POMPA WSPOMAGANIA AUDI A6 C6 2.0 TFSI 4F0145156 (6482887623)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
600,00 zł
z 6 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: audi (oryginalne OEM)
  • produkt regenerowany: tak
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: audi


telefon:

+48 604 297 953


WYSYŁKA KURIER

wpłata na konto

za pobraniem


Wpłaty należy dokonać na konto, którego nr otrzymasz w mailu od Allegro.


PODSTAWOWE INFORMACJE:
W paczce umieszczamy paragon fiskalny, lub na życzenie fakturę VAT.
Wystawiamy faktury VAT, a cena na Allegro jest ceną brutto.



REGENERACJA PRZEKŁADNI KIEROWNICZYCH


POWSTAŃCÓW 32 F
31-422 KRAKÓW

kuzicars@poczta.fm

kontakt telefoniczny:
w godzinach 10-17
+48 604 297 953

POMPA WSPOMAGANIA PO REGENERACJI


POMPA WSPOMAGANIA
ZF ORYGINAŁ PO REGENERACJI
AUDI A6 C6 (2008 - 2011)
AUDI A6 S6 (2008 - 2011)
AUDI A6 ALLROAD (2008 - 2011)
numery z pompy:
ZF:
7651955132
7651955139

7651955150
7651955151
765195515­2
7651955159
7651955163
AUDI/VAG
4F0145156
4F0145156B

4F0145156C
4F0145156D
4F0145156­E
4F0145156F
4F0145156G
4F0145156H

silniki m.in.:
2.0 TDI
2.0 TFSI

CIŚNIENIE 130 bar

CENA OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREJ POMPY
(nadającej się do regeneracji)

produkt regenerowany dostępny od ręki
na oryginalnych uszczelnieniach
AUTO SUPPLIERS LIMITED
12 miesięcy gwarancji

do każdej przesyłki
PARAGON LUB FAKTURA VAT !
PRODUKT KUPUJESZ W PEŁNI LEGALNEJ FIRMIE!!

ORYGINALNIE I BEZPIECZNIE ZAPAKOWANY

poniżej foto:
-

-

-
-
-
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Możliwe formy kontaktu: Telefon: 604297953 w godzinach 8-20 Mail: kuzicars @ poczta.fm Możliwy odbiór osobisty części w Krakowie lub w Grobli. Adres punktu w Krakowie: Kuzicars.pl Ul. Powstańców 32F 31-422 Kraków Adres punktu w Grobli (tylko po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym): Kuzicars.pl Grobla 7 32-709 Drwinia

kontakt

  • kuzicars@poczta.fm
    Na korespondencję mailową odpisujemy na bieżąco (najpóźniej w ciągu 24 godzin)

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Detaliści Marcin Dudek
Powstańców 32F
31-422 Kraków
 
a) Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko i wyłącznie Konsumentowi tzn – osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. b) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. c) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kuzicars @ poczta.fm . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: KUZICARS MARCIN DUDEK UL. POWSTAŃCÓW 32F 31-422 KRAKÓW Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres KORESPONDENCYJNY sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] d) Na odesłanie przedmiotu Kupujący ma kolejne 14 dni od momentu powiadomienia Sprzedawcy o chęci odstąpienia od umowy. e) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

reklamacje

a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kuzicars @ poczta.fm lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: > imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy > datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, > przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, > wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: w w w . u o k i k . g o v . p l zakładka 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

pozostałe informacje

Części wysyłane do regeneracji proszę wysyłać TYLKO i WYŁĄCZNIE na adres warsztatu: Kuzicars.pl Zygmunt Wągroda Grobla 7 32-709 Grobla Z dopiskiem "REGENERACJA" i danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres zwrotny) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BARDZO WAŻNA INFORMACJA I) Zniszczenie podczas transportu: Jeśli produkt zostanie uszkodzony podczas transportu za fakt ten odpowiada przewoźnik. W tym wypadku stosowna informacja musi zostać odnotowana na protokole szkody, co stanowi podstawę do roszczeń wobec przewoźnika. II) Prosimy o sprawdzanie zawartości paczki w obecności kuriera! a) Jeżeli wysyłka będzie odbywać się firmą kurierską jest możliwość otwarcia paczki i sprawdzenia zawartości (w przypadku wpłaty na konto/wpłaty poprzez PayU) oraz sprawdzenie czy przesyłka nie posiada żadnych uszkodzeń/braków! b) W przypadku paczek pobraniowych możliwość taka występuję po uiszczeniu opłaty za paczkę. III) Jeżeli uszkodzenia i/lub braki występują NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY! a) Protokół szkody powinien być wypełniony z tą samą datą, w której nastąpiło doręczenie. b) Protokół szkody powinien być wypełniony w obecności osoby doręczającej przesyłkę. c) Na protokole MUSI być zaznaczone, że paczka została przyjęta Z ZASTRZEŻENIAMI (np. pogniecione/uszkodzone opakowanie zewnętrzne, rozerwane taśmy/folie ochronne) oraz posiadała oryginalne opakowanie (chyba, że faktycznie było inaczej) wraz z dodatkowymi zabezpieczeniami (np. dodatkowe obłożenie kartonowe, wytłoczki tekturowe, folię stretch, folię bąbelkową, taśmy ostrzegawcze, inne naklejki ostrzegawcze itp.).