PRIMAMODA Czerwone plecione sandały na szpilce (6541466392)

cena kup teraz
299,00 zł
z 4 sztuk

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczkomaty 24/7
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 80 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Prima Moda
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: szpilka
  • wysokość obcasa (cm): 10.00
  • typ: klasyczne
  • kolor: odcienie czerwieni
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36, 37, 38
Szablon Prima Moda

Czerwone plecione sandały na szpilce

Numer katalogowy: 2P-7314 CAM.ROSSO
  • 369.00 zł


Opis

Sandały na obcasie w czerwonym kolorze wykonane z wysokiej jakości materiału imitującego zamsz. Fason z efektownymi, plecionymi paseczkami wokół stopy, zapinane wokół kostki. Skórzana wkładka zapewni komfort chodzenia. Model posiada skórzaną wkładkę, która zwiększa komfort chodzenia.


Informacje dodatkowe

  • Podeszwa: Na obcasie
  • Materiał: Materiał
  • Kolor: Czerwony
  • Rozmiarówka: Rozmiar zaniżony
  • Pomiar dla rozmiaru: 37
  • H- wysokość obcasa: 10,5 cm
Zdjecie produktu
Zdjęcie produktuZdjęcie produktu
Zdjęcie produktuZdjęcie produktu
Zdjęcie produktuZdjęcie produktu
Zdjęcie produktuZdjęcie produktu
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA-PRIMAMODA za co najmniej 80 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 97124034641111001053429192
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
PRIMAMODA "Zwrot"
Polna 29 (gate 6,7)
55-095 Mirków
Polska
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Wystarczy, że w ciągu 30-stu dni Sklep internetowy zostanie poinformowany pisemnie (PRIMAMODA "Zwrot" ul. Polna 29 (gate 6,7) Długołęka, 55-095 Mirków) lub e-mailowo: allegro@primamoda.com.pl o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zostaną zwrócone wszelkie płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Prima Moda S.A.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraził zgodzę się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

PRIMAMODA to marka, która postawiła na włoską jakość. Dołożymy wszelkich starań, aby oferowane i dostarczane produkty były wolne od wad. Jeśli w przeciągu dwóch lat (24 miesiące) od daty zakupu, w naszym produkcie zostanie wykryta wada, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Do reklamacja ustosunkujemy się w ciągu 14 dni. Informacje dla Klienta: 1. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 3. Rzecz oddawana do reklamacji powinna być oczyszczona i wysuszona. 4. Kupujący zobowiązany jest uprawdopodobnić okoliczności zakupu reklamowanej rzeczy u Sprzedawcy np. poprzez załączenie dowodu zakupu rzeczy (np. paragon, faktura), itd. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Konsumenta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji. 6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 7. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Reklamowany towar, wraz z wypełnionym formularzem, należy odesłać na adres: PRIMA MODA S.A. Dział Obsługi Klienta, ul. Logistyczna 2, 55-040 Bielany Wrocławskie z dopiskiem "Reklamacja e-sklep" Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty związane z dostarczeniem reklamowanego towaru do Działu Obsługi Klienta, które w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zostaną zwrócene. W sprawie reklamacji prosimy o kontakt: PRIMA MODA S.A. Dział Obsługi Klienta, ul. Logistyczna 2, 55-040 Bielany Wrocławskie e-mail: dok@primamoda.com.pl Tel.: +48 661 917 166 Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.