PREZENT MODNY Zegarek męski WEiDE LED LCD JAKOŚĆ (6988990292)

zakończona
129,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Irlandia 0,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gliwice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • marka: Inna marka
  • rodzaj paska: pasek
  • rodzaj: analogowo - cyfrowe
  • mechanizm: kwarcowy
  • materiał koperty: stal
  • kształt koperty: okrągła
  • materiał paska: guma
  • wodoodporność: 30m = WR30
  • szkiełko: mineralne
  • dostawa z Polski: tak
  • funkcje: budzik, datownik, stoper, timer, podświetlenie

opis

Zegarek męski weide LED WH5203

Jakość i precyzja

Każdy zegarek WEiDE wytwarzany jest z należną dokładnością i pieczołowitością przy użyciu najwyższej jakości materiałów oraz trwałych podzespołów. Posiada stalową kopertę wykonaną metodą PLATING IPS/IPG, która nie wykorzystuje niklu (NIKEL FREE) dzięki czemu zapewnia podwyższoną odporność na ścieranie oraz anty-alergiczność - nie uczula. Mineralne szkiełko odporne na zarysowania oraz bransoleta z wysokiej jakości gumy i elementami stalowymi zapewniają komfort oraz długotrwałość użytkowania.

Prestiż i elegancja

Nowoczesny i modny design sprawia, że zegarek jest niepowtarzalny i wyróżnia się z tłumu.
Japoński kwarcowy mechanizm MIYOTA gwarantuje wieloletnią punktualność i żywotność zegarka.

WEiDE to prestiż i elegancja, która idealnie pasuje do garnituru jak i do sportowego ubrania.
  • Duża stalowa koperta o średnicy 5cm i grubości 1,65cm

  • Pasek z wysokiej jakości gumy ze stalowymi wałkami oraz zapięciem

  • Podświetlenie cyfrowej tarczy LED

  • Czas, drugi czas, sekundnik, data, alarm

  • System 12/24h

  • 4 przyciski funkcyjne + koronka z logo

  • Wodoodporność 3ATM - zalania, mycie rąk, deszcz

Specyfikacja techniczna

Styl Sport, Casual, Outdoor
Tarcza Analogowa + Cyfrowa z podświetleniem LED
Dekiel Stal nierdzewna z laserowo grawerowanym logo
Szkiełko Mineralne, odporne na zarysowania
Mechanizm Japoński kwarcowy mechanizm Miyota Citizen 2035 + bateria SEIKO S626 (3 lata)
BRANSOLTEA Wysokiej jakości guma ze stalowymi wałkami i zapięciem
Koperta Stal nierdzewna z wysokiej gęstości stopu

W komplecie

  • Nowy zegarek w folii i z metką
  • Oryginale metalowe pudełko
  • Karta gwarancyjna
  • Instrukcja obsługi
  • Dowód zakupu

- JESTEŚMY JEDYNYM AUTORYZOWANYM I CERTYFIKOWANYM PRZEDSTAWICIELEM MARKI WEIDE W POLSCE -

- KUPUJĄC U NAS MASZ PEWNOŚĆ, ŻE PRODUKT JEST W 100% NOWY I ORYGINALNY -

- DO KAŻDEGO ZEGARKA OTRZYMUJESZ DOWÓD ZAKUPU, ORYGINALNE PUDEŁKO ORAZ 12 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA -

- SATYSFAKCJA GWARANTOWANA ALBO ZWROT PIENIĘDZY !! -

- SZYBKA WYSYŁKA -

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u WEiDE_COM_PL za co najmniej 300 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Irlandia
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
6-8 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
15,68 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży. W przypadku wad działania i defektów budowy stwierdzonych podczas normalnego użytkowania (w ramach gwarancji), zegarek podlega bezpłatnej naprawie. Reklamujący na koszt własny dostarcza zegarek wraz z kartą gwarancyjną do punktu zakupu. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty dostarczenia do punktu zakupu. Termin wykonania naprawy: do 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, czas oczekiwania na część zamienną od dostawcy oraz termin rozpatrzenia reklamacji. Po dokonaniu naprawy reklamujący odbiera zegarek w punkcie nadania bądź jest on do niego wysyłany Pocztą Polską.  Gwarancja traci ważność z powodu:  - przechowywania i konserwacji zegarka oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika.- napraw zegarka bądź jego otwierania przez osoby do tego nieuprawnione.- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem (np. przekroczenie wodoszczelności zegarka). Gwarancja nie obejmuje:- czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. sprawdzenie działania, pomiar dokładności, konserwacja oraz czyszczenie - ścierania się zewnętrznej powłoki zegarka i bransolety, - uszkodzenia kopert, bransolet (w tym teleskopów) lub pasków, zarysowania szkiełka,- wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.   Wymiana baterii, teleskopu nie jest traktowane jako naprawa zegarka, tym samym w/w czynności nie są wpisywane, jako naprawy gwarancyjne.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zwiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.  Reklamującemu przysługuje prawo wymiany zegarka na nowy, jeżeli: - w okresie gwarancji dokonanych zostanie trzech napraw, po których zegarek przy trzecim zgłoszeniu będzie wykazywał tą samą wadę. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość elementów brakujących lub uszkodzonych przez klienta oraz koszt ich wymiany. W przypadku dostarczenia do serwisu zegarka sprawnego technicznie koszty oględzin, testowania i przesyłki ponosi reklamujący. Wymiana baterii nie jest naprawą zegarka.

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

JAMLUX Aneta Jamruszka
Wiślana 1a/4
44-119 Gliwice
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@weide.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gliwicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

JAMLUX Aneta Jamruszka
Wiślana 1a/4
44-119 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.  Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa  konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez  podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów  odesłania rzeczy na nasz adres. 

2. Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: 

a.  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,  nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

b. w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

d.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e.  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; 

f. w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; 

g. o dostarczanie treści cyfrowych,  które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie  świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem  terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; 

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.    

3.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób   wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.    

4. Termin odstąpienia od  umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a   do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór  stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie  zgodnej z Prawem konsumenckim.    

5. Konsument ma  obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od   dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem oraz informacja o tym fakcie drogą mailową na adres: info@jamlux.pl. Konsument odsyła rzeczy będące  przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.    

6. Nie  później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o  odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie  dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, ale jeżeli  konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi  dodatkowych kosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego).