Pricing Man, zarządzanie ceną - Hermann Simon HBRP (6999456413)

zakończona
119,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • List polecony priorytetowy darmowa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: twarda z obwolutą
  • rok wydania (xxxx): 2016
  • kondycja: bez śladów używania

opis

Wszystko kręci się wokół cen, ale wiedza o nich jest nadal niewielka. Pora to zmienić!

Jeśli cokolwiek sprzedajesz, po prostu musisz przeczytać tę książkę!

To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że obniżka cen to najlepszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób na poprawę wyników sprzedaży. W efekcie – zamiast być wyjątkiem – wojny cenowe stają się regułą i druzgocąco wpływają na zyski firm.

Odmień swoje spojrzenie na cenę i wraz z Hermannem Simonem, światowym autorytetem z obszaru pricingu, znajdź sposób na skuteczną politykę cenową! Autor poświęcił temu zagadnieniu aż 40 lat pracy. Zabierze cię w fascynującą podróż, podczas której nauczy cię, jak odnaleźć równowagę między wartością a ceną i dzięki temu zapewnić firmie sukces.

Autor: Hermann Simon

Jeden z najważniejszych autorytetów w obszarze polityki cenowej na świecie, były profesor akademicki (Harvard, Stanford, MIT). Niemieccy menedżerowie uznali prof. Simona za drugą, po Peterze Druckerze, najbardziej wpływową postać z zakresu wiedzy o zarządzaniu.

Współzałożyciel firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera w doradztwie cenowym, gdzie obecnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Ceniony prelegent, publicysta biznesowy, autor takich bestsellerów jak Power Pricing czy Hidden Champions. Już wkrótce nakładem „Harvard Business Review Polska” ukaże się jego kolejna książka, Pricing Man.

Hermann Simon był gościem specjalnym konferencji Przychody czy zyski? Jak osiągnąć jedno i drugie organizowanej przez ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska” (2014).

Oprawa: twarda z obwolutą
Stan: Nowa, bez śladów używania
Liczba str.: 259
ISBN: 978-83-63662-48-6
Wydanie pierwsze 2016 r.
Wydawca: ICAN Institute

Sukces w biznesie zależy od mądrych wyborów oraz zaangażowania.
Przeczytaj książkę HBRP, poznaj sekret trafnych decyzji i zapewnij zwycięstwo swojej firmie!
Rekomendacja praktyków biznesu

"Hermann Simon jest autorem jednych z najwybitniejszych książek o teoretycznych i praktycznych aspektach ustalania cen."

Philip Kotler, ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University
____________________­_________

"Wydawać by się mogło, że pojęcie ceny jest tak stare i wyeksploatowane, że wszystko na ten temat już napisano. Mimo to Simonowi udaje się rzucić nowe światło na to zagadnienie i odkryć olbrzymi potencjał, jaki nadal w nim drzemie."

Maciej Nuckowski, GDO Services and Operations Director, dyrektor Działu Usług Xerox Global Document Outsourcing

____________________­______________

"W potocznym mniemaniu niewielki upust w wysokości kilkuprocentowej zniżki nie powinien szkodzić zyskowi ciężko wypracowywanemu przez przedsiębiorstwo. W rzeczywistości jednak, jak dowodzi autor, może być przyczyną licznych kłopotów, a nawet narażać przedsiębiorstwo na straty bądź bankructwo, jeżeli nie uwzględnimy wszystkich czynników zewnętrznych."

Rafał M. Słyk, Mobile and Analytics, Poland and Eastern Europe at MicroStrategy

Wystawiamy faktury VAT.

Faktura zostanie dołączona do przesyłki.

Cena wysyłki:
Wysyłka na terenie Polski: 0zł

Wysyłka zagraniczna:
Prosimy o kontakt:
allegro@hbrp.pl ,
tel.: 22 11 33 492 w celu ustalenia kosztów wysyłki zagranicznej.

Wysyłka następuje w przeciągu 48h od złożenia zamówienia. Rozpoczęcie realizacji zamówienia złożonego w piątek po godz. 14:00 następuje w najbliższy dzień roboczy. Produkty wysyłamy od poniedziałku do piątku, oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy.
Dział Obsługi Klienta

tel.: 22 11 33 492
e-mail:
allegro@hbrp.pl

ICAN Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Sp. k.
Wydawca Harvard Business Review Polska
NIP: 585-10-72-522

Adres siedziby:
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
O sprzedającym
HBRP
96,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

30

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

email: allegro@hbrp.pl
telefon: 22 250 11 14