PORTFEL męski ALWAYS WILD poziom SHARK skóra HIT ! (6542188779)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,90 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • List polecony priorytetowy 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • materiał: skóra naturalna
  • marka: Always Wild
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie szarości i srebra, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, inny kolor

PORTFEL MESKI ALWAYS WILD poziomy SHARK

materiał: skóra naturalna | sz. 12,5 cm, wys. 9 cm, | sz. grzbietu: ok 2,5 cm.

Portfel marki ALWAYS WILD dla osób bardzo wymagających.
Wykonany z bawolej skóry, bardzo wytrzymały,przyjemny w dotyku.
Oryginalny styl, najwyższa jakość wykonania, wysoka funkcjonalność wyróżnia markę ALWAYS WILD.

POSIADA:
7 x miejsce na karty płatnicze, wizytówki lub dokumenty nowego typu
1 x okienko na dowód osobisty
2 x okienko na dowód rejestracyjny wraz z oprawką
1 x kieszeń na bilon zapinana na zatrzask
3 x kieszeń dużego formatu
2 x przegroda na banknoty

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 24109016650000000121265884
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłka rejestrowana ekonomiczna/priorytetowa, ubezpieczona z potwierdzeniem odbioru.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, którzy chętnie udzielają porad, zakupy w naszym sklepie stają się czystą przyjemnością.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty......................... Data zawarcia umowy (to data odbioru) ....................................... Imię i nazwisko............................. Login Allegro.............................. Adres.......................................... Data............................................. Nr. konta bankowego.................................................. Podpis................................. W przypadku odstąpienia Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje można złożyć w formie elektronicznej pod adresem elfrika24@gmail.com, za pomocą Formularza znajdującego się na stronie "O MNIE" sprzedawcy, lub w formie pisemnej na adres: Elfrika Renata Szot Balicka 100, 30-149 Kraków Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Adres do reklamacji Produkt należy odesłać na adres: Elfrika Balicka 100 30-149 Kraków

pozostałe informacje

Elfrika Renata Szot zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Elfrika Renata Szot będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.