POMPA WODY MERCEDES DB W 202 124 CLK 210 (6912255798)

9 dni do końca
cena kup teraz
128,79 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
Zakupy od 900 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: DULOWA, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

E-mail: kxmk@akcja.pl GG: 2468830 Telefon: 501 023 726

FIRMA KXMK

FIRMA


KXMK


WITA NA SWOICH AUKCJACH

Zajmujemy się sprzedażą części samochodowych. Działamy w serwisie aukcyjnym ALLEGRO .

Oferujemy części renomowanych producentów .

Wszystkie Części są NOWE I objęte GWARANCJĄ PRODUCENTA .

Przedmiotem aukcji jest

POMPA WODY ( z uszczelką )
MGC-5188
NR WG RUVILLA 65188
Nr. Oryginału :
1112000401
1112004­001
111200400180

ZASTOSOWANIE :


Mercedes CLK (C208) 200 rocznik 1997 do 2002
Mercedes Coupe (C124) 220 CE rocznik 1992 do 1993
Mercedes Klasa C (W202) C180 / C200 / C 230 rocznik 1993 do 2000
Mercedes Klasa E (W124 / C124 / A124 / S124) E200 / E220 rocznik 1993 do 1998
Mercedes Klasa E (W210 / S210) E200 / E230 rocznik 1995 do 2000
Mercedes Klasa M (W163) ML230 rocznik 1998 do 2005
Mercedes SLK (R170) 200 rocznik 1996 do 2000

Cena za 1 SZT

Jeśli masz pytania zadzwoń

501 023 726

883 955 074

SPRZEDAWANY TOWAR

- JEST NOWY

- POSIADAJĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA

- NA ZAKUP WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT LUB PARAGON DO WYBORU

JESLI NIE JESTEŚ PEWIEN CZY PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU
LUB
TEL 501 023 726

Kupując u nas zyskujesz gwarancję jakości zakupionych części oraz masz pewność że towar jest fabrycznie nowy i pochodzi z legalnego źródła !!!!!!!!!!!!

INNE AUKCJE :

http://panel-aukcji.­pl/show.php?uid=1994­068&login=krisk9

Wybrane aukcje użytkownika krisk9 GALERIA SPRZEDAWCY
(c) 2006-2009 kwaku666


[DANE_EU][KOD][/KOD]­[EAN][/EAN][WYS]0[/W­YS][TYP]0[/TYP][SKL_­ID]0[/SKL_ID][SKL_TX­T][/SKL_TXT][WZN]0[/­WZN][/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u krisk9 za co najmniej 900 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 21 1140 2004 0000 3202 4514 8860
    • 50 1020 5558 1111 1643 1760 0032
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 10,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

KXMK
DULOWA Paderewskiego 2
32-545 Karniowice
NIP: 628-171-14-27
REGON: 120087241

Dane firmy :

KXMK Krzysztof Kucia

Dulowa , Paderewskiego 2

32-545 Karniowice

Nip: 6281711427

Regon : 120087241

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 25.01.2008 Nr.ewid . 5474/2005 .

dane do wpłaty

KXMK Krzysztof Kucia Dulowa.Paderewskiego 2 32-545 Karniowice

M Bank 21 1140 2004 0000 3202 4514 8860

Inteligo 50 1020 5558 1111 1643 1760 0032

Kontakt: 501023726

mail : kxmk@akcja.pl

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku .  Minimalny Czas wysyłki podany na każdej aukcji . Zakup po godzinie 16 00 jest traktowany jako zakup dnia kolejnego. 

Zakup w sobotę lub niedziele najwcześniejsza wysyłka to wtorek .

Maksymalna waga przesyłki to 31 kg ( dotyczy również przesyłek darmowych zakup powyżej określonej kwoty ) .

Zakup powyżej tej wagi będzie skutkował wysłaniem informacji do sprzedającego z prośbą o dopłatę do kolejnej przesyłki .

MINIMALNY Czas dostawy :Kurier dostawa do 48 godzin od nadania

List polecony ekonomiczny ( przesyłka firmowa )   - D + 7 dni

E-przesyłka( Kurier 48 /Paczka 48 )  - D + 3 dni

Przesyłka biznesowa lub biznesowa pobraniowa ( kurier 48/Paczka 48 ) - D + 3 dni

Paczkomaty- D + 3 dni

Allegro minipaczka InPost - D + 6 dni

(gdzie D oznacza dzień nadania a pozostałe dni to dni robocze )Zgłoszenie

braku przesyłki można złożyć po 14 dniach od jej nadania.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

W  DNIACH 10 07 - 18 07 2017 KONTAKT TELEFONICZNY BĘDZIE UTRUDNIONY PROSIMY WSZELKIE INFRMACJĘ PRZEKAZYWAĆ DROGĄ MAILOWĄ kxmk@akcja.pl .


Ta część może nie pasować do Twojego samochodu. Skontaktuj się z Nami

jeżeli nie jesteś pewien, wskażemy odpowiednią ofertę na allegro.

Data w nawiasach oznacza całościowe lata produkcji danego modelu auta.

Nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie.

Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów.

Jeżeli nie jesteś pewien dopasowania części po wymiarze i numerze

katalogowym, wyślij do Nas email przed zakupem z zapytaniem. Podaj

niezbędne dane do auta: model, nadwozie, rok produkcji, silnik, moc i

numer nadwozia vin. Mamy możliwość sprawdzenia i wskazania właściwej

części. Jeżeli nie jesteś pewien, przed zakupem porównaj wymiary części z

założonymi w twoim samochodzie, ponieważ wyświetlone występowanie nie

powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji podczas doboru

części zamiennych.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
KXMK KRZYSZTOF KUCIA
PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
PL
Dodatkowe informacje

adres do zwrotu: 

KXMK Krzysztof Kucia Dulowa , Paderewskiego 2 32-545 Karniowice Polska 


Zwroty przyjmowane są poprzez platformę Poczty Polskiej pod adresem :

 https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main  

Nazwa sklepu : KXMK

w szczególnych przypadkach zwrot odbywa się na nasz koszt po ustaleniu z obsługą sklepu . 



Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. 

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Najkrótsza proponowana Procedura zwroty : Poinformowanie kupującego o odstąpieniu od umowy drogą mailową na adres kxmk@akcja.pl ( do 14 dni od otrzymania towaru ) 

Wypełnienie formularza o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość .

Odesłanie towar wraz z formularzem do 14 dni od odstąpienia od umowy na adres firmy . 

Wypełniony protokół zwrotu ułatwi nam identyfikację towaru oraz przyspieszy procedurę zwrotu. http://allegro.kxmk.com.pl/druk%20odstapienia.pdf 

Przesyłki za pobraniem nie są dostarczane do naszej firmy . 

Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą produktu na pasujący - skontaktuj się z Nami. 

Zaproponujemy właściwy towar - stworzymy dogodne warunki wymiany towaru. Uszkodzona przesyłka? Skontaktuj się z Nami poprzez email kxmk@akcja.pl dokumentując zdjęciami otrzymany produkt. 

Znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. 


Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

14 ) Kupującym którzy nie są konsumentami w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 .

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
KXMK KRZYSZTOF KUCIA
DULOWA .PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje towaru reguluje ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 

Dla ułatwienia udostępniamy protokół reklamacji, który przyspieszy procedurę: 

http://allegro.kxmk.com.pl/reklamacja.pdf 1. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kxmk@akcja.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy  i odsyła towar na adres KXMK  Krzysztof Kucia Paderewskiego  2 , 32-545 Karniowice zgodnie z procedurą opisaną w zakładce zwrot towaru . 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej