Promiennik elektryczny MASTER CHAP 18, moc 1,8 kW (6912096848)

zakończona
899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj nagrzewnicy: elektryczna
  • waga (z opakowaniem): 1.6 [kg]

opis

allegro@wentsystem.c­om 91 887 55 18 Szczecin ul. Gdańska 3D

Kompleksowa kontrola klimatu

i parametrów powietrza w pomieszczeniach domowych i komercyjnych

  • Kontakt

    91 887 55 18

    allegro@wentsystem.c­om

    Biuro otwarte od poniedziałku
    do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    dowiedz się więcej
  • Płatności

    Zamówienia możesz opłacić za pomocą
    systemu PayU, przelewem bankowym
    i za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

    ING Bank Śląski
    24 1050 1559 1000 0023 4078 9367

    dowiedz się więcej
  • Dostawa

    Nasze przesyłki są dostarczane
    za pośrednictwem sprawdzonych
    firm kurierskich DPD i DHL.

    Dla produktów o wartości powyżej 500zł oferujemy darmową wysyłkę.

    dowiedz się więcej
Promiennik elektryczny MASTER CHAP 18 , o mocy 1,8 kW
Promienniki podczerwieni dostarczają ciepło szybko i dokładnie w miejscu, gdzie jest ono wymagane bez żadnego ruchu powietrza, może być montowany do ściany lub na stojaku.

Urządzenie sprawdza się w ogródkach restauracyjnych, na tarasach, w halach produkcyjnych i magazynowych.
Zalety:
  • Ciepło promieniowania
  • Natychmiastowe grzanie
  • 100% wydajności
  • Brak strumienia powietrza
  • Brak kurzu, cicha praca
  • Brak spalin, zapachu, wilgoci
  • Nie zużywają tlenu
  • Fale krótkie
  • Lampa rubinowa
  • Przełącznik ON/OFF
Zastosowanie:
  • pomieszczenia sklepowe, stolarnie
  • magazyny klejów, garaże
  • magazyny, warsztaty
  • mieszkania, biura
  • piwnice
  • używane przez: malarzy, tynkarzy, posadzkarzy, kafelkarzy, itp.
Akcesoria opcjonalne:
  • Stojak - 4165.784
  • Uchwyt do stojaka ze śrubami - 4800.002

PARAMETRY

CHAP 18

Moc grzewcza

kW

1,8

Widmo światła

-

IR-A

Rodzaj promieniowania

-

fale krótkie

Ochrona

IP

55

Przełącznik ON/OFF

-

TAK

Przewód zasilający

-

H05

Zasilanie

V

220-240

Częstotliwość

Hz

50-60

Typ lampy

-

żarnik kwarcowo-wolframowy (rubinowy)

Żywotność lampy

h

5000

Przybliżona powierzchnia ogrzewania

m2

10

Wymiary urządzenia

mm

912 x 150 x 100

Waga

kg

1,6

Gwarancja: 24 miesiące
Zaufany
sprzedawca
Wieloletnie
doświadc­zenie
Darmowa
dostawa
Autoryzowany
serwis
Bezpieczne
zakupy
  • Bezpieczne zakupy

    Jesteśmy autoryzowanym sklepem internetowym większości oferowanych przez nas marek. Dbamy o to aby każdy klient, z którym współpracujemy miał poczucie bezpieczeństwa przeprowadzanej transakcji. Od fachowej porady po zakup w dobrej cenie. Dodatkowo otrzymujesz, możliwość zwrotu urządzenia w ciągu 14 dni.

  • Zaufany sprzedawca

    Jesteśmy zarejestrowaną firmą na allegro, biorącą udział w programie „Standard Allegro” oraz „Firma wiarygodna finansowo”. Wielu klientów zaufało naszemu internetowemu sklepowi, dlatego 99,7% kupujących nas poleca. Do każdego zamówienia dołączamy potwierdzenie, dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz fabrycznie nowy produkt.

  • Wieloletnie doświadczenie

    Nasza firma zajmuje się sprzedażą internetową od 2007 roku. Tworzymy silną i wyspecjalizowaną kadrę handlowców, instalatorów i serwisantów. Ciągle poszerzamy asortyment, który Państwu oferujemy, a jednocześnie dbamy o to, aby w naszej ofercie znajdowały się tylko produkty godne Państwa uwagi. Nasza oferta jest adresowana zarówno do firm, instytucji budżetowych jak i klientów indywidualnych.

  • Darmowa dostawa

    Oferujemy darmową dostawę dla wszystkich zakupionych produktów powyżej 500 zł. Oferta ta jest skierowana do klientów, którzy wybrali formę płatności przelewem lub payu. Zakupiony sprzęt zostaje wysłany kurierem bezzwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.

  • Autoryzowany serwis

    Nasza firma prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny większości produktów prezentowanych na naszych aukcjach. Wyspecjalizowana kadra serwisantów ciągle podwyższa poziom swoich kwalifikacji na specjalistycznych szkoleniach co gwarantuje dużą jakość serwisu.

  • ul. Gdańska 3D
    70-660 Szczecin

    91 887 55 18

    allegro@wentsystem.c­om

  • Kontakt

    91 887 55 18

    allegro@wentsystem.c­om

    Biuro otwarte od poniedziałku
    do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    dowiedz się więcej
  • Płatności

    Zamówienia możesz opłacić za pomocą
    systemu PayU, przelewem bankowym
    i za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

    ING Bank Śląski
    24 1050 1559 1000 0023 4078 9367

    dowiedz się więcej
  • Dostawa

    Nasze przesyłki są dostarczane
    za pośrednictwem sprawdzonych
    firm kurierskich DPD i DHL.

    Dla produktów o wartości powyżej 500zł oferujemy darmową wysyłkę.

    dowiedz się więcej
Dostawa i płatność
od 14,00 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

WENTSYSTEM
Gdańska 3d
70-660 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: allegro@wentsystem.com
tel.: 918875518

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

WENTSYSTEM Paweł Wójcicki
Gdańska 3D
70-660 Szczecin
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@wentsystem.com;


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:

- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

- Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z:

- stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej

- postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)

- platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:


http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WENTSYSTEM Paweł Wójcicki
Gdańska 3D
70-660 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


Prawo odstąpienia od umowy dotyczy jedynie kupujących będących konsumentami.

Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas WENTSYSTEM PAWEŁ WÓJCICKI, ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin, tel. 91 887 55 18, e-mail: biuro@wentsystem.com, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
kaktus1982
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

363

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta KAKTUS1982 jest PAWEŁ WÓJCICKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WENTSYSTEM PAWEŁ WÓJCICKI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności: : ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin i adres do doręczeń: ul. Gdańska 3D, 70-660 Szczecin, NIP: 8522336878, REGON 320428569.

Pozostałe informacje

Sposoby i terminy płatności: Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego - Bank: ING Bank Śląski S.A., Numer rachunku 24 1050 1559 1000 0023 4078 9367. - Bank: PKO Bank Polski S.A., Numer rachunku: 45 1020 4795 0000 9802 0292 2391. b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym d) płatność za pomocą systemu PayU W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, - w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Sposoby dostawy towaru: Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. - Przesyłka paletowa. - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00. Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: - Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. - Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych: Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych: - Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. - W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania: Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych: Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język: Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: - czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; - skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; - zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; - metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. - rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, - warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, - warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, - tryb postępowania reklamacyjnego, - dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.