POMPA WTRYSKOWA CITROEN PEUGEOT FORD FIAT 2.2 HDI (6912008402)

zakończona
1 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: ford (oryginalne OEM)
  • typ silnika: diesel
  • produkt regenerowany: nie
  • typ samochodu: samochody osobowe

Kontakt

  • TELEFON
    +48 662-651-009
    +48 662-653-033
    +48 608-429-934
    0048 32 24 00 381
  • E-MAIL
    box_moto@poczta.onet­.pl
  • GADU-GADU
    11843980
    50128257

Rzetelna Firma

P.H.U. BOX-MOTO
Monika Zuber

SKLEP
ul.Szarotek 5
41-709
Ruda Śląska

ZAPRASZAMY
od poniedziałku do piątku
9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

Wysyłka / Płatność

  • Poczta Polska Priorytet
  • Poczta Polska PACZKA24
  • KURIER POCZTEX


    Cena jest zależna od wagi towaru

    ING Bank Śląski
    27 1050 1331 1000 0090 6688 6657

PODANE CENY SĄ CENAMI BRUTTO !!!

POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA CR CITROEN JUMPER FIAT DUCATO FORD TRANSIT PEUGEOT BOXER 2.2HDI 2.2D 2.2TDCI 2.2 HDI D TDCI MULTIJET 100 120 6C1Q-9B395-AE 6C1Q9B395AE 6C1Q-9B395-AB 6C1Q9B395AB

Marka: FORD (DENSO)
Numer artykułu: 6C1Q-9B395-AB
Opis: POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA CR
Opis dodatkowy: POMPA PORYSOWANA , DELIKATNIE UKRUSZONA WTYCZKA NA ZAWORZE
NR. OES
Producent Numer OE
FORD 6C1Q-9B395-AB 6C1Q 9B395 AB 6C1Q9B395AB
FORD 6C1Q-9B395-AE 6C1Q 9B395 AE 6C1Q9B395AE
DESNO 294000-0400 2940000400
DESNO 294000-0403 2940000403
DESNO DCRP300400
DESNO DCRP300403
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Opis Rok produkcji kW KM ccm
CITROËN - JUMPER Autobus - 2.2 HDi 100 04.06 - 74 101 2198
CITROËN - JUMPER Autobus - 2.2 HDi 120 04.06 - 88 120 2198
CITROËN - JUMPER nadwozie pełne - 2.2 HDi 100 04.06 - 74 101 2198
CITROËN - JUMPER nadwozie pełne - 2.2 HDi 120 04.06 - 88 120 2198
CITROËN - JUMPER platforma / podwozie - 2.2 HDi 100 04.06 - 74 101 2198
CITROËN - JUMPER platforma / podwozie - 2.2 HDi 120 04.06 - 88 120 2198
FIAT - DUCATO Autobus (250) - 100 Multijet 2,2 D 07.06 - 74 100 2198
FIAT - DUCATO nadwozie pełne (250) - 100 Multijet 2,2 D 07.06 - 74 100 2198
FIAT - DUCATO platforma / podwozie (250) - 100 Multijet 2,2 D 07.06 - 74 100 2198
FORD - TRANSIT TOURNEO - 2.2 TDCi 07.06 - 81 110 2198
FORD - TRANSIT TOURNEO - 2.2 TDCi 10.08 - 85 115 2198
FORD - TRANSIT TOURNEO - 2.2 TDCi 07.06 - 96 131 2198
FORD - TRANSIT TOURNEO - 2.2 TDCi 10.07 - 103 140 2198
FORD - TRANSIT Autobus - 2.2 TDCi 04.06 - 63 85 2198
FORD - TRANSIT Autobus - 2.2 TDCi 04.06 - 81 110 2198
FORD - TRANSIT Autobus - 2.2 TDCi 10.08 - 85 115 2198
FORD - TRANSIT Autobus - 2.2 TDCi 04.06 - 96 130 2198
FORD - TRANSIT Autobus - 2.2 TDCi 10.07 - 103 140 2198
FORD - TRANSIT nadwozie pełne - 2.2 TDCi 04.06 - 63 85 2198
FORD - TRANSIT nadwozie pełne - 2.2 TDCi 04.06 - 81 110 2198
FORD - TRANSIT nadwozie pełne - 2.2 TDCi 10.08 - 85 115 2198
FORD - TRANSIT nadwozie pełne - 2.2 TDCi 04.06 - 96 130 2198
FORD - TRANSIT nadwozie pełne - 2.2 TDCi 10.07 - 103 140 2198
FORD - TRANSIT platforma / podwozie - 2.2 TDCi 04.06 - 63 85 2198
FORD - TRANSIT platforma / podwozie - 2.2 TDCi 04.06 - 81 110 2198
FORD - TRANSIT platforma / podwozie - 2.2 TDCi 10.08 - 85 115 2198
FORD - TRANSIT platforma / podwozie - 2.2 TDCi 04.06 - 96 130 2198
FORD - TRANSIT platforma / podwozie - 2.2 TDCi 10.07 - 103 140 2198
PEUGEOT - BOXER Autobus - 2.2 HDi 100 04.06 - 74 101 2198
PEUGEOT - BOXER Autobus - 2.2 HDi 120 04.06 - 88 120 2198
PEUGEOT - BOXER nadwozie pełne - 2.2 HDi 100 04.06 - 74 101 2198
PEUGEOT - BOXER nadwozie pełne - 2.2 HDi 120 04.06 - 88 120 2198
PEUGEOT - BOXER platforma / podwozie - 2.2 HDi 100 04.06 - 74 101 2198
PEUGEOT - BOXER platforma / podwozie - 2.2 HDi 120 04.06 - 88 120 2198

"Oświadczam, że opis w aukcjach ALLEGRO wystawianych przez użytkownika BOX-MOTO oraz zdjęcia w nim wykorzystane są naszego autorstwa.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów opisów oraz zdjęć w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170. "

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.U.H. BOX-MOTO
Chorzowska 29/1
41-709 Ruda Śląska
NIP: 6412049616
REGON: 241133214
Firma BOX-MOTO działa na rynku motoryzacyjnym od kwietnia 2009 roku. Mimo iż jest to krótki okres czasu wyrobiła sobie pozytywną opinie wśród Klientów którzy coraz częściej wybierają Naszą firmę oraz produkty które oferujemy. Firma BOX-MOTO zajmuje się sprzedażą części samochodowych wszelkiego rodzaju, części sprowadzane są z Niemiec, Holandii i Hiszpanii. Gwarantujemy niezawodność oraz to że Nasze produkty są zawsze nowe i oryginalne. Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić Naszych Klientów, dlatego też staramy się aby części zamienne dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe, dajemy również Państwu gwarancję na wszystkie nasze produkty oraz możliwość wymiany zamówionej części w razie niedopasowania. Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą.

kontakt

reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie w zakładce 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient prawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.