PROJEKT GRAFICZNY indywidualny ulotki składanej DL (6483340699)

zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • lokalizacja: Koszęcin
  • czas wysyłki: do 2 dni
Szukasz druku?
U nas możliwy jest wydruk projektów, prosimy o kontakt w celu ustalenia nakładów i rodzaju wydruku.
Przebieg aukcji
  1. Zalicytuj poprzez "Kup teraz" oraz dokonaj płatności.
  2. Wyślij wytyczne i dane do projektu na email podany na aukcji.
  3. W informacji zwrotnej otrzymasz propozycje projektów do których nanosisz ewentualne poprawki i akceptujesz projekt.
  4. Po akceptacji projektu wysyłamy gotowe do druku pliki (PDF lub TIFF).
Dodatkowe informacje
  1. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT - zaznacz opcję przy składaniu zamówienia i podaj dane firmy / osoby.
  2. Dla lepszej współpracy podaj dane kontaktowe (email lub telefon) oraz preferowane godziny kontaktu.
  3. Potrzebujesz inny format pliku do druku? Poinformuj nas o tym.
  4. Podczas pracy nad projektem jesteśmy w stałym kontakcie z Zamawiającym..

Indywidualny projekt ulotki A4 składanej do DL

Przedmiotem aukcji jest przygotowanie projektu graficznego ulotki A4 składanej do DL (3C lub 3Z - forma do ustalenia) przystosowanego do druku.

Pliki przygotowane są wg standardów drukarni:

  • wersja wektorowa PDF (lub spłaszczony TIFF)
  • obiekty i czcionki zamienione na krzywe
  • spady po 3 mm,
  • przestrzeń barwna CMYK (total ink 300 - 350%)
  • grafiki zawarte w projekcie min. 300 dpi
  • bezpieczne marginesy wewnętrzne

Czas oczekiwania wynosi około 48 godzin od momentu dostarczenia materiałów i wytycznych do projektu.

Wystawiam faktury VAT
Nasze realizacje:

Na pozostałych aukcjach również projekty wizytówek, katalogów, broszur, stron WWW.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
dodatkowe informacje
1. Zalicytuj poprzez "Kup teraz" oraz dokonaj płatności.
2. Wyślij wytyczne i dane do projektu na email podany na aukcji.
3. W informacji zwrotnej otrzymasz propozycje projektów do których nanosisz ewentualne poprawki i akceptujesz projekt.
4. Po akceptacji projektu wysyłamy gotowe do druku pliki (PDF lub TIFF)
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 600 496 409
    telefon kontaktowy od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00

pozostałe informacje

Zakupy na naszych aukcjach są równoznaczne z akceptacją poniższych zasad według których realizujemy zamówienia. PROJEKTY GRAFICZNE 1. Nie realizujemy zamówień bez zapłaty nie będzie realizowane 2. Na płatność czekamy do 14 dni, po upływie tego terminu transakcje anulujemy i zwracamy się o zwrot prowizji do Allegro. 3. Realizacja rozpoczyna się po odnotowaniu płatności na naszym koncie oraz przesłaniu do nas wytycznych do projektu (grafika do druku czy internetu, wymiarów, wielkości spadów i loga firmy, tekstów, ewentualnych zdjęć). 4. Prosimy o szczegółowe informacje odnośnie oczekiwań. 5. Nie wykonujemy copywraitingu tekstów, nie obrabiamy zdjęć (obróbka zdjęć będzie liczona osobno), z reguły nie trasujemy logotypów wysłanych w plikach JPG lub w formatach nie spełniających wymagań druku, w przypadku konieczności trasowania logotypu firmowego będzie doliczona opłata w wysokości 100% projektu podstawowego przy czym czas realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu. 6. Kupujący otrzymuje projekt i ma dwie możliwości: pierwsza- uznaje że projekt jest w miarę ok ale potrzebne są poprawki i wysyła je do grafika, albo od razu informuje że to zupełnie nie to o co mu chodziło, wtedy grafik ewentualnie może przygotować kolejną propozycję. Nanoszenie poprawek oznacza że nie ma możliwości odstąpienia od projektu i zażądania kolejnej koncepcji. 7. Ilość poprawek nie jest ograniczona liczbowo jednak czas ich realizacji nie może przekraczać dwóch roboczogodzin. Nie ma również możliwości kilkukrotnego poprawiania tekstów które Kupujący sam dostarczył. 8. Zmiana formatu projektu nie jest poprawką jest odrębnym projektem, który trzeba dokupić na aukcji. 9. Jeśli w ciągu 10 dni od przesłania propozycji lub poprawionego projektu nie poinformujesz nas np. o nie możności pracy nad projektem, i w tym czasie nie naniesiesz poprawek wtedy otrzymujesz ostateczną wersję w takim kształcie w jakim projekt pozostał i oznacza to akceptację projektu. 10. Pojęcie profesjonalnego projektu nie oznacza stopnia zaawansowania, układu graficznego (kwestia podoba się - nie podoba jest subiektywną oceną kupujących). Pojęcie profesjonalny projekt oznacza przygotowanie projektu według standardów i wytycznych zgodnych z drukiem (internetem) na legalnym sprzęcie i oprogramowaniu. 11. Przed zakupem dokładnie przypatrz się naszym realizacją i przemyśl decyzję o ewentualnej współpracy. 12. Kupujący otrzymuje projekt w maksymalnie dwóch formatach (rozszerzeniach) przez siebie wybranych. 13. Dni wolne od pracy są dniami ustawowo wolnymi od pracy (sobota, niedziela i święta ustawowo wolne), prosimy mieć to na uwadze składając zamówienia lub planując druk materiałów reklamowych 14. Realizacja projektu w 24 godziny nie oznacza że każde zamówienie zostanie w tym czasie zrealizowane. 15. Nie uwzględniamy wytycznych do projektu typu "...tam mają być logotypy 20 firm i proszę sobie wyszukać w google i pobrać...". Na kupującym spoczywa obowiązek dostarczenia tych materiałów, takie usługi wykonujemy odpłatnie. 16. Prosimy również nie wysyłać wytycznych i materiałów do projektu w kilku mailach, usprawnieniem będzie dla nas skondensowanie materiałów w jednym mailu, co przyspieszy realizację zamówienia. 17. Po akceptacji projekty i przesłaniu do kupującego wymaganego rozszerzenia nie ma możliwości nanoszenia poprawek i ewentualne zmiany wymagają zakupu kolejnego projektu. W określonych przypadkach jest możliwe naniesienie poprawki po indywidualnym rozpatrzeniu. Poprawki typu zmiana całego adresu na ulotce lub danych kontaktowych na wizytówce nie są uwzględniane. 18. Pamiętaj jeden projekt to jeden arkusz. DRUKOWANIE MATERIAŁÓW 1. Nie wysyłamy za pobraniem. Realizacja następuje po zakupie i opłaceniu zamówienia. 2. Pliki JPG czy PNG nie są plikami przeznaczonymi do druku. 3. Poprawnie przygotowany projekt do druku powinien mieć 3 milimetry spadów, bez znaczników, przestrzeń kolorów w CMYK oraz wszystkie elementy (szczególnie czcionki) zamienione na krzywe. 4. Projekty zawierające grafiki poniżej 300dpi drukujemy na odpowiedzialność osoby zlecającej, jednak nie możemy zapewnić o jakości wydruku. 5. Pliki w słabej rozdzielczości nie po wydrukowaniu nie będą lepsze od podglądu monitorze, nie ma możliwości reklamacji jeśli projekt był nie poprawny, szczególnie nacisk kładziemy na odwzorowanie przestrzeni kolorów widzianych na monitorze (RGB) które nie pokrywają się w pełni z przestrzenią kolorystyczna drukarską CMYK. 6. Rozpatrujemy reklamacje dotyczące złego druku tylko w momencie odesłania do nas wydruków, nie ma możliwości reklamowania towaru bez jego wysyłki zwrotnej. 7. Po zakupie wyślij maila w temacie wpisując swój nick z allegro, z wszystkimi niezbędnymi informacjami jak dane do faktury, wysyłki itp. 8. Jeśli nie posiadasz projektu lub twój projekt jest niepoprawnie przygotowany możesz skorzystać z zakupu projektu na naszych aukcjach. 9. Każdy plik jest przez nas weryfikowany i po weryfikacji drobne ewentualne niedociągnięcia poprawiamy bezpłatnie lub informujemy kupującego co trzeba poprawić.