Pończochy S800 do pasa Obsessive BIAŁE L/XL (6950720327)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,50 zł
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Brudzew, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • kolor: biel
  • rozmiar: 4
  • rodzaj: do paska
  • den: 20
  • typ: gładkie
  • dostawa z Polski: tak


Przedmiot aukcji:

POŃCZOCHY DO PASA OBSESSIVE S800

Najwyższej jakości pończochy marki Obsessive gładkie. Bardzo seksowne.

rozmiar: L/XL

dostępne kolory: biały


Orientacyjna tabela rozmiarów producenta


Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u janina_skl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Sklep Wielobranżowy Janina Krawczyk
Plac Wolności 21
62-720 Brudzew
NIP: 668-000-28-79
REGON: 310134491

Nr rachunku do wpłat (Deutsche Bank):

84 1910 1048 2639 8257 9598 0001

W tytule przelewu prosimy podawać wyłącznie swój login allegro.

Wpłata dokonana w placówce pocztowej dotrze do nas dopiero po kilku dniach roboczych.

PROSIMY PAMIĘTAĆ O PODANIU WYBRANEGO KOLORU (jeżeli w aukcji jest wybór - kolory w kółkach).

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1.W przypadku braku informacji z wyborem kolorów zakupionych przedmiotów, zostaną one wybrane przez nas losowo.

2. Należy mieć na uwadze, iż kolor prezentowanego przedmiotu może się różnić w zależności od ustawień Państwa monitora, rodzaju zastosowanej matrycy itp.

3. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

4. Komentarze wystawiamy zawsze jako drudzy (przy sprzedaży), co upewnia nas, że towar doszedł pod wskazany adres.

5. Do każdego zamówienia dołączamy paragon, a na życzenie Klienta fakturę VAT.

6. Zdjęcia znajdujące się na aukcjach są naszą prywatną własnością i prawa autorskie do nich są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez naszej pisemnej zgody jest zabronione i podlega ochronie prawnej. Wszystkie przypadki wykorzystania naszych zdjęć będą zgłaszane na drogę sądową.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Wielobranżowy Janina Krawczyk
Pl. Wolności 21
62-720 Brudzew
PL
Dodatkowe informacje

ZWROTY 

1. Konsument, który dokonał zakupu w Sklepie może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. 

2. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres e-mail: janina.krawczyk@gmail.com lub pod adres: Sklep Wielobranżowy Janina Krawczyk, Pl. Wolności 21, 62-720 Brudzew (np. razem z odsyłanym towarem). 

3. Konsument dostarcza zwracane przedmioty na swój koszt. NIE odbieramy paczek wysłanych „za pobraniem". 

4. Prosimy o dostarczenie zwracanych produktów pod adres: Sklep Wielobranżowy Janina Krawczyk, Pl. Wolności 21, 62-720 Brudzew. 

5. Do zwracanych przedmiotów prosimy dołączyć oryginalne opakowanie producenta oraz dowód zakupu. 

6. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego wzór można pobrać tutaj: https://www.lamai.pl/_pliki/sklep/oswiadczenie_zwrot_allegro.doc (obowiązek sporządzenia przez Sprzedawcę protokołu przyjęcia zwrotu towaru wynika z § 3 ust. 4 pkt 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 roku w sprawie kas rejestrujących). 

7. Zwrot należnej kwoty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

8. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem Konsumentowi pieniędzy do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

9. W celu usprawnienia procesu zwrotu zalecamy dodatkowy kontakt mailowy z informacją dotyczącą zwracanego przedmiotu wraz z podaniem numeru konta oraz danych do przelewu. 


WYMIANY 

1. Prosimy o wiadomość e-mail z informacjami na temat przedmiotu do wymiany. 

2. Po otrzymaniu odpowiedzi, prosimy odesłać towar pod adres sklepu. 

3. Prosimy o dopłatę kosztów ponownej wysyłki i ewentualnej różnicy w cenie. 

4. Towar wysyłamy w ciągu 48h od momentu otrzymania przesyłki ze zwrotem i dopłaty za ponowną wysyłkę. 

5. Nie podlega wymianie towar używany oraz z widocznymi śladami przymierzania.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Sklep Wielobranżowy Janina Krawczyk
Pl. Wolności 21
62-720 Brudzew
PL
Dodatkowe informacje

Reklamację i reklamowaną z tytułu rękojmi rzecz prosimy dostarczyć pod adres: Sklep Wielobranżowy Janina Krawczyk, Pl. Wolności 21, 62-720 Brudzew. Zalecamy skorzystanie z protokół reklamacji, którego wzór można pobrać tutaj: https://www.lamai.pl/_pliki/sklep/protokol_reklamacji_allegro.doc (obowiązek sporządzenia przez Sprzedawcę protokołu przyjęcia reklamacji towaru wynika z §3 ust. 4 pkt 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 roku w sprawie kas rejestrujących). Do reklamowanych przedmiotów prosimy dołączyć oryginalne opakowanie producenta oraz dowód zakupu. Sprzedawca umożliwia Klientowi wybór najodpowiedniejszej formy rozpatrzenia reklamacji, w szczególności: a) obniżenie ceny; b) odstąpienie od umowy; c) wymianę produktu na wolny od wad (jeżeli produkt jest jeszcze dostępny); d) usunięcie wady (chyba, że jest to niemożliwe lub wymagałoby to nadmiernych kosztów). Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Wszelkie koszty związane z uznaną reklamacją ponosi Sprzedający. Aby usprawnić proces reklamacji zalecamy dodatkowy kontakt mailowy z informacją dotyczącą reklamowanego przedmiotu (np. wraz z podaniem numeru konta oraz danych do zwrotu należnej kwoty). NIE odbieramy paczek wysłanych „za pobraniem". Reklamacji NIE podlegają: Niewłaściwie dobrany rozmiar (w takim przypadku zastosowanie ma procedura wymiany lub zwrotu); Uszkodzenie wynikające ze złego użytkowania i konserwacji; Wygoda użytkowania zakupionego towaru (w takim przypadku zastosowanie ma procedura wymiany lub zwrotu); UWAGA! Producent - firma MARILYN nie uwzględnia reklamacji w przypadku zaciągnięć, "lecących oczek" oraz uszkodzeń mogących wynikać ze złego użytkowania. (Na życzenie klienta możemy w takim przypadku przekazać towar do reklamacji - jednak w przypadku nie przyznania reklamacji przez producenta koszty wysyłki ponosi klient. Procedura reklamacyjna może trwać wtedy około 30 dni. Ponowna wysyłka towaru i zwrot kosztów wysyłki następuje dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta.) Wysyłany przez nas towar jest nowy i oryginalnie zapakowany. Wysyłanego towaru nie wyjmujemy wcześniej z opakowań w celu uniknięcia przypadkowych zaciągnięć. Do wysyłanych przez nas produktów nie mają dostępu klienci stacjonarni. Wysyłany towar nie pochodzi z dokonywanych wymian. (Na życzenie klienta możemy sprawdzić towar przed wysyłką).