POMPA WODY MITSUBISHI CARISMA 1.9 TD VOLVO S40 V40 (6860507715)

6 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
77,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: LUBLIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

WITAMY NA AUKCJACH STRONG_AUTO I ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW!!!

DZIŚ MAMY DO ZAOFEROWANIA:

NOWA POMPA WODY
DO
RENAULT VOLVO MITSUBISHI
POMPA RENOMOWANEJ FIRMY DOLZ
GWARANTOWANA JAKOŚĆ ORYGINAŁU
NR ORYGINALNE:
MITSUBISHI M345611
MITSUBISHI M855991
RENAULT 7701462809
RENAULT 7701463111
RENAULT 7701463397
RENAULT 7701464736
RENAULT 7701465816
RENAULT 7701466578
RENAULT 7701468491
VOLVO 3242084
VOLVO 32877516
VOLVO 33430935
VOLVO 33442518
VOLVO 33448275
VOLVO 33448317
VOLVO 33456260


KONTAKT:

e-mail: strong-auto@wp.pl

tel. 81 444 11 65


POMPA PASUJE M.IN. DO NASTĘPUJĄCYCH POJAZDÓW:

MITSUBISHI CARISMA 1.9TD 10.1996-09.2000
RENA­ULT CLIO I 1.7 1.8 1.9D
RENAULT CLIO II 1.9D
RENAULT ESPACE III 2.0 2.0 16V
RENAULT KANGOO 1.9D
RENAULT LAGUNA 1.8 2.0 1.9D
RENAULT MEGANE I 2.0 1.9D
RENAULT MEGANE SCENIC 2.0 1.9D
RENAULT 19 1.7 1.8 1.9D
RENAULT 21 1.7 2.0 1.9D
VOLVO S40/V40 1.9TD
VOLVO 340 360 440 460 480 1.7 1.8 1.9D

POMPA JEST NOWA, CENA ZA SZTUKĘ

JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN, ZAPYTAJ

PRZEŚLIJ NR NADWOZIA, SPRAWDZIMY

NA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA
NIE RYZYKUJ!!! KUPUJ RENOMOWANE PRODUKTY

OFEROWANE CZĘŚCI SĄ NOWE, WYSTAWIAMY FV LUB PARAGON

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u strong_auto za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.H.U. STRONG-AUTO Sławomir Stronkowski 20-151 Lublin ul. Techniczna 4 box 2

tel. 81 444 11 65; e-mail: strong-auto@wp.pl

Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu szczegółów przez e-mail. Sklep stacjonarny 20-151 Lublin ul. Techniczna 4 box 2, czynne 9-17 w dni robocze.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Wysyłka listem poleconym ekonomicznym oraz listem poleconym priorytetowym jest nieubezpieczona i nie ma gwarantowanego terminu dostawy jak w przypadku przesyłki kurierskiej. Wybierając opcję wysyłki listem poleconym ekonomicznym lub listem poleconym priorytetowym jako kupujący ponosisz ryzyko uszkodzenia zawartości przesyłki, przesyłka jest nieubezpieczona!!!


Przesyłki kurierskie oraz paczki pocztowe są ubezpieczone i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości spisz protokół szkody wraz z kurierem.


Reklamacje uszkodzonych towarów w transporcie przyjmowane są jedynie pod warunkiem posiadana spisanego protokołu uszkodzenia przesyłki w transporcie, zaś wynik reklamacji uzależniony jest od przewoźnika który udzielił gwarancji na na dostarczenie przesyłki w stanie nienaruszonym.


Preferujemy kontakt mailowy. Jeśli chcą Państwo o coś zapytać proszę zawsze podawać swój login z allegro i numer aukcji. Wtedy udzielimy Państwu precyzyjnych odpowiedzi na zadane pytanie. 


Sprzedawany towar jest zawsze nowy i nieużywany, posiadający gwarancję. Wszelkie koszty dotyczące gwarancji oraz zwrotów ( koszty przesyłek ) , ponosi kupujący.  Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru. Po rozpatrzeniu reklamacji kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie. Zdjęcia zamieszczone na aukcji są zdjęciami przykładowymi i nie odzwierciedlają sprzedawanego towaru. Towar sprzedawany zgodnie z opisem w każdej aukcji. 


W normalnych warunkach zakupiony towar wysyłamy tego samego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wygranej aukcji oraz przelewu na nasze konto (oczywiście wyłącznie w przypadku płatności przelewem). Przy wpłacie na konto bankowe warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie przelewu. W szczególnych (bardzo rzadkich) przypadkach może się zdarzyć, że zakupionego towaru nie posiadamy akurat w magazynie - w takim przypadku, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu (max 72h). Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-15 wg. opcji wybranej w formularzu opcji wysyłki. Należy wypełnić formularz opcji wysyłki, wszelkie telefony są zbędne, zabierają tylko czas i opóźniają wysyłkę. Wszelkie informacje proszę przesyłać na e-mail: strong-auto@wp.pl lub poprzez "Pytanie do sprzedającego".


Pamiętaj!!!, że nieodebranie przesyłki naraża firmę na dodatkowe koszty. Nieodebranie przesyłki jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i jest zgłaszane do allegro w celu zawieszenia konta kupującego.

 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kierowanie reklamacji bezpośrednio na pocztę. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu.  


Reklamacje dotyczące przesyłek (nieterminowości dostawy ) będą przyjmowane po 14 dniach roboczych od momentu ich nadania.


Proszę o potwierdzenie otrzymania przesyłki przez wystawienie komentarza. 


Postępowanie przy odbiorze paczek kurierskich i pocztowych: 

*Osoba odbierająca paczkę w obecności kuriera doręczającego powinna sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i ewentualnych uszkodzeń.  

*Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar jest zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony), kurier odjeżdża i dalsze informacje już nie mają znaczenia.  

*W przypadku stwierdzenia zawartości paczki niezgodnej z zamówieniem lub uszkodzonej zawartości, odbiorca ma obowiązek spisać protokół szkody wraz z kurierem, w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób zapakowania paczki, uszkodzone opakowanie itp. Ważne jest, aby data i godzina zgłoszenia szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody "Przy odbiorze". Pod protokołem musi podpisać się zarówno odbiorca jak i kurier. Protokół ten ma być sporządzony w 2 egzemplarzach, z czego jeden pozostaje u odbiorcy, a drugi zabiera kurier. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie protokołu szkody - powinien spisać oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie proszę ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia.  

*Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. *Skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc e-maila strong-auto@wp.p lub poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu" z aukcji Allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie).  

*Czekać na informację od obsługi sklepu Sprzedawcy, gdzie zostanie podana dalsza procedura.  

*Skontrolowanie zawartości paczki chroni Kupującego i ułatwia przebieg procedury reklamacyjnej.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FHU STRONG-AUTO
TECHNICZNA 4 BOX 2
20-151 LUBLIN
PL
Dodatkowe informacje

 CZĘŚCI ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE ORAZ USZKODZONE I MONTOWANE NIE  PODLEGAJĄ ZWROTOM. WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZWROTU JEST ORYGINALNE I  NIENARUSZONE OPAKOWANIE PRODUKTU ORAZ PARAGON. PROSIMY O ROZWAŻNE  ZAKUPY.   Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy. Zwrot  pieniędzy nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru, nie  później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę  zwracanego towaru. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się  skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu. Zwracany towar  należy odesłać na adres Sprzedawcy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu,  nie później jednak niż w terminie 14 dni . Do każdej paczki włożony jest  dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub (na życzenie Kupującego)  faktury. Przy rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki paragon nie  wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
FHU STRONG-AUTO
TECHNICZNA 4 BOX 2
20-151 LUBLIN
PL
Dodatkowe informacje

 W razie konieczności reklamacji, towar musi  zostać odesłany z dowodem  zakupu (paragon lub nr faktury), fakturą za  montaż i demontaż,  oświadczeniem zakładu mechaniki pojazdowej o montażu i  demontażu części  wraz z danymi firmy, datą montażu i demontażu,  przebiegiem auta przy  montażu i demontażu oraz dokładnymi danymi pojazdu  (nr nadwozia). W  innym przypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana.  Wartość reklamacji  nie może przekroczyć ceny zapłaconej za produkt przez Nabywcę i nie  obejmuje kosztów wysyłki, kosztów związanych z montażem i  demontażem  produktu ani innych dodatkowych kosztów. Na części  elektryczne i  elektroniczne udzielana jest gwarancja tylko w przypadku jej montażu w  specjalistycznym warsztacie.  U W A G A ! ! ! Reklamacje na części oryginalne będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie  opinii sporządzonej przez ASO. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych od momentu  otrzymania przez nas reklamowanego towaru. Po rozpatrzeniu reklamacji  kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany e-mailowo lub  telefonicznie.