Proca Barnett Black Widow podporką magazynek kulki (6482676977)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
58,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,99 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]

Pod tel. jesteśmy do Państwa dyspozycji od 9:00 do 16:00

Przedmiotem aukcji jest: PROCA Barnett Black CELNA MOCNA + kulki magazynek CZARNA WDOWA

Black Widow to proca dla każdego strzelca. Wyprofilowana, ergonomiczna rękojeść sprawia, że wygodnie się ją trzyma w dłoni. Podpórka stabilizacyjna znacznie poprawia celowanie. Dzięki możliwości złożenia bardzo łatwo ją schować do kieszeni. Odporna na rozciąganie guma lateksowa zakończona jest skórzanym koszyczkiem.

Firma Barnett już od 50 lat produkuje najlepsze na świecie kusze, łuki i proce. Przez ten czas wprowadziła na rynek dużo innowacyjnych rozwiązań wspierając się wiedzą profesjonalistów. Barnett to rekreacja na najwyższym poziomie.

Gwarancja 12 miesięcy (nie obejmuje gumy naciągu).

Kupując u nas zawsze możesz liczyć na fachowe doradztwo.

Pozostałe aukcje

Nasza firma gwarantuje

Dlaczego warto nam zaufać

Jesteśmy firmą zajmująca się militariami. Prowadzimy działalność w zakresie sprzedaży demobilu, sprzętu turystycznego/surviv­alowego oraz wynajmu pojazdów pochodzenie powojskowego.

Firma Lentus prowadzi usługi w zakresie:

- wynajmu pojazdów militarnych

- organizacji imprez masowych

- obrotu detalicznego i hurtowego militariami

w tym:

- demobilem

- sprzętem surviwalowo – turystycznym

oraz

- profesjonalnej fotografii reklamowej, reportażowej oraz eventowej.

Informacje kontaktowe:

  • Firma: Lentus Rafał Nizicki
  • Adres: Salon firmowy ul. Nowopogońska 25, 41-200 Sosnowiec.
  • Infolinia: +48 507 48 10 18
  • E-mail: lentus.militaria@gma­il.com
  • Nip: 644-307-79-15
  • Regon: 242782446
  • Czynne: pn-pt 8:30 - 16:30
Kliknij i zobacz jak do nas dojechać

Dane do płatności:

  • Zalecamy: Płatności payu - przez allegro (błyskawiczna wpłata)
  • Przelew tradycyjny: na konto: ING
  • Nr rachunku: 91 1050 1360 1000 0091 3031 6566
  • Tytuł przelewu: Prosimy nick allegro + nr aukcji
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 91 1050 1360 1000 0091 3031 6566
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 507 48 10 18
    Infolinia czynna w godzinach 10:00 - 16:30. od poniedziałku do piątku. Preferujemy kontakt e-mail.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może od umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając firmie Lentus ul. Gen. W. Andersa 2e/77, 41-200 Sosnowiec, stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 (dziesięciu) dni liczonych od daty dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (podpisanego) o odstąpieniu od umowy, przed upływem tego terminu na adres Lentus Rafał Nizicki ul. Gen. W. Andersa 2e/77, 41-200 Sosnowiec listem. W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzyma zwrot należności za zwrócone towary po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nie uszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów (w tym paragonem). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach: a) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania; b) towarów, które z uwagi na ich charakter (np. produkty mrożone) nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (np. rośliny i materiały cięte na miarę).

reklamacje

Reklamacje będą rozpatrywane po odesłaniu towaru na adres Firmy. Ustawowy termin reklamacji wynosi 14 dni. Nie dotyczy reklamacji towaru którego dystrybutorzy znajdują się poza granicami kraju. Wówczas czas po poinformowaniu może się wysłużyć do 30 dni po uprzednim poinformowaniu przez sprzedawcę. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwej eksploatacji oraz naturalnego zużycia elementów mechanicznych np: stępienia noży, dokręcania śrub, spalenia żarówek itp.

pozostałe informacje

Skrócony regulamin Wysyłka Wszystkie przesyłki wysyłamy Pocztą Polską lub Inpostem, ceny wysyłek są podane na aukcjach. Koszt wysyłki podany jest w aukcji i trzeba go doliczyć do ceny wylicytowanego towaru. W przypadku zakupu kilku przedmiotów obowiązuje najwyższa cena wysyłki. Jeśli w aukcji jest wyraźnie napisane, że wysyłka jest gratis - wtedy cena "Kup teraz" jest ceną ostateczną - nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów! Wyjątkiem jest sytuacja kiedy kupujesz kilka przedmiotów. Wówczas płacisz najwyższą cenę wysyłki. Paczki wysyłamy codziennie, po zaksięgowaniu wpłaty paczka znajdzie się na poczcie/paczkomatach/punktach Inpost w ciągu 24 godz, zastrzegamy sobie iż z powodów losowych może to potrwać minimalnie dłużej. Paczki odbierane są przez Kuriera Pocztex 48 do godziny 15:00. Po tej godzinie nie ma możliwości nadania przesyłki kurierskiej. Towar zakupiony sobota, niedziela lub święta wysyłamy pierwszego dnia roboczego. Termin nadania wysyłki określony na aukcji jest terminem „przewidywanym”, nie jest on wiążący i może ulec wydłużeniu tylko w przypadku przyczyn od nas niezależnych. Inny adres wysyłki prosimy wpisywać wyłącznie w formularzu Allegro, reklamacje dotyczące wysyłki na adres podany inną drogą nie będą rozpatrywane. Przy wpłacie na konto proszę podać Nick z Allegro oraz nazwisko. Jeżeli potrzebują Państwo fakturę VAT proszę wpisać dane w formularzu po zakupie. Zwrot towaru można dokonać do 14 dni od zakupu. Należy odesłać paczkę pocztą, do przesyłki załączyć formularz zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Wszelkie zwroty pieniędzy dokonujemy po otrzymaniu zwrotu towaru do 14 dni (zgodnie z ustawą). Formularz można wydrukować lub przepisać wg poniższego wzoru: Formularz zwrotu Można także wymienić towar na inny jeśli np. źle dobrali Państwo rozmiar odzieży. Należy wtedy pamiętać iż koszty ponownej wysyłki od nas pokrywają Państwo. Wszelkie pytania prosimy kierować na maila, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 godz, w wyjątkowych sytuacjach może to potrwać minimalnie dłużej. Mail kontaktowy: lentus.militaria@gmail.com Nr konta ING 91 1050 1360 1000 0091 3031 6566 Zapłata za towar Tradycyjny przelew - wpłata na nasze konto. Za pobraniem - gotówka wręczana kurierowi przy odbiorze towaru. Gotówka - forma płatności dostępna przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie. 7 dniowy termin zapłaty za towar jest NIEPRZEKRACZALNY. Przy wpłacie na konto KONIECZNIE podaj swój nick z Allegro w tytule wpłaty - to jednoznacznie pozwala zidentyfikować wpłacającego. Brak wpłaty w ciągu 7 dni lub jakiegokolwiek kontaktu z Twojej strony jest jednoznaczny z zerwaniem przez Ciebie umowy i wystawieniem przez nas NEGATYWNEGO komentarza. Reklamacje usług pocztowych Poczta Polska Przesyłki wysyłane przez Firmę Lentus Rafał Nizicki są obięte ochroną przez Pocztę Polską. Wszystkie roszczenia z tytułu nienależytego wykonania usługi należy kierować pod adres Poczty Polskiej i właściwego dla odbiorcy Urzędu pocztowego. Przesyłki wysyłane Inpost (Allegro polecony/Paczkomaty) nie zawierają ubezpieczenia w cenie. Jeżeli chcesz aby przedmiot był ubezpieczony należy poinformować sprzedawcę i uiścić dodatkową opłatę wynikła z tytułu dodatkowego ubezpieczenia. Komunikacja Ważne Firma zastrzega sobie prawo do nie odpisywania na e-maile w których brak jest danych identyfikujących kupującego tj. minimum imienia i nazwiska, numeru aukcji oraz nicka. Zawsze staramy się rozwiązywać problemy oraz jesteśmy otwarci na Państwa pytania lub sugestie. Regulamin Właścicielem sklepu internetowego lentus-militaria zamieszczonego na witrynie internetowej allegro.pl jest firma Lentus Rafał Nizicki z siedzibą w Sosnowcu 41-200, przy ul. ul. Gen. W. Andersa 2e/77. Pod powyższym adresem znajduje się biuro w którym nie prowadzimy odbiorów osobistych i nie przyjmujemy interesantów. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne i zgodne z prawdą zarejestrowanie..Właściciel sklepu internetowego zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówienia, w przypadku, gdy przesłane dane przy pomocy formularza są niejasne lub niepełne. UWAGA!!! Zamówienie zostanie zrealizowane tylko wtedy gdy, wypełnione zostaną wszystkie obowiązkowe pola w formularzu zamówienia. Zamówienia można składać 24 godz. na dobę, przez wszystkie dni w roku, z wyjątkiem przerw związanych z konserwacją lub aktualizacją oprogramowania serwera. Każde poprawnie wypełnione zamówienie będzie zweryfikowane w ciągu 1 dnia roboczego po sprawdzeniu poprawności wypełnionego formularza zamówienia; określeniu czy zamówiony asortyment jest obecnie dostępny i przygotowaniu zamówienia do wysyłki. Czas realizacji zamówienia: - od 1 do 5 dni roboczych (w przypadkach losowych) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym. Towary oferowane w sklepie mogą być czasowo niedostępne, a ich cena może ulec zmianie (z powodu zmian cen u producentów lub zmian stawek podatku VAT). Ceny produktów Dostawa produktów realizowana jest w cenie obowiązującej na dzień złożenia zamówienia uwidocznionej przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu. Ceny produktów zamieszczonych w sklepie są cenami detalicznymi w (złotówkach) PLN brutto. Na żądanie zamawiającego, właściciel sklepu internetowego wystawia dokument sprzedaży paragon/fakturę VAT. Towar zamówiony może być dostarczony wyłącznie w miejsce wskazane przy zamówieniu. Dokonanie płatności następuje w formie płatności gotówką przy odbiorze osobistym, PayU lub przedpłaty na konto. W przypadku płatności przy odbiorze, pieniądze należy przekazać doręczycielowi za pokwitowaniem. Koszt dostawy pokrywa zamawiający. Nie wysyłamy towaru osobom nie zarejestrowanym na allegro za pobraniem poza granice Polski. Koszt przesyłki zagranicznej jest określany indywidualnie. Dostawa odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskie lub In Post. W przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej przesyłki kurierskie oraz paczkowe o wartości do 1000 zł są ubezpieczone (z wyłączeniem przesyłek listowych typu polecony i ekonomiczny). Powyżej tej wartości przesyłka może być ubezpieczona dodatkowo na koszt Kupującego. Reklamacje będą rozpatrywane w trybie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 200 Nr 141, poz. 1176 z pózn. zm.). Inpost W przypadku korzystania z usług Inpost przesyłki nie są ubezpieczane w standardzie. Ubezpieczenie przesyłki jest dokonywane na wyraźną prośbę kupującego oraz po dokonaniu odpowiedniej dopłaty do kwoty przesyłki (ustalane indywidualnie). Allegro Polecony InPost W przypadku wybrania przesyłki listem poleconym Inpost Allegro i opóźnieniach w otrzymaniu paczki prosimy kontaktować się z obsługą firmy Inpost przez stronę http://www.inpost.pl/. Do namierzenia przesyłki należy podać numer znajdują się na karcie płatności. Firma Lentus Rafał Nizicki nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika. Jest to list polecony realizowany przez firmę InPost. Produkt jest dostarczany TYLKO I WYŁĄCZNIE na adres podany w formularzu dostawy - nie ma możliwości jego późniejszej edycji. Jeżeli wybrałeś tę opcję wysyłki numer przesyłki automatycznie przypisywany jest do Twojej karty płatności. Przed zadaniem pytań kiedy otrzymasz paczkę sprawdź status przesyłki na stronie www.inpost.pl Reklamacje usług pocztowych Poczta Polska Przesyłki wysyłane przez Firmę Lentus Rafał Nizicki są obięte ochroną przez Pocztę Polską. Wszystkie roszczenia z tytułu nienależytego wykonania usługi należy kierować pod adres Poczty Polskiej i właściwego dla odbiorcy Urzędu pocztowego. Odpis regulaminu Poczty Polskiej: 1. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi (uszkodzenia paczki) wygasa na wskutek przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki, nie dające się z zewnątrz zauważyć, uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki. 2. W przypadku przyjęcia przesyłki przez adresata roszczenie o odszkodowanie z tytułu ubytku lub uszkodzenia zawartości przysługuje adresatowi.i należy powiadomić o zaistniałym fakcie firmę Lentus Rafał Nizicki. Czas wymagany na przesłanie reklamacji do naszej firmy jest warunkiem jej uznania. c) Towar do zwrotu lub wymiany będzie przyjmowany tylko taki, który nie posiada śladów używalności; d) Do zwracanego towaru należy dołączyć rachunek; e) Koszt przesyłki towaru, zwracanego lub poddawanego reklamacji, zawsze odbywa się na koszt klienta. Zwroty przysyłane na koszt firmy Lentus ul. Gen. W. Andersa 2e/77, 41-200 Sosnowiec nie będą odbierane. f) Pieniądze za zwracany towar przesyłamy na konto podane przez klienta lub na jego adres przekazem pocztowym. Firma Lentus ul. Gen. W. Andersa 2e/77, 41-200 Sosnowiec. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. " O ochronie danych osobowych". Wszelkie zamieszczone znaki towarowe i nazwy firmowe nalezą do prawnych właścicieli, w sklepie zostały umieszczone w celach informacyjnych. Opisy oraz zdjęcia produktów mają charakter informacyjny, sklep nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji oraz zmianie kolorystyki oferowanych towarów. Kolory oferowanych produktów mogą się różnic odcieniem spowodowane jest to odbiciem światła fotografowanych produktów. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego. Dane osobowe: Biorąc udział w naszych aukcjach każdy Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę „Lentus” Rafał Nizicki, niezbędnych do realizacji procesu zamówienia na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz.883), w szczególności na przekazanie jego danych osobowych firmie kurierskiej w celu realizacji wybranej przez Klienta formy wysyłki towaru.