Pralko-suszarka ELECTROLUX EWW1696SWD 1600obr 9kg (6912073545)

20 monet
1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
2 699,00 zł
z 25 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor dominujący: biały

opis

Electrolux

Pralko-suszarka ELECTROLUX EWW1696SWD

+ Dostawa kurierska GRATIS!

  • Wysokość [cm] 85
  • Szerokość [cm] 60
  • Głębokość [cm] 60.5
  • Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1600
  • Wielkość załadunku - pranie [kg] 9
  • Index 856665



Pełna specyfikacja produktu



Opis produktu

Podwójna pielęgnacja prania i oszczędność miejsca
Pralko-suszarka DualCare™ firmy Electrolux pozwala za jednym zamachem uprać i wysuszyć pranie. Dzięki programom do wszystkich rodzajów tkanin, w tym wełnianych i delikatnych, można w niej bezpiecznie prać i suszyć ulubione ubrania.
Delikatna pralko-suszarka
System DualCare™ w tej pralko-suszarce umożliwia pranie i suszenie wszystkich delikatnych tkanin, włączając te przeznaczone tylko do prania ręcznego. Delikatnie działające programy i niższe temperatury suszenia sprawią, że nie tylko zobaczysz, ale także poczujesz różnicę.
Odkryj zalety pary
Profesjonalne pralnie wykorzystują parę do odświeżania włókien tkanin i usuwania z nich zagnieceń. Nasz program parowy pozwoli Ci zrobić to samo w domu, eliminując niepożądane zapachy i ułatwiając prasowanie. Dzięki temu pranie będzie kosztować Cię mniej czasu i wysiłku.
Pranie i suszenie dowolnego ładunku w ciągu godziny
60-minutowy program prania i suszenia DualCare™ doskonale sprawdzi się przy praniu po powrocie z pracy lub gdy będziesz się spieszyć. Zapewniając doskonałe efekty w ciągu jednej godziny, pozwala on zaoszczędzić czas i energię.
Dostosuj program prania do swojego rozkładu zajęć – nie odwrotnie
Dostosuj czas prania do swojego rozkładu zajęć. Dzięki funkcji TimeManager® możesz tak ustawić długość cyklu, aby pranie było gotowe dokładnie wtedy, kiedy zechcesz.
Technologia, która dobiera odpowiedni cykl prania
Wystarczy włożyć pranie do bębna, aby pralko-suszarka DualCare™ zajęła się resztą. Zastosowany w niej system OptiSense automatycznie wykrywa wielkość ładunku i odpowiednio dostosowuje zużycie wody i czas trwania programu. Dzięki temu niezależnie od rodzaju prania zawsze zapewnia najlepszą pielęgnację prania.

Zdjęcia produktu

Specyfikacja techniczna

Techniczne

Poziom hałasu suszenie [dB] 77
Czujnik wilgotności Tak
System kontroli piany tak
Poziom hałasu pranie [dB] 51
Kierunek otwierania drzwi W lewo

Charakterystyka

Zużycie energii 210
Wyposażenie Instrukcja obsługi w języku polskim

Funkcje

Wyświetlacz elektroniczny LCD
Rodzaj suszarki Kondensacyjna
Funkcje dodatkowe Time Manager,DualCare,System płukania zapobiegający powstawaniu piany,Kontrola niezrównoważenia wsadu bębna
Bezpieczeństwo użytkowania Zabezpieczenie przed zalaniem
Opóźnienie startu pracy Tak

Zużycie

Zużycie wody pranie [l] 57
Zużycie wody pranie z suszeniem [l] 102
Zużycie prądu pranie [kWh/cykl] 1.05
Zużycie prądu pranie z suszeniem [kWh/cykl] 6.12

Parametry

Kolor Biały
Gwarancja 24 miesiące

Wirowanie

Regulacja prędkości wirowania Tak
Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1600

Wsad

Wielkość załadunku - pranie [kg] 9
Wielkość załadunku - suszenie [kg] 6

Programy

Dobór wody do wielkości załadunku Automatyczny
Programy prania Bawełna,Jedwab,Wełna plus,Bawełna ekonomiczny,Tkaniny syntetyczne,Delikatny,Kołdra,Wirowanie/odprowadzanie wody,Płukanie

Programy pralko-suszarki

Programy suszenia Wełna,Tkaniny syntetyczne

Suszarka

Regulacja czasu suszenia Tak

Wymiary

Wysokość [cm] 85
Szerokość [cm] 60
Głębokość [cm] 60.5

Klasy

Klasa energetyczna A
Klasa prania A
Klasa wirowania A
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Złotów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Klienta pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Sprzedawcy lub na adres dowolnego Sklepu Stacjonarnego, których lista znajduje się pod adresem: sklepy.mediaexpert.pl, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.mediaexpert.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres: ereklamacje@me.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Usługodawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl. Lista podmiotów uprawnionych, właściwych dla Sprzedawców jest udostępniona na Stronie Internetowej Sklepu pod linkiem: http://www.mediaexpert.pl/s,sprzedawcy-w-sklepie-internetowym.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama C)
Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.


  • Zamówienia internetowe z dostawą do domu

Dla towarów zamówionych w sklepie internetowym i dostarczonych firmą kurierską należy dostarczyć zwracany produkt na adres:
 

TERG S.A.,

Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)

ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź



  •  

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz w tym miejscu:

http://www.mediaexpert.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_mediaexpert_-_NOWY.pdf


Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: ezwrot@me.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej mediaexpert.pl pod adresem: http://www.mediaexpert.pl/withdraw.html

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:  http://www.mediaexpert.pl/withdraw.html . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem np. na adres: ezwrot@mediaexpert.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: http://www.mediaexpert.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_mediaexpert_-_NOWY.pdf

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
Electrolux
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

980

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 801 080 167
poniedziałek - niedziela
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta SmA_Electrolux i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w

Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze

Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który

zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i

Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,

Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr

767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest

skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz

istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez

Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może

również skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem

unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/