PRASA HYDRAULICZNA 20T + PŁYTY Z WYC.SUPER JAKOŚĆ (6541165487)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
989,00 zł
z 41 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 80,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
  • lokalizacja: RZEPIN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent: Inny

tel.: 500 591 520

tel.: 508 776 706

fax.: 95 759 59 09

FARYS

Gajec 55
69-110 Rzepin


BGZ O/Słubice
02 2030 0045 1110 0000 0172 7930

Wysyłka kurierska

  • InPost
  • K-EX

Wysyłka kurierska pobraniowa.

PROFESJONALNA

PRASA HYDRAULICZNA 20 ton

z pompą ręczną

FR- 5010

  • Konstrukcja stalowa, profesjonalne wykonanie.
  • Posiada manometr ciśnieniowy wyskalowany w tonach.
  • Poprzeczna półka robocza z możliwością zmiany wysokości (do wyboru 9 poziomów).
  • Siłownik hydrauliczny uruchamiany jest za pomocą pompy ręcznej.
TA PRASA JEST SPRAWDZONA PRZEZ WIELU NASZYCH KLIENTÓW

DANE TECHNICZNE:

· nacisk - 20 ton

· przestawna półka robocza - 9 poziomów

· wysokość z manometrem - 1800 mm

· szerokość blatu roboczego - 210 mm

· prześwit roboczy - 550mm

· wysuw tłoka - 180mm

· manometr glicerynowy wyskalowany w tonach

· 2 stalowe pryzmy z wycięciami w komplecie

· kolor czerwony

· instrukcja obsługi w języku polskim

Dwie stalowe pryzmy z wycięciami
Wysuw tłoka aż 180mm
INNE NASZE PRASY W OFERCIE:

Narzędzia firmy:

spełniają oczekiwania klientów, o czym świadczą wyłącznie pozytywne komentarze


PRZYDATNA W KAŻDYM PROFESJONALNYM WARSZTACIE!

Wystawiamy faktury VAT,

Podana cena jest ceną BRUTTO (wraz z podatkiem VAT) !

Dostawa przesyłką kurierską

Na wszystkie nasze produkty udzielamy gwarancji i zapewniamy serwis pogwarancyjny.

tel. 500 591 520

tel. 508 776 706

Wszystkie zdjęcia na naszych aukcjach wykonane są przez nasza firmę i

odzwierciedlają FAKTYCZNY STAN i WYGLĄD produktów .

Nie są to zdjęcia katalogowe (przykładowe) .

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 500 591 520
    Pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 508 776 706
    Pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 95 759 5909
    Pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: farys7@tlen.pl . Sprzedawca zastrzega sobie wycenę wartości produktu, który nosi ślady użytkowania lub uszkodzeń, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego. Wycena ta jest podstawą do wartości kwoty zwrotu dla konsumenta. Przesyłkę należy nadać na adres FHU FARYS, 69-110 Rzepin, Gajec 55 Koszt zwrotu rzeczy 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. 2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

Opis procedury reklamacji 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem farys7@tlen.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Jesteśmy polską, legalnie działającą firmą . Zajmujemy się głównie sprzedażą wyposażeniem warsztatów. Cechuje nas wysoka jakość obsługi klienta oraz szybki czas realizacji zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z dokonanych u nas zakupów . Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, chętnie na nie odpowiemy.