Pompa napowietrzająca HAILEA ACO-208 2100L/H 18W (7117783155)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,99 zł
z 4997 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]

opis

Hailea ACO 208

Napowieterzacz do stawu

Pompa powietrza

2100L/H 18W

Elektromagnetyczne pompy powietrza serii ACO wyróżniają się swoją dużą mocą sprężania, dzięki czemu powietrze można tłoczyć głęboko pod wodę.

Żaden z elementów pompy nie jest oliwiony więc tłoczone powietrze jest czyste. Tłok i cylinder zostały pokryte specjalnym materiałem, który zmniejsza zużycie energii i wydłuża żywotność poszczególnych elementów pompy. Mocna, wykonana z wysokiej jakości aluminium obudowa ułatwia odprowadzanie ciepła. Wszystkie te cechy sprawiają, że pompy mogą pracować ”non-stop”, bez wahań wydajności.

Poręczny uchwyt ułatwia przenoszenie pompy w nowe miejsca pracy. Wszystkie pompy wyposażone są w rozdzielacz powietrza.

Latem podczas upałów pompa dostarcza tlen rybom, a zimą chronią przed całkowitym zamarznięciem stawu i jednocześnie dostarcza tlen rybom.

 

  

PARAMETRY TECHNICZNE ACO-208

MOC 18W

WYDAJNOŚĆ 35L/min 2100L/H

CIŚNIENIE 0.015MPa

ZASILANIE 220V/50Hz

  

DŁUGOŚĆ 142mm

SZEROKOŚĆ 80mm

WYSOKOŚĆ 78mm

WAGA 0,9kg

 

GWARANCJA 2 LATA

 

Pompa posiada 1 wyjście oraz plastikowy rozdzielacz na 6 wyjść w zestawie.

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Aquos Bródno
Porannej Bryzy 42
03-284 Warszawa
woj. mazowieckie
email: sklep@zoo-aquos.pl
tel.: 607325525

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Aquos Zielonka
Wrzosowa 57
05-220 Zielonka
woj. mazowieckie
email: sklep@zoo-aquos.pl
tel.: 607325525

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Dane do odesłania paczki na reklamację:

Piotr Rusiniak

Porannej Bryzy 42

03-284 Warszawa


1) Kupione i dostarczone towary objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora na podstawie dowodu zakupu dołączanego do każdego zamówienia. Czas trwania okresu gwarancyjnego ustala dystrybutor, zazwyczaj są to 24 miesiące.

2) Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.

3) Podstawą uznania ewentualnej reklamacji gwarancyjnej jest oryginał dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon) bądź inny dokument potwierdzający zakup produktu w naszym sklepie.

4) Faktura VAT lub paragon są dokumentami potwierdzającymi rozpoczęcie terminu gwarancji dla produktów objętych gwarancją.

5) W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować ze Sklepem drogą mailową na adres: sklep@zoo-aquos.pl.

6) Przy dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient obowiązany jest dostarczyć na adres korespondencyjny Sklepu, wskazany powyżej, reklamowany produkt wraz z podaniem numeru zamówienia i oryginałem dokumentu potwierdzającego zakup oraz wskazać wady produktu lub niezgodność produktu z umową, w szczególności wskazać jakich cech produkt nie wykazuje lub jakie cechy posiada, których mieć nie powinien. Klient powinien określić sposób realizacji swoich uprawnień wynikających z reklamacji.

7) Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku, gdy dla weryfikacji reklamacji wymagane będą dodatkowe ekspertyzy techniczne termin ten może zostać wydłużony.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Aquos Katarzyna Rusiniak
Wrzosowa 57
05-220 Zielonka
Dodatkowe informacje

W prawie reklamacji lub zwrotów prosimy o kontakt meilowy lub telefoniczny.


Wszystkie odsyłane paczki muszą posiadać opis usterki, skan dowodu zakupu oraz dane kontatkowe do osoby reklamującej. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Aquos Katarzyna Rusiniak
Wrzosowa 57
05-220 Zielonka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy

 1) Konsument dokonujący zakupów w Internetowym Sklepie może bez podania przyczyn odstąpić od umowy w terminie do 14 dni od dnia wydania rzeczy, zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

2) Prawo to nie przysługuje w przypadku: - rzeczy nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta, - rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin trwałości, - rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - dzienników, periodyków lub czasopism - nagrań dźwiękowych lub wizualnych, albo programów komputerowych, dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3)Klient może zrezygnować z zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się załączniku do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014

 4) W przypadku rezygnacji z zakupionego produktu Klient odeśle produkt do Sklepu na adres korespondencyjny tj: Piotr Rusiniak Porannej Bryzy 42 03-284 Warszawa

5) W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

6) Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep , Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7) W przypadku odstąpienia od umowy, koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient. W przypadku zwrotu towarów bardzo dużych lub ciężkich typu: klatki, transportery, duże opakowania karmy lub żwirku itp. koszt zwrotu może być wyższy niż cena standardowej paczki pocztowej.

8) Zwrot wpłaty, dokonywany jest na to samo konto, z którego przelew został zaksięgowany na koncie bankowym Sklepu lub w przypadku paczek pobraniowych na koncie podanym przez konsumenta w formularzu odstąpienia od umowy.

9) Klient, który złożył zamówienie oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. 

10) LINK DO USTAWY: http://uokik.gov.pl/download.php?id=1224. 

11) LINK DO NASZEGO FORMULARZA ZWROTÓW: goo.gl/oRGVOM

O sprzedającym
www_zoo-aquos_pl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

6110

 

34

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 607****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota
10:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Punkty odbiorów zamówionych towarów (odbiór możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym)

Warszawa-Bródno

ul. Porannej Bryzy 42

Zielonka

ul.Wrzosowa 57


Kontakt: 607325525

Pozostałe informacje

Na warunkach niniejszego Regulaminu prowadzi sprzedaż detaliczną na odległość oferowanych przez siebie produktów z wykorzystaniem infrastruktury internetowej.

I. Informacje ogólne

1) Dane firmy:

AQUOS Katarzyna Rusiniak

ul. Nieszawska 4A,

03-382 Warszawa

NIP: 524-107-58-29

REGON: 141759069

NR KONTA: 82 1140 2004 0000 3702 6024 2172 Mbank

2) Adres korespondencyjny oraz adres do wysyłania zwrotów i reklamacji:

Piotr Rusiniak

Porannej Bryzy 42

03-284 Warszawa

3) Kontakt

Tel: 607325525

E-mail: sklep@zoo-aquos.pl

4)Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu i złożenie zamówienia.

5) Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu.

6) Znaki towarowe użyte na stronie są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.

7)

Punkt odbiorów zamówionych towarów (Odbiór możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym)

Warszawa-Bródno

ul. Porannej Bryzy 42

Zielonka

ul.Wrzosowa 57

II. Przyjmowanie i realizacja zamówień

1) Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.allegro.pl

2) Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia.

3) Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

4) Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie takie zostanie anulowane, jeśli nie zostanie ono potwierdzone przez Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.

5) Płatność za zamówione w Sklepie produkty może nastąpić według wyboru klienta: przy odbiorze towaru lub przy złożeniu zamówienia w Sklepie.

6) Przyjęcie do realizacji  zamówienia rozpoczyna się:

- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po złożeniu zamówienia,

- przelewem – po tym, jak na wskazanym koncie Sklepu zostanie zaksięgowana kwota należności za zamówiony towar,

jednak do zawarcia Umowy Sprzedaży towarów na odległość dochodzi dopiero w momencie wystawienia przez Sklep dowodu zakupu jakim jest paragon lub faktury Vat.

7) Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

8) Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców oraz zamówienie nie zostało złożone w wyniku błędu systemu informatycznego.  W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji, w tym o częściowej realizacja lub rezygnacji z zamówienia.

9) Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od daty jego złożenia lub zgodnie z datą podaną w konkretnej ofercie.

10) Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem firm kurierskich i związane z tym opóźnienia w dostawie.

11) W wypadku zamówień nietypowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim wypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

12) Nierejestrowane przesyłki pocztowe t.j "list priorytetowy" i "list ekonomiczny" wysyłane są na wyraźne polecenie klienta. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ich zaginięcie oraz nie można ich w żaden sposób zareklamować.

13) Klient w momencie odbioru paczki kurierskiej zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu w obecności doręczyciela. W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości lub usterek towaru zobowiązany jest do spisania protokołu adekwatnego do powstałej szkody. Protokół spisywany jest przez kuriera, a podpisywany przez klienta. Jeżeli protokół nie został spisany podczas odbioru paczki, firmy kurierskie przewidziały dodatkowy czas - 7 dni kalendarzowych na spisanie protokołu szkody w punktach obsługi klienta.

14) Do każdego zamówienia dołączona zostanie faktura VAT lub paragon, zgodnie z wyborem klienta. W przypadku wystawienia faktury VAT należy przy zamówieniu podać dane do FV.

15) W przypadku węży i innych elementów przycinanych na wymiar, według zaleceń kupującego tolerancja wymiarów wynosi +/- 5%. Elementy przycinane pod wymiar nie podlegają zwrotom.

16) Terminy dostaw podane na aukcjach, są liczone w dniach roboczych oraz są podane orientacyjnie. Dokładamy wszelkich starań, żeby przesyłki były dostarczane jak najszybciej do odbiorców.

III. Odstąpienie od umowy

1) Konsument dokonujący zakupów w Internetowym Sklepie może bez podania przyczyn odstąpić od

umowy w terminie do 14 dni od dnia wydania rzeczy, zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia

30 maja 2014 roku.

2) Prawo to nie przysługuje w przypadku:

- rzeczy nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta,

- rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin trwałości,

- rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze

względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

- dzienników, periodyków lub czasopism

- nagrań dźwiękowych lub wizualnych, albo programów komputerowych, dostarczonych w zapieczętowanym

opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

3)Klient może zrezygnować z zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Wzór formularza

odstąpienia od umowy znajduje się załączniku do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

4) W przypadku rezygnacji z zakupionego produktu Klient odeśle produkt do  Sklepu na adres korespondencyjny tj:

Piotr Rusiniak

Porannej Bryzy 42

03-284 Warszawa

5) W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich

zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna

w granicach zwykłego zarządu.

6) Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep , Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7) W przypadku odstąpienia od umowy, koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient. W przypadku zwrotu

towarów bardzo dużych lub ciężkich typu: klatki, transportery, duże opakowania karmy lub żwirku itp. koszt zwrotu może być wyższy niż cena

standardowej paczki pocztowej.

8) Zwrot wpłaty, dokonywany jest na to samo konto, z którego przelew został zaksięgowany na koncie bankowym Sklepu lub w przypadku paczek pobraniowych na koncie podanym przez konsumenta w formularzu odstąpienia od umowy

9) Klient, który złożył zamówienie oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia

od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

IV. Reklamacje i gwarancje

1) Kupione i dostarczone towary objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora na podstawie dowodu zakupu dołączanego do każdego zamówienia.

2) Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.

3) Podstawą uznania ewentualnej reklamacji gwarancyjnej jest oryginał dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon) bądź inny dokument potwierdzający zakup produktu w naszym sklepie.

4) Faktura VAT lub paragon są dokumentami potwierdzającymi rozpoczęcie terminu gwarancji dla produktów objętych gwarancją.

5) W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować ze Sklepem drogą mailową na adres: sklep@zoo-aquos.pl.

6) Przy dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient obowiązany jest dostarczyć na adres korespondencyjny Sklepu, wskazany powyżej, reklamowany produkt wraz z podaniem numeru zamówienia i oryginałem dokumentu potwierdzającego zakup oraz wskazać wady produktu lub niezgodność produktu z umową, w szczególności wskazać jakich cech produkt nie wykazuje lub jakie cechy posiada, których mieć nie powinien. Klient powinien określić sposób realizacji swoich uprawnień wynikających z reklamacji.

7) Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku, gdy dla weryfikacji reklamacji wymagane będą dodatkowe ekspertyzy techniczne termin ten może zostać wydłużony.



V. Dane osobowe Klienta

1)Rejestrując się w Sklepie Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie do celów marketingowych przez Sklep.

2) Klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz aktualizacji.

VI. Pozostałe informacje

1) Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowych będę rozstrzygane na drodze polubownej.

2) W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej spory będą rozstrzygane przez stosowny Sąd. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

Numer oferty:7117783155
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry