Pralka BEKO WKB 51022 PL PTY 5kg 1000obr A++ (6541674942)

zakończona
799,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Złotów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kolor dominujący: biały
  • głębokość (cm): 41.50
  • klasa energetyczna: A++
  • liczba obrotów (obr/min): 1000
  • ładowność bębna (kg): 5.00
  • marka: Beko
  • sposób ładowania: od frontu

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Pralka BEKO WKB 51022 PL PTY

+ Dostawa kurierska GRATIS!

  • Szerokość [cm] 60
  • Głębokość [cm] 41.5
  • Wysokość [cm] 84
  • Klasa energetyczna A++
  • Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1000
  • Index 836346
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Pralka BEKO WKB 51022 PL PTY


Klasa energetyczna A++
Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii produkty z klasą efektywności energetycznej A++ to gwarancja bardzo niskiego zużycia energii, a produkty w tej klasie nie tylko pomogą podreperować budżet rodzinny, ale również dbają o środowisko naturalne.

AquaFusion:
Podczas prania w standardowych pralkach około 20% detergentu jest nieefektywnie wypłukiwane z wodą. Innowacyjna technologia AquaFusionTM polega na zablokowaniu odpływu co zapobiega stratom proszku, tak że jest on wykorzystywany praktycznie w całości. Dzięki temu efektywność prania jest większa, a Ty oszczędzasz detergent i pieniądze podczas każdego prania.

Program BabyProtect:
Program BabyProtect został specjalnie stworzony do higienicznego prania ubranek niemowlęcych i odzieży osób cierpiących na alergie skórne. Poprzez wydłużone pranie w wyższej temperaturze oraz dodatkowe i intensywne płukanie program eliminuje bakterie oraz zapewnia doskonałe rezultaty prania i całkowite wypłukanie środka piorącego, którego pozostałości są jedną z najczęstszych przyczyn alergii skórnych.

Program Dark Care:
Nie musisz dłużej martwić się o trwałość koloru swoich ciemnych ubrań. Pralki Beko posiadają specjalny program do prania wrażliwych na blaknięcie bawełnianych lub syntetycznych tkanin w ciemnych kolorach. Pranie przebiega w niskich temperaturach, przy łagodnych ruchach bębna i małej prędkości wirowania oraz zwiększonym poborze wody podczas cyklu płukania. Program Dark Care zaprogramowany jest dla połowy maksymalnego wkładu w zakresie temperatur 30°C - 40°C. Do prania tkanin w ciemnych kolorach zaleca się używać przeznaczonych do tego celu płynnych detergentów lub środków do prania wełny.

System automatycznej kontroli zużycia wody:
Wkłady prania mogą różnić się objętością i rodzajem tkanin. System automatycznej kontroli zużycia wody dobiera jej dokładnie tyle, by w zależności od wagi i rodzaju tkanin zapewnić optymalną skuteczność prania. Nawet najmniejsza oszczędność wody to mniejsze zużycie energii, a mniejsze zużycie wody i energii to czystsze środowisko naturalne i zasobniejszy budżet domowy.

Klasa prania A:
Klasa prania A jest najlepszą klasą w swojej kategorii wg standardów europejskich.

Elektroniczny system wyważania wsadu:
System ten "waży" pranie i odpowiednio rozkłada je wewnątrz bębna, by wyeliminować wibracje i hałas i zapewnić maksymalną stabilność urządzenia podczas wirowania. System ten gwarantuje maksymalną prędkość wirowania.

Grzałka Niklowana Hi-Tech:
Grzałka Niklowana Hi-Tech pokryta jest warstwą niklu, która doskonale zabezpiecza przed korozją, a jej trwałość jest nawet do 100 razy wyższa w porównaniu do grzałek standardowych. Dzięki temu nie ma już potrzeby stosowania dodatkowych środków zabezpieczających przed jej uszkodzeniem.

Program do prania wełny:
Specjalny program prania wełnianych ubrań, by nie ulegały zniszczeniu.

Funkcja Express:
Dzięki tej funkcji czas prania może zostać skrócony o 30 do 50%, w zależności od rodzaju tkaniny.

Program Daily Express:
W Beko dobrze znamy wartość Twojego czasu. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by w ręce użytkowników trafiały jak najbardziej wydajne produkty. Program Daily Xpress został opracowany z myślą o praniu lekko zabrudzonych, tkanin bawełnianych, zwłaszcza po jednokrotnym użyciu. Program umożliwia pranie maksymalnego wkładu w pełnym zakresie temperatur od 0°C do 90°C.

Program Xpress Super Short:
Program jest przeznaczony do prania lekko zabrudzonych tkanin takich jak bielizna czy koszulki oraz części garderoby po jednokrotnym użyciu. Funkcja Xpress Super Short pozwala na wypranie wkładu o wadze 2 kg w zakresie temperatur 0°C - 30°C w zaledwie 14 minut.

Zdejmowany blat:
W wolnostojących produktach Beko istnieje możliwość zdjęcia blatu. Dzięki temu, w jeszcze łatwiejszy sposób możesz zagospodarować przestrzeń w swojej kuchni i łazience.

Ściana „S”:
Specjalnie zaprojektowana ściana w kształcie litery „S” pomaga redukować wibracje występujące w trakcie prania. Dostępna jest we wszystkich modelach pralek Beko!

Ochrona przed skokami napięcia:
Specjalny system chroni układ elektryczny pralek Beko przed niespodziewanymi skokami napięcia. Dzięki temu, układ elektryczny podlega mniejszemu zużyciu, a urządzenie automatycznie wznawia pracę po przerwie w dostawie prądu.

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Szerokość [cm] 60
Głębokość [cm] 41.5
Wysokość [cm] 84

Klasy

Klasa prania A
Klasa wirowania C
Klasa energetyczna A++

Wirowanie

Regulacja prędkości wirowania Tak
Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1000

Techniczne

Poziom hałasu (pranie) [dB] 59
Pozycjonowanie bębna do otwarcia Nie dotyczy
Rodzaj pralki Pralka wolnostojąca
Pojemność znamionowa [kg] 5
Poziom hałasu (wirowanie) [dB] 77

Wyposażenie

Wyposażenie Instrukcja obsługi w języku polskim,Wąż dopływowy,Wąż odpływowy

Funkcje

Programator (sterowanie) Elektroniczne
Wyświetlacz elektroniczny Nie
Funkcje dodatkowe Funkcja PUPIL,Grzałka Niklowana - Beko,AquaFusion,Pran­ie ekspresowe
Opóźnienie startu pracy Tak
Odświeżanie parowe Nie

Parametry

Gwarancja 24 miesiące
Kolor Biały
Wilgotność resztkowa [%] 62

Programy

Programy prania Pranie ręczne,Program Mix 40,BabyProtect,Delik­atne,Płukanie,Bawełn­a ECO,Dark Care,Daily Express,Xpress Super Short,Wirowanie+odpo­mpowanie,Shirt,Sport­/Outdoor,Bawełna (zimna woda-90),Wełna (zimna woda-40),Syntetyczne (zimna woda-60)
Czas prania w programie bawełna 40 st [min.] 150
Czas prania w programie bawełna 60 st [min.] 190

Zużycie

Roczne zużycie energii [kWh] 148
Roczne zużycie wody [l] 7700
Zużycie energii [kWh] 0.64
Zużycie wody [l/cykl] 35

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. Gwarancja Każdy zakupiony w ELECTROpl towar jest fabrycznie nowy. Towary sprzedawane przez ELECTROpl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na aukcji.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/