Pralka AMICA TAWE7123LCLDS A+++ 7kg MONTAŻ W-wa (6931004635)

zakończona
1 299,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Amica
  • głębokość produktu (cm): 49.5
  • maksymalny wsad (kg): 7
  • sposób załadunku: od frontu
  • klasa efektywności energetycznej: A+++

Wszystkie produkty są nowe i fabrycznie zapakowane przez producenta, pochodzą bezpośrednio od producenta/polskiego dystrybutora.

Tel. kom. 723 188 668, 723 188 667
tel. (22) 632 12 19,
e-mail: sklep.warszawa@mixme­dia.pl

Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym punkcie!


al. Prymasa Tysiąclecia 46

01-242 Warszawa

Tel. komórkowy:723 188 668, 723 188 667
Tel. stacjonarny:(22) 632 12 19
E-Mail:sklep.warszawa@mixmedia.pl
GG: 8953751 9791665
Pralka AMICA TAWE 7123 LCLDS

Na terenie Warszawy dostawa z wniesieniem do mieszkania

+ podłączenie

+zabranie starej pralki

GRATIS!!!

Oferta z PODŁĄCZENIEM dotyczy TYLKO dostaw na terenie Warszawy i okolic

  • Głębokość [cm]: 49.5
  • Pojemność znamionowa [kg]: 7
  • Klasa efektywności energetycznej: A+++
  • Maksymalna prędkość wirowania [obr/min]: 1200

ID49

Przejdź do pełnej specyfikacji

Specyfikacja produktu

Dane ogólne

Rodzaj pralki Pralka ładowana od frontu

Parametry techniczne

Regulacja obrotów wirowania Tak
Wyświetlacz elektroniczny Tak
Automatyka wagowa Tak
Opóźniony start Tak
Sterowanie elektroniczne
Funkcje dodatkowe Dołożenie prania / Pauza, Elektroniczny system wyważania
Zastosowane technologie Aqua Ball, AutoSensor, Child Lock, Funkcja Memory, Navigator system, Pranie deszczowe, Płukanie ekstra, Silnik Logic Drive, Skróć czas, Sygnalizacja dźwiękowa, Szybki dostęp
Programy prania Antyalergiczny, Bawełna 60 stopni, Delikatne, Jeans, Kolorowe 15, Koszule, Mieszane, Pranie ręczne, Pranie wstępne, Płukanie, Ręczniki, Sport, Super szybko 15', Syntetyki, Ulubione, Wełna
Regulacja temperatury Tak
Rodzaj bębna PearlDrum

Bezpieczeństwo

Zastosowane zabezpieczenia Kontrola ilości piany, Zabezpieczenie przeciwwypływowe wody

Parametry fizyczne

Kolor Biały
Waga [kg] 61
Wysokość [cm] 85
Kierunek otwierania drzwi w lewo
Szerokość [cm] 59.5
Głębokość [cm] 49.5

Akcesoria i wyposażenie

Załączone wyposażenie Wąż doprowadzający zimną wodę, Wąż odpływowy, Zaślepki na otwory po śrubach transportowych

Efektywność energetyczna

Roczne zużycie energii [kWh] 174
Klasa efektywności energetycznej A+++
Pojemność znamionowa [kg] 7
Klasa prania A
Zużycie energii w trybie wyłączenia [W] 0.5
Zużycie energii w trybie czuwania [W] 0.5
Roczne zużycie wody [l] 9640
Klasa wirowania B
Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1200
Czas prania w programie bawełna 60 st.C (pełny załadunek) [min] 228
Czas prania w programie bawełna 60 st.C (częściowy załadunek) [min] 228
Czas prania w programie bawełna 40 st.C (częściowy załadunek) [min] 222
Wilgotność resztkowa [%] 53
Poziom emitowanego hałasu podczas prania [dB] 54
Poziom emitowanego hałasu podczas wirowania [dB] 74
Produkt do zabudowy Nie

Wsparcie

Gwarancja producenta 24 miesiące
Kontakt z serwisem Amica, Serwis - http://www.amica.pl/­wsparcie/znajdz-serw­is
Pliki /files/produkty/amic­a-tawe7123lclds-inst­rukcja-obslugi.pdf, /files/produkty/amic­a-tawe7123lclds-kart­a-produktu-eu.pdf

Galeria

Kupując u nas zyskujesz

Jakość obsługi klienta

Nasi konsultanci zawsze są gotowi w doradzeniu odno- śnie wyboru odpowiedniego sprzętu. To wszystko dzięki wiedzy posiadanej na temat oferowanych przez nas produktów.

Błyskawiczną dostawę

Jako jeden z czołowych dostawców sprzętu RTV i AGD na Polskim gwaran- tujemy wysyłkę towaru w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dostępność produktów

Oferowane przez nas produkty na aukcjach Allegro są dostępne na magazynie. Nie sprzedajemy sprzętu, którego fizycznie nie posiadamy. Powoduje to znaczne skrócenie oczekiwania na realizację zamówienia.

Oryginalność sprzętu

Wszystkie produkty są nowe i fabrycznie zapakowane przez producenta. Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Natomiast naprawy gwarancyjne, są całkowicie bezpłatne.

14 dni na rezygnację

Jeżeli dokonałeś u nas zakupu, zgodnie z obowią- zującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzyma- nia towaru. Z prawa odstą- pienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając stosowne oświadczenie.

Formy płatności

  • Pobranie - przy odbiorze paczki
  • Przelew - przedpłata
  • Płatność gotówką
  • PayU
  • Raty - Credit Agricole

Transport

  • Przesyłka kurierska
  • Odbiór w Paczkomacie
  • Odbiór w punkcie odbioru osobistego
  • Dostawa z wniesieniem
Dostawa z wniesieniem i usługi

Dostawa z wniesieniem

Realizowana jest na terenie Warszawy i jej okolic, w strefie do 30 kilometrów.
Dostawa realizowana naszym transportem, przez naszych pracowników.

Godziny dostaw:10 - 18 lub 18 - 22 (ustalane indywidualnie w trakcie realizacji zamówienia

Usługa dostawy z wniesieniem obejmuje:

  • dostawę do Klienta,
  • wniesienie do mieszkania (cena obejmuje wniesienie do 4 piętra budynku mieszkalnego - w przypadku budynków bez windy, oraz wszystkie piętra - w przypadku budynków z windą),
  • rozpakowanie urządzeń,
  • ustawienie we wskazanym miejscu,
  • na życzenie Klienta odbiór zużytego opakowania (karton, styropiany, folia)

Istnieje również możliwość odbioru zużytego urządzenia do utylizacji oraz usługa montażu zakupionego urządzenia. Szczegóły do ustalania telefonicznie.
Pralki: zdjęcie blokad transportowych, wypoziomowanie, podłączenie do bieżącej instalacji i test pralki
Lodówki: wypoziomowanie: zmiana kierunku otwierania drzwi
Zmywarki: podłączenie i test zmywarki: montaż w zabudowie
Kuchnie: podłączenie kuchni (gaz/380V) i test urządzenia
Płyty do zabudowy: montaż, podłączenie płyty (gaz/380V) i test urządzenia
Piekarniki: montaż, podłączenie, test piekarnika
Okapy kuchenne: montaż, podłączenie i test okapu
Telewizory: Ustawienie, podłączenie i test telewizora: montaż na ścianie

Kontakt
Potrzebujesz pomocy?
Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji
Posiadamy PEŁNĄ ofertę AGD/RTV
Proszę pytać o inne modele - zrobimy ofertę!
Tel. komórkowy:723 188 668, 723 188 667
Tel. stacjonarny:(22) 632 12 19
E-Mail:sklep.warszawa@mixmedia.pl
GG: 8953751 9791665
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MY CENTER S.A.
Pyskowicka 17
41-807 Zabrze
NIP: 631-265-49-73
REGON: 243705198
KRS: 0000522820

My Center Spółka Akcyjna

Pyskowicka 17, 41-807 Zabrze

NIP: 6312654973

Punkt odbioru:

al. Prymasa Tysiąclecia 46

01-242 Warszawa

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

My Center Spółka Akcyjna Pyskowicka 17, 41-807 Zabrze NIP: 6312654973 Punkt odbioru: al. Prymasa Tysiąclecia 46 01-242 Warszawa

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MY CENTER S.A
Pyskowicka 17
41-807 Zabrze
PL
Dodatkowe informacje

1. Sklep Mixmedia Warszawa ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep Mixmedia Warszawa posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep Mixmedia Warszawa niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: sklep.warszawa@mixmedia.pl, pod adresem pocztowym al. Prymasa Tysiąclecia 46, 01-242 Warszawa lub telefonicznie pod nr telefonu 22 632 12 19. 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu Mixmedia Warszawa. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep Mixmedia Warszawa nie ponosi odpowiedzialności.