POŚCIEL - WEŁNA CAMEL RÓŻA - 160/200 cm (6484172172)

8 dni do końca
cena kup teraz
1 160,00 zł
z 20 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: ŻORY
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • materiał: inny
  • stan: nowy
  • kolor: odcienie brązowego

POŚCIEL - WEŁNA CAMEL RÓŻA

Wym : 160 x 200 ( + - 5 cm )

JEDNA STRONA : wełna camel Róża - gramatura ~ 750 g/m2

DRUGA STORNA : wełna camel ciemny - gramatura ~ 750 g/m2

gramatura wełny ~ 1500 g/m2

ZESTAW :

- Kołdra Camel Róża - 160 x 200 cm

- Podkład Camel ciemny - 160 x 200 cm ( podszyty bawełną )

- 2 x poduszka Camel Róża - 45 x 75 cm

GRATIS ! - 1 l płynu do prania wełny WOOLSHAMPOO

Ekskluzywna pościel wykonana z wysokogatunkowej wełny wielbłądziej miękkiej i delikatnej w dotyku. Najwyższa jakość wykonania i doskonałe walory estetyczne sprawią iż wyroby z wełny camel będą ozdobą każdego domu.Pościel składa się z dwóch warstw wełny : połączenie wełny camel jasny w przepiękny wzór róż z wełną camel ciemny.Gramatura wełny ~ 1500 g/m2 , estetycznie wykończona usztywniającą lamówką. Każda poduszka posiada wszyty zamek co umożliwia wymianę wkładu.

WYPEŁNIENIE PODUSZKI : włókno silikonizowane 100 %, spiralnie skręcone

Wyrób antyreumatyczny.Posi­ada certyfikat WOOLMARK

WEŁNA CAMEL :

Naturalna wełna camel posiada dużą ilość lanoliny, chroniącą włos przed zabrudzeniem. Zobojętnia jony dodatnie, które rozstrajają system nerwowy człowieka czego następstwem są bóle głowy, spadek odporności organizmu, zmęczenie.

Naturalny surowiec i odpowiednia technologia wykonania sprawia, że wyroby z wełny Camel nie kumulują kurzu i potu, eliminując przy tym rozwój roztocza. Polecana przy schorzeniach układu oddechowego i krązenia.Utrzymuje stałą temperaturę ciała i nie drażni skóry.

....................­....................­....................­....................­....................­....................­....................

PRODUKTY Z WEŁNY SĄ PRODUKTAMI REHABILITACYJNYMI Z OBNIŻONĄ

8 % STAWKĄ VAT

....................­....................­....................­....................­....................­....................­..................

INNE NASZE AUKCJE :

Do każdego zakupionego towaru otrzymają Państwo paragon fiskalny, a na życzenie

fakturę VAT

FIDASMARKET

śpij smacznie i zdrowo ...

fidasmarket@op.pl

tel. 787-490-566

Wysyłka kurierem

19 1160 2202 0000 0000 1865 9479

Kupując na kilku aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz !

Towar wystawiony na aukcji jest nowy

Po zakupie proszę o wybranie sposobu płatności i dostawy

Masz pytania?
ZADZWOŃ lub NAPISZ!
Odpowiemy na każde pytanie
!

....................­........... ....................­.........

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW !!!

GCS-AP1-R
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 1865 9479
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: fidasmarket@op.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Fidas – Market Dawid Niedzielski 44-240 Żory os.Powstańców Śl. 4 b/33 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja ( imię i nazwisko )niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy( wpisać nazwę towaru ) numer oferty( wpisać numer aukcji ) Data zawarcia umowy to ( wpisać datę zakupu ), data odbioru ( wpisać datę odbioru ) Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem fidasmarket@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej