Pompa hydrauliczna wspomagania LKT (7142286235)

658,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Tuchola, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 12 [kg]

opis

Pompa hydrauliczna wspomagania układu kierowniczego LKT

PZS-U-32L

  • Wydajność: 50 litrów (1600 obrotów pompy)
  • Objętość geometryczna: 34 cm3/obr
  • Kierunek obrotów: lewy
  • Zakres obrotów: 800 - 2500 obr/min
  • Ciśnienie nominalne: 16 MPa

DLACZEGO MY

Kupując u nas masz pewność, że produkt jest najwyższej jakości, wyprodukowany przez profesjonalistów korzystających z materiałów i sprzętu najwyższej jakości.

6 powodów dla który warto kupić u nas:

  • ORYGINALNY PRODUKT - Masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt bezpośrednio od producenta (uwaga na tanie podróbki)
  • GWARANCJA PRODUCENTA - Otrzymasz pisemną gwarancję
  • WIEDZA I DOŚWIADCZENIE -  Posiadamy wieloletnie doświadczenie - jesteśmy już ponad 25 lat na rynku
  • PROFESJONALNE PODEJŚCIE - Indywidualnie podchodzimy do pytań każdego klienta
  • FACHOWE DORADZTWO - Znamy się na tym, co sprzedajemy - w razie problemów służymy pomocą przed i po zakupie
  • SKLEP PROKONSUMENCKI - masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu

GALERIA

SZYBKI KONTAKT

Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7:oo - 22:oo pod numerami telefonów:

509 959 703, 884 002 141

Zapraszamy także do kontaktu e-mail pod adresem: sma-allegro@hylmet.pl

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Tuchola, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Zamówienia złożone i opłacone (wybrana forma płatności PayU lub pobranie) do godziny 12:30 wysyłamy tego samego dnia.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Z.P.U.H. HYLMET H. Figiel, E. Piesik, Sp. J.
Plaskosz 9
89-500 Tuchola
Dodatkowe informacje

  

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład: 

  • pisemnie na adres: Plaskosz 9, 89-500 Tuchola;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sma-allegro@hylmet.pl;

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej      

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na   sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje   dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru   oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z   tytułu rękojmi

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej   podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie   gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres   Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na   naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie   ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o   rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu   rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w   szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do   dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o   szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu   cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu   rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch   lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne!   Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia   niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy   sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

· pisemnie na   adres: Plaskosz 9, 89-500 Tuchola;

· w formie   elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sma-allegro@hylmet.pl;


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w   szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu   doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o   obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane   kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,   jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć   Towar wadliwy na adres: Plaskosz 9, 89-500 Tuchola. Jeżeli jednak ze   względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie   byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w   miejscu, w którym się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż   w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące   przedsiębiorców

  • Zgodnie z art. 558 § 1   Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar   wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
  • Z chwilą wydania przez   Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego   konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo   przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie   ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od   przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w   przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania   reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez   Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji   i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na   stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:   https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także   punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub   adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem   jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących   pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 


Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z   pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1)   wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego   (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w   sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji   Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na   miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3)   pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.   Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane   są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod   numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze,   w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest   platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i   przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi   interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej   obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego   rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z   internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji   na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony   Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Z.P.U.H. HYLMET H. Figiel, E. Piesik, Sp. J.
Plaskosz 9
89-500 Tuchola

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Czas na zwrot: 14 dni
Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie: Plaskosz 9, 89-500 Tuchola;
  • mailowo: sma-allegro@hylmet.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń:

  • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: Plaskosz 9, 89-500 Tuchola.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy      Towaru inny niż najtańszy zwykły      sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie      jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego      dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Hylmet
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

27

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 52 *** ** ** (pokaż)
  • 52 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta SmA_HYLMET jest ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY „HYLMET“ HENRYK FIGIEL EUGENIUSZ PIESIK SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Plaskosz wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000278764, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw sprawiedliwości, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Plaskosz 9, 89-500 Tuchola, NIP 5610002454, REGON 09001202000000. 

Pozostałe informacje

Pełna wersja regulaminu i zasad kupna na allegro jest dostępna pod adresem: http://sma.hylmet.pl/regulamin

O marce

Firma Hylmet istnieje na rynku od maja 1991 roku. Rozpoczęliśmy swoją działalność od usług i regeneracji elementów hydrauliki. Czas zmian ustrojowych, burzliwy rozwój gospodarki, zmiany własnościowe w krajowych firmach dawały duże możliwości w poszukiwaniu miejsca dla firmy. Staraliśmy się ten czas maksymalnie wykorzystać. Od początku działalności dążyliśmy do zaistnienia na rynku jako firma rzetelna, oferująca wyroby dobrej jakości i w konkurencyjnej cenie. Osiągnięcie zakładanych celów wiązało się z ciągłym inwestowaniem w infrastrukturę zakładu i tak z zakładu usługowego powstała firma dysponująca nowoczesnym parkiem maszynowym produkująca pompy hydrauliczne, olejowe, zawory oraz przekładnie (multiplikatory) do maszyn i urządzeń rolniczych i leśnych.

Nasze serie produktów

Numer oferty:7142286235
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry