Program mikroSubiekt dla Windows (6948189373)

Od 01-10-2017 do 03-10-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
109,00 zł
z 100 sztuk
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: BOX
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • platforma: tylko dla platformy PC

Najważniejsze cechy mikroSubiekta:

  • obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących;
  • uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
  • obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
  • wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
  • sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
  • sprzedaż do Jednostek Samorządu Terytorialnego;
  • przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
  • przypisanie domyślnych marż dla towarów;
  • sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
  • możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
  • wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.;
  • możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
  • możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
  • współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2, 2012, 2014 oraz 2016;
  • współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 7, 8, 8.1, 10, Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016;
  • funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez internet;
  • możliwość rejestracji elektronicznej.

Wymagania systemowe

  • komputer z procesorem minimum 1 GHz (lub lepszym);
  • 1 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008, 2008 R2, 2012, 2014, 2016 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1020 5558 1111 1217 9760 0077
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Na Lokalnym Rynku Pracujemy Od 1998 Roku. Od Zawsze Zajmujemy Się Wdrożeniami Systemów Informatycz- Nych Dla Małych I Średnich Firm. Jesteśmy Partnerem Firmy InsERT. Sprzedajemy Programy Magazyno- We: Subiekt, Księgowe: Rewizor, Rachmistrz, Kadrowe: Gratyfikant. Kasy Fiskalne, Drukarki Oraz Komputery To Nasze Dopełnienie Działalności

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 7 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
ABC SOFTMAR
MODRZEWIOWA 4
20-138 LUBLIN
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy)

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
abc SoftMAR
Modrzewiowa 4
20-138 Lublin
PL
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@softmar.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko / nazwa firmy / instytucja, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedawca obowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym. Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w zakładce -Rozstrzyganie sporów konsumenckich-.