Pralko suszarka SAMSUNG WD90J6410AW Crystal Gloss (6541442323)

zakończona
3 198,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Złotów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • głębokość (cm): 65.00
  • klasa energetyczna: A
  • liczba obrotów (obr/min): 1400
  • ładowność bębna (kg): 8.00
  • marka: Samsung
  • sposób ładowania: od frontu

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Pralko-suszarka SAMSUNG WD90J6410AW Crystal Gloss

+ Dostawa kurierska GRATIS!

  • Wielkość załadunku - pranie [kg] 9
  • Klasa energetyczna A
  • Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1400
  • Głębokość [cm] 65
  • Szerokość [cm] 60
  • Index 834348
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Eco Bubble™ | Chroń tkaniny, oszczędzaj energię

Technologia Eco Bubble™* zapewnia najwyższą skuteczność prania przy minimalnym zużyciu energii. Unikatowy generator bąbelków łączy proszek, wodę i powietrze. Wytworzona piana o wiele efektywniej wykorzystuje piorące właściwości detergentu, wnikając w tkaniny szybciej i głębiej. Dostaje się do każdego włókna od samego początku cyklu, przez co proces jest skuteczniejszy. Nawet pranie w chłodnej wodzie (15℃) wystarczy, aby trwale usunąć zabrudzenia, nie niszcząc przy tym delikatnych ubrań. Teraz nawet częste używanie pralki staje się bardziej ekonomiczne, a Twoje rachunki za prąd – niższe**.

*Sprawdź więcej na www.ecobubble.samsun­g.pl
**Przetestowano zgodnie z IEC 60456-2010/wsad 4 kg/pranie zimne Super Eco (WF80F5E5U4W) w porównaniu z programem do prania bawełny w 40ºC (WF0702WKU) bez technologii Eco Bubble. Indywidualne wyniki mogą się różnić.

Speed Spray | Efektywne pranie poniżej 60 min

Wystarczy jedynie 59 minut*, aby nowa pralka Samsung ukończyła pranie. Podczas całego cyklu najwięcej wody zużywa się na etapie płukania. Speed Spray odpowiada za spryskiwanie prania wodą pod dużym ciśnieniem, dzięki czemu płukanie jest bardziej skuteczne w mniejszej ilości wody i trwa krócej. Dzięki technologiom Samsung pierzesz jeszcze bardziej wydajnie, każdego dnia.

*Program Super Szybki, ustawienia domyślne, 5kg załadunku.

Opcja dodatkowej aktywnej piany | Intensywne usuwanie plam

Funkcja Aktywnej Piany pozwala usunąć nawet najtrudniejsze plamy. Pralka, zanim uruchomi wybrany program, najpierw zmiękcza zabrudzenia, czyniąc je łatwiejszymi do usunięcia*. Bąbelki penetrują włókna tkanin, rozpuszczając przyczepiony do nich brud. Skutecznie usuwają nawet tak uporczywe zabarwienia, jak ślady po krwi, kakao, tłuszczu, owsiance, herbacie, winie, pomidorach, ołówku, błocie, makijażu, szmince i trawie. Wystarczy, że przyciśniesz jeden przycisk na panelu sterowania pralki.

* Test w oparciu o IEC 60456 edycji 5. / wsad 8 kg / pranie Bubble Soak (WF80F5E5U4W) w porównaniu z programem do prania bawełny w 40ºC (WF0702WKU) bez technologii Bubble Soak..

8 programów prania i dodatkowe tryby | Łatwy wybór spośród wielu opcji

  • Pralka zapewnia bogaty, ale łatwy wybór opcji. Możesz korzystać z programów z ustalonymi z góry parametrami lub ręcznie dopasować ustawienia prania, zgodnie ze swoimi preferencjami.
  • Pokrętło, wyświetlacz LCD i menu w języku polskim sprawiają, że obsługa pralki jest bardzo prosta.
  • 8 programów pozwala na wybór optymalnych parametrów dla Twojego prania oraz najlepszej ochrony ubrań. Dostępne są m.in.: Pranie Szybkie 15', Odzież turystyczna, Pranie Super Eco, Super ekopranie, Ubrania dziecięce*.
*Pełną listę programów zobacz poniżej w tabeli porównującej modele pralek.

Fuzzy Logic | Automatyczna kontrola prania

Fuzzy Logic to system automatycznego kontrolowania prania*. Sprawdzeniu podlegają np.: ilość wody, temperatura, płukanie, wirowanie czy równomierne rozłożenie ładunku w bębnie. W trakcie prania urządzenie dostosowuje ilość wody do wagi wsadu lub zmienia obroty, jeśli pranie jest rozłożone nierównomiernie. Odpowiednie ułożenie rzeczy wewnątrz eliminuje przeciążenie niektórych części pralki, wydłuża jej żywotność i zmniejsza hałas. Fuzzy Logic dobierze najlepsze warunki prania i oszczędzi energię.

*Czytaj więcej w sekcji "Warto wiedzieć"

Bęben Diamond | Dba o delikatne tkaniny

Wnętrze bębna składa się z systemu wyprofilowanych otworów przypominających kształtem diament. W większości zwykłych pralek włókna tkanin wydostają się przez te perforacje, ulegając zniszczeniu. W bębnie Diamond niewielkie i wypolerowane dziurki są o 43% mniejsze, niż w zwykłej pralce. Zabezpieczają tkaninę przed zaciąganiem włókien, tworząc perfekcyjne warunki, umożliwiające delikatne, a jednocześnie skuteczne wypranie ubrań.



Specyfikacja techniczna

Parametry

Kolor Biały,Czarne drzwi
Gwarancja 24 miesiące

Techniczne

Czujnik wilgotności Tak
System kontroli piany tak
Poziom hałasu pranie [dB] 53
Poziom hałasu suszenie [dB] 62
Kierunek otwierania drzwi Lewy

Wirowanie

Regulacja prędkości wirowania Skokowa
Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1400

Funkcje

Wyświetlacz elektroniczny LED
Rodzaj suszarki Kondensacyjna
Funkcje dodatkowe Funkcja aktywnej piany,Wyświetlacz LED,Grzałka ceramiczna,Wybór stopnia suszenia,Bęben Diamond - konstrukcja bębna pralki o specjalnym profilu,Certyfikat Woolmark,Silnik Digital Inverter
Bezpieczeństwo użytkowania Blokada przedwczesnego otwarcia drzwi,Blokada panelu sterowania
Opóźnienie startu pracy Tak

Wsad

Wielkość załadunku - pranie [kg] 9
Wielkość załadunku - suszenie [kg] 6

Programy

Dobór wody do wielkości załadunku Automatyczny
Programy prania Bawełna,Wełna,Progra­m super szybki,Syntetyki,Sup­er Eco,Odzież dziecięca

Programy

Programy suszenia Program odświeżanie,Steryliz­acja,Bawełna,Syntety­ki

Suszarka

Regulacja czasu suszenia Tak

Zużycie

Zużycie prądu pranie [kWh/cykl] 0.15
Zużycie prądu pranie z suszeniem [kWh/cykl] 0.7

Wymiary

Wysokość [cm] 85
Szerokość [cm] 60
Głębokość [cm] 65

Klasy

Klasa energetyczna A
Klasa prania A
Klasa wirowania B

Charakterystyka

Wyposażenie Instrukcja obsługi w języku polskim,Karta gwarancyjna,Wąż dopływowy,Wąż odpływowy

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. Gwarancja Każdy zakupiony w ELECTROpl towar jest fabrycznie nowy. Towary sprzedawane przez ELECTROpl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na aukcji.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/