pompa paliwa AUDI VW PASSAT 8E0 906 091 C 4,5bary (6482203436)

10 dni do końca
cena kup teraz
199,50 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska 23,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,00 zł
  • lokalizacja: wrocław
  • stan: nowy

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­-----------------

HURTOWNIA SAMOCHODOWA ZAPRASZA NA SWOJE AUKCJE:

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­------------------

!!! 100% wzmocniona żywotność!!!

UWAGA

LEPSZA ELEKTRONIKA=dłuższa żywotność

UWAGA!!!!!! charakterystyczne jest to, że pompa ma ciśnienie 4,5 Bary i dlatego nie można zastąpić tej pompy innymi pompami!!!!!!!

!!!! gwarancja 12m-cy!!!każda pompa została indywidualnie przetestowana w ciągu 48h

.

--------------------­--------------------­-------------------

!!! Uwaga !!!

KUPUJ TYLKO FIRMOWE PRODUKTY-na naszych aukcjach znajdziesz towar najwyższej jakości

Kupując tanią podróbkę - kupujesz marną jakość-

kupujesz również kłopoty! ! !

tracisz czas, a na końcu okazuje się że i tak przepłaciłeś(walczysz ze sprzedawcą o uznanie reklamacji, ponosisz koszty wysłania do reklamacji, czekasz na rozpatrzenie reklamacji 14 dni, ponowne koszty wysyłki, itp....)

--------------------­--------------------­-------------------

!!!!!!Przedmiotem aukcji jest fabrycznie nowa pompa paliwa, która montowana jest m.in w autoryzowanych serwisach, a więc jest to produkt najwyższej jakości.!!!!!

.

- Pompa wykonana jest z bardziej wytrzymałego materiału niż oryginał.

- Elementy sterujące wzmocnione i żywotność trwalsza o 100%.

-Dobrana przy produkcji specjalnie wzmocniona elektronika powoduje, że pompa jest znacznie wytrzymalsza i dostosowana do większych obciążeń

- Każda pompa została indywidualnie przetestowana w ciągu 48h.

.

!!!!!! Sprawdzone w praktyce !!!!!!!

.

GWARANCJA NA 12 M-CY-każda pompa została indywidualnie przetestowana w ciągu 48h

.

Przedmiotem aukcji jest nowa pompa paliwa montowana m.in. w autoryzowanych serwisach.

.

Zapewne na oryginalnej pompie auto przejechało nie mniej niż 100tys km, dlatego moim zdaniem warto przy zakupie zwrócić uwagę na jakość pompy, nie tylko na cenę. Na firmowej pompie znowu auto przejedzie ok. 150tys km, natomiast wszystkie zamienniki są w środku zrobione naprawdę z bardzo delikatnych elementów (najtańszym kosztem), które łatwo się zużywają i w niedługim czasie trzeba będzie ponownie dokonać zakupu pompy paliwa. Tak więc na dłuższą metę zupełnie się to nie kalkuluje. Z nowymi pompami to dzisiaj nie jest za różowo z tego względu, że na rynek weszły chińskie, tajwańskie i koreańskie podróbki, a ich jakość jest delikatnie mówiąc marna. Jeśli chcecie państwo pompę paliwa do swojego auta i chcecie tym autem jeszcze trochę pojeździć bez niespodzianek, to szczerze nie polecam nowych pomp paliwa z dalekiego wschodu. Czasami ktoś będzie wam wmawiał, że to nie chińska podróbka, ale np. porządny niemiecki produkt, a to wszystko nieprawda, pytajcie wtedy o firmę. Jeśli ktoś będzie mówił o zamiennikach, tzn. że jest to firma z bardzo dalekiego wschodu. Każda podróbka, to firma dopiero od niedawna ucząca się produkować takie pompy, a co gorsze uczy się na naszej skórze, na nasz koszt. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!! Spytajcie pierwszego-lepszego mechanika co sądzi o wszystkich zamiennikach.

UWAGA!!!!!! charakterystyczne jest to, że pompa ma ciśnienie 4,5 Bary i dlatego nie można zastąpić tej pompy innymi pompami!!!!!!!

Przykładowe fabryczne numery pompy:

4B0 919 051

8E0 906 091

8E0 906 091C

i wiele innych

Wystawiona na tej aukcji pompa paliwa jest dedykowana przez AUTORYZOWANE SERWISY do:

AUDI A3 1.8 od 1996 -2003r. 125, 150KM

AUDI A4 1.8T od 2002 -2008r. 163KM

AUDI A6 1.8T od 1997-2005r. 150KM

VW PASSAT B5 1.6 od 1996-2000r. 101KM

VW PASSAT B5 1.8 od 1996-2000r. 125KM

VW PASSAT B6 2.0 od 2000-2005r. 115KM

wymiary:charakterystyczne jest to, że pompa ma niżej wymienione wymiary i dlatego nie można zastąpić tej pompy innymi pompami!!!!!!!

- średnica walca - 50mm,

- długość metalowego walca - 91mm,

- długość całkowita - 135mm (długość walca + krućca na paliwo + krućca na filterek)

Pompa paliwa jest nowa, z pisemną gwarancją na rok czasu

.

Na zakupiony towar wystawiamy FV lub paragony i towar dostarczamy natychmiast po złożeniu zamówienia.

.

--------------------­--------------------­-----------

KONTAKT:

e-mail: electronical@tlen.pl

tel: 665-77-27-22

605-91-26-96

.

SPOSOBY WYSYŁKI:

1. Odbiór osobisty

2. Wysyłka za pobraniem (za zaliczeniem pocztowym)

3. Wysyłka po wpłacie na konto

4. Wysyłka kurierska

--------------------­--------------------­----------

B8

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

działalność gospodarcza zarejestrowana przez Prezydenta Wrocławia i wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Powyższy adres jest właściwy również do składania reklamacji

kontakt

  • 665 772 722
    kontakt i sposób porozumiewania się pomiędzy konsumentem a sprzedawcą
  • electronical@o2.pl
    kontakt i sposób porozumiewania się pomiędzy konsumentem a sprzedawcą

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: electronical@o2.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres AGAPIT Tomasz Chmielewski, ul. Wyczółkowskiego 15, 51-639 Wrocław. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): - do AGAPIT Tomasz Chmielewski, 51-639 Wrocław, ul. Wyczółkowskiego 15 - Ja [imię, nazwisko konsumenta],niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . - Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . - Imię i nazwisko: [imię i nazwisko konsumenta] - Login Allegro: [login konsumenta] - Adres: [adres konsumenta] - Data: [data odstąpienia od umowy] - Podpis: - numer Telefonu. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy kupujący obowiązany jest odesłać rzecz sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jednocześnie sprzedający zastrzega, iż nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI: W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację i zażądać jednego z czterech działań: -wymiany towaru na nowy; -naprawy towaru; -obniżenia ceny; -odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu. Warto podkreślić, że nie skraca to w żaden sposób okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy najlepiej w formie pisemnej na w/w adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - okoliczności uzasadniające reklamację, - opis usterki przedmiotu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację telefonicznie lub poprzez e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy: - naprawy towaru, - wymiany towaru na nowy, - obniżenia ceny towaru, to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta, nawet jeżeli wada powstała z jego winy. Przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta: byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Jeśli tego nie czyni, konsument może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności przedsiębiorcy i upływu wyznaczonego terminu klientowi wolno odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Bardzo ważne są tu jednak dwie zasady: konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny oraz żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Nie może jednak zrobić tego bez powiadomienia o tym konsumenta, ma on bowiem prawo do zmiany propozycji przedsiębiorcy (z wymiany na naprawę lub odwrotnie). Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ma prawa odmówić konsumentowi obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

pozostałe informacje

GWARANCJA: Sprzedawca udziela konsumentowi gwarancji na zakupiony towar.Gwarancja ta zawiera następującą treść: informacje, jak: - Gwarant:AGAPIT TOMASZ CHMIELEWSKI UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 15, 51-639 WROCŁAW - Czas trwania - 1 rok lub dożywotnio (wybrane towary opisane w aukcjach) - Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej - bez ograniczeń, - uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady - takie same jak opisane wyżej przy "OPIS PROCEDURY REKLAMACJI" Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej ============================================================================ Sprzedawca spełnia świadczenie poprzez wysłanie zakupionego towaru pocztą lub kurierem, najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakupu towaru. ============================================================================ MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu.Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. ============================================================================ Sprzedający zobowiązuje się dostarczać kupującemu zamówioną rzecz wolną od wad. ============================================================================ Akceptując niniejszy regulamin kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie dotyczących go danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2011r. Nr 230, poz. 1371 ze zm.) w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom nieuprawnionym. Kupujący posiada prawo do wglądu swoich danych osobowych, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o ich usunięcie. Dane osobowe Kupującego zostaną udostępnione w celu wywiązania się z umowy sprzedaży produktów. Za zgodę o której mowa wyżej uważa się także podanie danych poprzez formularz Allegro niezbędnych do realizacji złożonego zamówienia. ============================================================================= Wszystkie powyższe postanowienia nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw kupującego będącego konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności powyższych postanowień z tymi przepisami, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie i bezwzględnie obowiązującego prawa polskiego.