Prologic Plecionka Viper 3S 20lbs 15m (6912069728)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
26,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Jelenia Góra, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Tandem Baits
  • płeć: nie dotyczy

opis

Dane kontaktowe
tel. 669 704 024

e-mail: Carpholic@wp.pl

gg: 31527047

Wysyłka towaru
Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem:
Płatności
Formy płatności:

PayU, przelew bankowy, przesyłka pobraniowa

Nr Konta:

F.H.U. Carpholic
42 1160 2202 0000 0001 7385 2081
Informacje
Wszystkie sprzedawane przeze mnie produkty są nowe.

Na wszystkie wystawiam paragon fiskalny.

Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz ( z aukcji o najwyższym koszcie wysyłki).

Zakupiony towar wysyłam w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty lub decyzji o wysyłce pobraniowej.
WITAM NA AUKCJI SKLEPU DLA KARPIARZY CARPHOLIC

Przedmiotem aukcji jest: Prologic Plecionka Viper 3S 20lbs 15m

Prologic Plecionka Viper 3S Nowość 2016

Włókna o wysokiej gęstości zaplecione ze specjalnymi włóknami PE, ze specjalną obróbką zmniejszającą tarcie.
Ten proces sprawia że materiał Viper 3S jest szybko tonący i ma wysoką odporność na przetarcia.
Ponieważ nie jest zbyt miękki, jest on idealnym rozwiązaniem do łowienia długimi zestawami lub wszędzie tam, gdzie dyskretny zestaw musi sprostać zaczepom i kamieniom na dnie łowiska.

Szybko tonąca
Wysoka odporność na przetarcie
Miękki i gładki

Wytrzymałość 20lbs
Kolor 3 odcienie zielony kamuflaż


Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Carpholic za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

F.H.U. Carpholic
Noskowskiego 10/80
58-506 Jelenia Góra
Dodatkowe informacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy skontaktować się z sprzedawcą i odesłać go na adres sklepu. Informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.  Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, termiczne, zalania cieczą, zawilgocenie oraz inne uszkodzenia spowodowane nieumiejętną obsługą lub nieprawidłowym użytkowaniem. Nie udziela się gwarancji na środki spożywcze np.: kulki, oleje, boostery itp. Proszę o sprawdzenie stanu przesyłki przed odebraniem jej od kuriera. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania proszę w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. Klient zgłaszający towar do naprawy w ramach gwarancji podpisuje swoim imieniem i nazwiskiem sporządzony przez siebie opis stwierdzonych wad. Produkt podlegający naprawie w ramach gwarancji, opis wad i usterek oraz dowód zakupu (paragon) zgłaszający wysyła na własny koszt do siedziby sklepu. Sklep przekazuje zgłoszony towar właściwemu producentowi. Termin rozpatrzenia zgłoszenia, wynosi 14 dni od daty jego przyjęcia. W ciągu 14 dni zgłaszający otrzyma odpowiedź na zgłoszenie wraz z uzasadnieniem. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego skutkować będzie wymianą wadliwego towaru na pełnowartościowy, poniesieniem przez sklep kosztów przesłania tego towaru do sklepu oraz kosztów odesłania go do zgłaszającego reklamację. W przypadku braku danego towaru na stanie magazynowym sprzedający niezwłocznie zwróci zgłaszającemu reklamację równowartość poniesionych przez niego kosztów zakupu tego towaru. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji klient pokrywa koszt odesłania przez sklep reklamowanego przedmiotu.