PORTFEL SKÓRZANY NA MONETY - BILONÓWKA PROSTOKĄTNA (6541800404)

zakończona
50,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: TORUŃ
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • materiał: skóra naturalna
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu, wielokolorowy, inny kolor
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 17.00
TELEFON I INNE
733 400 010
732 990 300
GG: 51413131
Skype: sklep.edc
E-MAIL I WWW
kontakt@sklepedc.pl
www.sklepedc.pl
GODZINY OTWARCIA
Pon - Pt 8 - 17
ADRES

SKLEP EDC
Ul. Lubicka 51
87-100 Toruń

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Przelew - 8 zł
  • Przelew - 14 zł
  • Pobranie - 18 zł

Przyjmujemy płatności

37105019791000009093­278316

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni (nie dotyczy licytacji). Przesyłka GRATIS od 500zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

RĘCZNIE WYKONANY - 100% HANDMADE

PORTFEL SKÓRZANY NA MONETY

BILONÓWKA PROSTOKĄTNA

Praktyczny, niewielki mini portfel na monety w kształcie prostokąta.

Zmieści się w każdej kieszeni i małej torebce.

Doskonałe dopełnienie do portfela typu SLIM (dostępny na innej aukcji).

Portfel wykonany został z naturalnej skóry wołowej ok. 2,5mm, garbowanej roślinnie. Kieszonka na monety zapinana na napę. Do szycia portfela zostały wykorzystane nici woskowane typu slam, by portfel wytrzymał wiele lat. Całość zawoskowana amerykańskim woskiem do siodeł.

Produkt dostępny w kolorach: 1-naturalny, 2-jasny brąz(C430), 3-średni brąz(SP), 4- średni brąz(EBS), 5-czekoladowy, 6-ciemny brązowy(C427), 7- czarny

(mogą wystąpić różnice w odcieniach kolorów od podanych we wzorniku).

Nić w kolorach: naturalny, ciemny brąz, czarny

Po dokonaniu zakupu prosimy o przesłanie informacji na maila o kolorze skóry i nici.

ZOBACZ JAK POWSTAJĄ NASZE PRODUKTY:

https://www.youtube.­com/watch?v=B2vneD74­O_s

TEL. 733 400 010

email: kontakt@sklepedc.pl

Zapraszamy na Nasze inne aukcje, gdzie znajdą Państwo:

ręcznie robione noże i wyroby ze skóry (pokrowce, portfele, torebki, bransolety i wiele innych produktów ręcznie wykonanych)

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u edctorun za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 733 400 010
    sklep EDC czynny od pon. do pt. 8:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep EDC
Lubicka 51/1
87-100 Toruń
Polska
 
Klient ma możliwość odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, poprzez złożenie oświadczenia na piśmie. Zwrot towaru zakupionego na odległość możliwy jest po dostarczeniu na koszt i odpowiedzialność kupującego towaru w stanie nie zmienionym, kompletnego, który powinien być dostarczony w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Wraz ze zwrotem klient powinien dostarczyć dowód zakupu(oryginalny paragon) a także informację na piśmie z oznaczeniem żądań, czy ma to być wymiana na inny towar czy zwrot pieniędzy na konto - w celu usprawnienia całej procedury informację taką klient powinien przekazać również drogą mailową na kontakt@sklepedc.pl zaznaczając w temacie wiadomości ZWROT lub WYMIANA Zwrot gotówki realizowany jest do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego przedmiotu. Klient bezwzględnie musi pisemnie poinformować o chęci zwrotu/wymiany towaru.

reklamacje

Reklamację należy składać pod adresem kontakt@sklepedc.pl podając następujące informację:- w temacie maila słowo REKLAMACJA - Dane zamawiającego - Numer i data zamówienia - Data dostawy - Nazwa reklamowanego produktu najlepiej z bezpośrednim linkiem - Opis reklamacji W odpowiedzi na taką wiadomość pracownik poinformuje o dalszych krokach procedury reklamacyjnej. W wypadku reklamacji towaru konsument w rozumieniu art. 22 kodeksu cywilnego powinien skontaktować się ze sklepem najlepiej najpierw drogą mailową celem ustalenia dalszych szczegółów: kontakt@sklepedc.pl, lub bezpośrednio wysłać towar na adres firmy podany w § pkt 1 wraz z dokładnym opisem usterki, datą i okolicznościami w jakich dana usterka miała miejsce i danymi kontaktowymi do klienta. Zdecydowanie jednak polecamy najpierw kontakt mailowy celem ustalenia zasadności reklamacji. Reklamacja konsumenta w rozumieniu art. 22 kodeksu cywilnego zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony telefonicznie, mailowo lub pisemnie. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, w pierwszej kolejności dokonamy nieodpłatnej naprawy i dostarczymy towar klientowi z powrotem na nasz koszt o długości czasu naprawy klient zostanie poinformowany mailowo, telefonicznie lub pisemnie. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów albo jeżeli nie zdołamy uczynić zadość żądaniu Klienta w odpowiednim czasie-towar zostanie wymieniony na nowy. W razie braku możliwości wymiany towaru na nowy, klient otrzyma zwrot pieniędzy za produkt.