Efekt świetnie sprawdzi się w przypadku chęci uzyskania dyskretnego pogłosu z długim czasem wybrzmiewania.

Room

Algorytm Room symuluje relatywnie nieduży, dobrze umeblowany pokój mieszkalny. Podobnie jak w rzeczywistym pokoju, tak i tu wiele odbić jest pochłanianych przez miękkie materiały, a sygnał źródłowy jest odbijany przez ściany i naturalne otoczenie.

Plate

Przed nastaniem ery cyfrowej do wytworzenia sztucznego pogłosu wykorzystywane były sprężyny i duże metalowe płyty. Brzmienie charakterystyczne dla płyty pogłosowej jest rozproszone i jasne.

Tuner chromatyczny

Dzięki tunerowi chromatycznemu użytkownik ma cały czas wgląd w strój gitary. Po naciśnięciu i przytrzymaniu przełącznika Tuner wyjścia są wyciszane, a na wyświetlaczu pojawiają się precyzyjne informacje na temat stroju. Naciśnięcie dowolnego przycisku powoduje automatyczne wyjście z trybu strojenia i odblokowanie wyjść.

Dodatki

Procesor G-System został wyposażony w kilka przydatnych dodatków. Wśród nich znajdziemy: bramkę szumów, 3-pasmowy korektor i funkcję Boost, która pozwala za jednym naciśnięciem przycisku „wypchnąć do przodu” wypełnienie lub solo gitarowe. Warto wspomnieć również o możliwości synchronizacji z tempem podanym z pomocą funkcji Tap Tempo lub zegara MIDI oraz możliwość kontroli z pomocą pedału Expression.

DANE TECHNICZNE

WEJŚCIA INSTRUMENTALNE:

  • Złącza: dwa gniazda jack 1/4 cala, pseudo-symetryczne,
  • Impedancja: 1 MOhm,
  • Maks. poziom wejściowy: 18 dBu,
  • Min. poziom wejściowy dla 0 dBFS: -6 dBu,
  • Czułość: -6 dBu do +18 dBu.

PĘTLA 1-4:

  • Złącza: dwa gniazda jack 1/4 cala x 4,
  • Impedancja wej./wyj.: 91 kOhm / 100 Ohm,
  • Maks. poziom wyjściowy: 12 dBu,
  • Zakres poziomów na wyjściu: 6 – 10 dBu.

GNIAZDA INSERT:

  • Złącza: dwa gniazda jack 1/4 cala,
  • Impedancja wej./wyj.: 24 kOhm [35 kOhm symetryczne] / 100 Ohm [200 Ohm symetryczne],
  • Maks. poziom wyjściowy: 12 dBu,
  • Zakres poziomów na wyjściu: 6 – 10 dBu.

WYJŚCIA ANALOGOWE [L/R]:

  • Złącza: dwa gniazda jack 1/4 cala,
  • Impedancja: 100 Ohm [200 Ohm symetryczne],
  • Maks. poziom wyjściowy: 12 dBu,
  • Zakres poziomów na wyjściu: 0 do 10 dBu,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +0,0/-0,4 dB,
  • Dynamika: typowo >95 dB, 20 Hz – 22 kHz, 0 dBFS,
  • THD: typowo < -80 dB, 20Hz - 22kHz, -1dBFS,
  • Przetwarzanie a/c: 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie, DSR,
  • Przetwarzanie c/a: 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie, DSR,
  • Częstotliwość próbkowania: 44,1 kHz.

ZŁĄCZA CYFROWE:

  • Złącza: RCA [S/PDIF],
  • Formaty: S/PDIF [24 bit], EIAJ CP-340, IEC 958, 75 Ohm.

EMC:

  • Zgodność: EN 55103-1 i EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B.

BEZPIECZEŃSTWO:

  • Certyfikaty: IEC 60065 / EN 60065/ UL 60065 / CSA E60065.

OTOCZENIE:

  • Temperatura otoczenia podczas pracy: 0° C do 50° C,
  • Temperatura przechowywania: -30° C do 70° C,
  • Wilgotność: maks. 90% bez kondensacji.

STEROWANIE:

  • MIDI: In/Out: DIN 5 Pin,
  • USB: USB 1.1 typ B,
  • Pedał [Expression i Volume]: 4 x jack 1/4 cala [2 na module GFX01, 2 na sterowniku],
  • Transmisja wewnętrzna [niezależne połączenia dla końcówek tip i ring dla urządzenia podrzędnego]: 4 sygnały sterujące na dwóch złączach jack 1/4 cala przeznaczone do przełączania wzmacniacza.

INNE:

  • Wyjście DC: 4 wyjścia 9 VDC, razem maks. 200 mA , (-) w środku, (+) na zewnątrz.

OGÓLNE:

  • Wykończenie: anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis,
  • Wyświetlacz: LCD 2 x 20 znaków plus 20 x 7,
  • Przełączniki nożne: 18 podświetlanych,
  • Wymiary: 512,9 x 265,9 x 103,4 mm,
  • Ciężar: 7,83 kg,
  • Zasilanie: 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny],
  • Pobór mocy: < 20 W.
  • Oprogramowanie w wersji 1.05 dla procesora G-System

CECHY:

  • Usprawniona obsługa pracy przekaźników,
  • Poprawiono czas przełączania przekaźników z 300 ms dla przekaźnika 4 do 50 ms dla wszystkich 4 przekaźników,
  • Programowalne przełączanie wyjść A-B plus poziom wyjściowy dla presetu,
  • Dodano indywidualne regulatory poziomów wyjściowych dla kanałów lewego i prawego oraz dodano możliwość przełączania wyjść A-B. Dzięki temu możliwe stało się wykorzystanie wyjścia Left/Right do wybierania, który wzmacniacz lub inne urządzenie będzie podłączone do G-System. Dodatkowo poziomy kanałów lewego i prawego mogą być wykorzystywane do ustawienia globalnego balansu lub poziomu głośności presetu. Regulatory poziomów są dostępne w menu PRS Routing i są zapisywane razem z ustawieniami programu użytkownika.

Blokada przekaźnika

W menu Utility pojawił się parametr Relay Lock pozwalający na blokowanie przekaźnika. Umożliwia on blokadę przekaźnika w określonej pozycji, która nie ulegnie zmianie nawet podczas zmiany presetu.

Mapowanie komunikatów MIDI

G-System zyskał funkcję mapowania komunikatów na wyjściu MIDI umożliwiając zdefiniowanie specyficznych ustawień komunikatów Program Change, które będą wysyłane do urządzeń zewnętrznych, zdalnie sterowanych wzmacniaczy i innych urządzeń.

Zmniejszenie opóźnień funkcji transpozycji

Znacznie zmniejszono opóźnienia funkcji transpozycji, przez co efekty Whammy i Octaver pozwalają na bardzo szybkie tworzenie dodatkowych głosów.

Usprawnienia w module kalibracji poziomu Master Volume

Usprawniono pracę modułu Master Volume umożliwiając lepszą kalibrację i lepszą kontrolę nad poziomem sterowanym zewnętrznymi pedałami ekspresji. Dodano kolejne punkty pozwalające na zwiększenie precyzji regulacji poziomu pozostawiając jednocześnie bez zmian punkt całkowitego wyciszenia.

POPRAWKI:

Przesunięty parametr Routing Lock,

Parametr Routing Lock został przesunięty do menu Utility, czyli tam, gdzie znajdują się inne parametry „blokujące”.

Wah Wah Auto Reset

Timer Auto On efektu Wah Wah jest teraz resetowany w momencie przywoływania tego samego presetu.

Bank Change

Bank fabryczny #1 procesora G-System odpowiada komunikatowi MIDI Bank Change o numerze #0.

Wejścia dla pedałów Expression i Volume

Przywrócono pełną funkcjonalność wejść dla pedałów Volume i Expression.

Konfiguracja pedałów Expression i Volume

Dodano dwa różne typy usprawnień do modułów obsługujących pedały Volume i Expression.

W celu aktywacji funkcji Auto On w efekcie Wah Wah potrzebne jest 30-procentowe wciśnięcie pedału. Funkcja ta chroni przed przypadkową aktywacją modułu Wah Wah.

Parametr dostrojenia efektu Whammy teraz przeskakuje do 100% lub do 0% wewnątrz 5-procentowego przedziału, dzięki czemu parametr Pitch przyjmuje maksymalną lub minimalną pozycję gdy zachodzi taka potrzeba.

Polska gwarancja dystrybutora: 2 lata

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 43 1050 1025 1000 0090 7395 5883
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

OZNACZENIE PRZEDSIĘBIORCY: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa EDG Prezydenta m.st. Warszawy Nr wpisu: 509735 REGON: 11225680 NIP: 521-173-18-55 ------------------------------------------------------ DANE DO PRZELEWÓW: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa ING Bank Śląski O/Warszawa 43 1050 1025 1000 0090 7395 5883 ------------------------------------------------------ ODBIÓR OSOBISTY Odbiór osobisty w Warszawie TYLKO po wcześniejszym umówieniu. Zapraszamy do punktu odbioru: MONDO MARKT ul. Kolejowa 15/17 lok. 111 01-217 Warszawa tel: 886-676-964

kontakt

  • 886 676 964
    MONDO24 oferuje pomoc na każdym etapie sprzedaży 7 dni w tygodniu, w godz. 9-22.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska
ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2
02-645 Warszawa
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn.1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn.1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza wg wzoru poniżej i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres sklep@mondo24.pl b. w formie pisemnej, na adres MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska, ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2, 02-645 Warszawa. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Adres zwrotu: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska, ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2, 02-645 Warszawa Dane konsumenta Imię: Nazwisko: Ulica Miejscowość Kod pocztowyTelefon ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Ja/My , zam. niniejszym zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, odstępuję/odstępujemy od umowy sprzedaży zawartej dnia nr zamówienia: następującej rzeczy: (opis towaru, ilość) Zwracam w/w rzecz/rzeczy(*) w stanie kompletnym nienaruszonym (ew. odstępstwa od stanu) Proszę o zwrot kwoty: zł (słownie: ) Przelewem na konto bankowe o nr: Podpis Konsumenta(-ów) 3. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji: Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 886-676-964.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu międzykonsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), iv) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubowne sądu przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego ubezpieczenia. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl