POŚCIEL SATYNA LUXURY 200x220 RITA WHITE DARYmex (6482094943)

13 dni do końca
cena kup teraz
195,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Brzeszcze
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • materiał: satyna bawełniana
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.50 [kg]
  • wymiary kołdry: 200x220cm
  • wymiary poduszki: 70x80cm
  • ilość elementów w zestawie: 3 części
  • rodzaj zapięcia: zamek błyskawiczny

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

Adres e-mail:
vision@vp.pl

tel.: 32-611-00-75

tel.: 503-994-887

tel.:
505-89-89-98

gg: 7556426

1.Dokonując zakupu na naszych aukcjach zgadzają się Państwo z warunkami podanymi na stronie
"O mnie".

2. W wiadomości po zakupie koniecznie podaj wybrane wzory/kolory zakupionych przedmiotów.

3. Kolorystyka zdjęć produktów może nieznacznie odbiegać od rzeczywistości.

4. Na zakupione artykuły wystawiamy paragon lub na życzenie klienta - fakturę VAT.

oo

Nieważne ile kupisz, wszystko
wyślemy w jednej paczce !



mBIZNES konto:
58114020040000390246­423110



Ekskluzywna Pościel Satynowa LUXURY


KOMPLET POŚCIELI Z SATYNY - 100% BAWEŁNA
POSZWA 200x220 cm + 2 POSZEWKI 70x80 cm
POŚCIEL ZAPINANA NA ZAMEK

Komplety pościeli z kolekcji LUXURY wykonane są z niezwykle miękkiej tkaniny satynowej
z bardzo cienkich bawełnianych przędz, w dotyku dających wrażenie jedwabiu o perfekcyjnie
gładkiej i lśniącej powierzchni. Pościel uszyta jest w bardzo elegancki sposób.
Zamek błyskawiczny zakryty jest pliską, a całość pakowana do estetycznego woreczka.

Op


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u V-I-S-I-O-N za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 58114020040000390246423110
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

P.H.U. Vision Ewelina Wandor ul. Bór 74, 32-620 Brzeszcze wpis do ewidencji działalności gospodarczej 3601/2007 wydany przez Burmistrza Brzeszcz nip 652-154-38-12 regon 120427168 GIODO 016229/2013 136020

kontakt

  • 326110075
    Ewelina 505-89-89-98, Janusz 503-994-887

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku P.H.U. Vision Ewelina Wandor zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć P.H.U. Vision Ewelina Wandor stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: vision@vp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) P.H.U. Vision Ewelina Wandor ul. Bór 74, 32-620 Brzeszcze Ja .niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty , login Allegro . Data zawarcia umowy to , data odbioru . Imię i nazwisko . Adres . Data . Przesyłkę należy nadać na adres: P.H.U. Vision Ewelina Wandor ul. Bór 74, 32-620 Brzeszcze W przypadku odstąpienia od Umowy P.H.U. Vision Ewelina Wandor nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli P.H.U. Vision Ewelina Wandor wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez P.H.U. Vision Ewelina Wandor utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi P.H.U. Vision Ewelina Wandor nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi P.H.U. Vision Ewelina Wandor nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby P.H.U. Vision Ewelina Wandor do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli P.H.U. Vision Ewelina Wandor świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez P.H.U. Vision Ewelina Wandor o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w P.H.U. Vision Ewelina Wandor są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Koszty transportu i zwrot kosztów zakupu i przesyłki http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/transport/ 1. Czy sklep internetowy powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia przez klienta od umowy? Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności. Należy przy tym pamiętać, że konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru. (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)

reklamacje

Opis procedury reklamacji P.H.U. Vision Ewelina Wandor odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Kupujący może składać P.H.U. Vision Ewelina Wandor reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem vision@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres P.H.U. Vision Ewelina Wandor. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji P.H.U. Vision Ewelina Wandor zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. P.H.U. Vision Ewelina Wandor rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli w ciągu 14 dni P.H.U. Vision Ewelina Wandor nie ustosunkuje się do żądań Kupującego, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że P.H.U. Vision Ewelina Wandor niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez P.H.U. Vision Ewelina Wandor albo P.H.U. Vision Ewelina Wandor nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi P.H.U. Vision Ewelina Wandor. Adres do reklamacji P.H.U. Vision Ewelina Wandor ul. Bór 74, 32-620 Brzeszcze

pozostałe informacje

---------------------------------------------------------- -- 1. NORMY ---------------------------------------------------------- - Tolerancja rozmiaru konfekcji pościelowej: poszwa +/- 5cm, poszewka +/- 3cm, prześcieradło +/- 5%. - Kolorystyka zdjęć produktów może nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. - Zdjęcia prezentowanej konfekcji pościelowej są przykładowym sposobem konfekcjonowania. - Wygląd poduszek może się różnić - wynika to z rozkroju tkaniny podczas konfekcjonowania. --------------------------------------------------------- -- 2. RODZAJE PRZESYŁEK I DOSTAWA ---------------------------------------------------------- - Przy zakupie na kilku aukcjach koszty transportu należy opłacić tylko raz. - Zamówienia wysyłamy w dni robocze, od poniedziałku do piątku. - Zakupy powyżej 250zł - transport kurierem gratis. - Ceny przesyłek zawierają 23% podatku VAT. CENY PRZESYŁEK: KURIER DPD - przelew - 12 zł - pobranie - 15 zł Paczkomaty InPost - 7,99 zł Wybierając przesyłkę kurierem należy pamiętać, że dostarcza on paczki w dni robocze zwykle w godzinach 8:00-15:00. Jeżeli odbiór przesyłki w tych godzinach pod wskazanym adresem jest niemożliwy to najlepiej podać inny adres (np. do pracy). Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka (opakowanie i jego zawartość) jest w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru paczki od kuriera ubytku lub uszkodzenia jej zawartości Kupujący powinien na miejscu sporządzić wraz z kurierem protokołu szkody. Odpowiedni formularz posiada przy sobie kurier. ---------------------------------------------------------- -- 3. DANE DO ZWYKŁEGO PRZELEWU ---------------------------------------------------------- P.H.U. "VISION" Ewelina Wandor ul. Bór 74 32-620 Brzeszcze 58 1140 2004 0000 3902 4642 3110 (mBIZNES)