Poszewka 50x60 na Poduszka Bawełniana Suwak 216D (7062193354)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- List polecony ekonomiczny 13,00 zł
- List polecony priorytetowy 13,00 zł
- lokalizacja: Żelków-Kolonia, Polska
- czas wysyłki: do 5 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- długość (cm): 60
- szerokość produktu (cm): 50
- waga (z opakowaniem): 0.35 [kg]
- bohater: brak
- płeć: chłopcy, dziewczynki
Lokalizacja: Żelków-Kolonia, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy89 1090 1056 0000 0001 1771 1241
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Dodatkowe informacje
Udzielamy gwarancji na wszystkie produkty sprzedawane przez użytkownika styliwygoda_pl na okres jednego miesiąca od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni liczonym od daty dostarczenia produktu do Gwaranta.
Gwarancja nie dotyczy:
- zwykłego zużycia.
- Uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania ( nie stosowania się do zaleceń ukazanych na metce producenta).
Poprawnie złożona przez Ciebie GWARANCJA, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania.
Adres do korespondencji:
Mówisz i Masz Paweł Orzyłowski
ul. Zacisze 34
08-110 Żelków – Kolonia
Koszt odesłania towaru na gwarancję ponosi Kupujący.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: reklamacje@mowiszimasz24.pl lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację, paczką pocztową ekonomiczną na adres: Mówisz i Masz, ul. Zacisz 34, 08-110 Żelków – Kolonia
Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową sprzedający wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki przez sprzedającego, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny towaru. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez sprzedającego albo nie uczynił on zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
W przypadku gdy zamówiony towar okazał się wadliwy bądź posiada ukrytą wadę, przez co produkt nie jest pełnowartościowy, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny bądź pocztą elektroniczną z działem reklamacyjnym, a my postaramy się o jak najszybszą wymianę produktu na pełnowartościowy lub zwrócimy pieniądze.
Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
Zasady zwrotu produktu Oferujemy niniejszym naszym Klientom możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego u nas towaru w ciągu 365 dni od dnia otrzymania danego zamówienia. Jeżeli przedmiot zakupiony na naszym Sklepie nie spełnia Państwa oczekiwań w 100%, bądź jeżeli po prostu Klient zmieni zdanie, ma 365 dni na jego zwrot, bądź wymianę na inny produkt bez żadnych pytań z naszej strony. Robimy wszystko, aby tylko zagwarantować Klientom bezpieczne i przyjemne zakupy na naszym Sklepie. Zwracany produkt nie może być w jakikolwiek sposób użytkowany oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
- Na podstawie obowiązującego prawa polskiego Klient, który zawarł ze Sprzedającym umowę na odległość, ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania ostatniego zamówionego towaru). Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, czyli stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Nadto na podstawie obowiązującego prawa polskiego jeżeli Sprzedający i Klient nie umówili się inaczej, prawo do zwrotu nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klient odpowiada tylko za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
- Zwrotowi i wymianie nie podlega towar wykonany na indywidualne zamówienie Klienta - dotyczy to konkternych towarów - kompletów o niestandardowych wymiarach (140x200, 135x200, 150x200, 155x200, 180x200, 200x200) oraz wieloczęściowych kompletów pościeli (pięcio, sześcio, siedmio, ośmio, dziesięcio i jedenasto częsciowych) jak i obrusów, bieżników szytych na indywidualne zamówienie . Zwrot i wymiana produktu nietypowego wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- spr*****@************** (pokaż)
- (25* *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma Mówisz i Masz powstała w 2009 roku. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną produktów tekstylnych z kategorii dom i ogród za pośrednictwem Internetu. Przedsiębiorstwo wywodzi się od firmy rodzinnej, której początki sięgają 1989 roku, zajmującej się sprzedażą detaliczną jak i hurtową na rynku tradycyjnym poprzez sklepy stacjonarne. Jesteśmy młodą firmą z ogromnym potencjałem w której pracują osoby zaangażowane w rozwój przedsiębiorstwa. Zależy nam przede wszystkim na tym aby sprzedawany towar spełniał zarówno oczekiwania jakościowe jak i cenowe Naszych Klientów. Poprzez nazwę chcemy pokazać, ze jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie zrealizować każde zamówienie. Naszą zaletą jest fachowe podejście do klienta oraz profesjonalizm w doradztwie i pomocy w doborze odpowiedniego produktu. Naszym celem jest zadowolenie klienta oraz radość z kupowania. W naszych ofertach znajdziesz wszystko do Sypialni, Kuchni i Łazienki.
Pozostałe informacje
telefon: (25) 749 40 98
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu