POMPA HYDRAULICZNA DO WYCIĄGARKI DEFENDER DISCO (6541279086)

zakończona
1 450,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Wieliczka
  • stan: nowe

KONTAKT:

7 dni w tygodniu:

8:00 – 22:00
TEL: 665 990 404

DZIAŁ HANDLOWY:

TEL: 012 410 74 10
allegro@lr.pl

BIURO CZYNNE
pn – pt
9:00 – 18:00


ADRES:
Land Serwis
ul. Jedynaka 26
32-020 Wieliczka

DOSTAWA: *Firma kurierska
*Schenker
*Odbiór osobisty
*w siedzibie

MAPA DOJAZDU

Przedmiotem sprzedaży jest NOWA POMPA HYDRAULICZNA DO WYCIAGARKI do reduktora Land Rovera Defendera, Discovery I i II LT230. Cena promocyjna!!! Nr. katalogowy: 40PH12

Posiadamy także duże zaplecze części blacharskich i mechanicznych,

nowych oraz używanych do samochodów marki Land Rover, Rover oraz Jaguar.

MAMY WSZYSTKIE NOWE CZĘŚCI ZAMIENNE - NAJWIĘKSZY MAGAZYN W POLSCE!!!

Jeżeli nie znajdziesz na naszych aukcjach tego czego szukasz zadzwoń,

na pewno znajdziemy przedmiot który Cię interesuje.

Przed kliknięciem Kup Teraz prosimy o kontakt telefoniczny w celu sprawdzenia dostępności przedmiotu.

Tel: 665990404

Sprawdź nasze inne aukcje - sprzedajemy części zamienne i akcesoria


do samochodów marki LAND ROVER.

Snorkele SAFARI SNORKEL do samochodów różnych marek,

akumulatory OPTIMA, wyciągarki, trapy,liny syntetyczne, kinetyczne,

kotwice do wyciągarek oraz inne akcesoria off-roadowe.


>

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Posiadamy największe w Polsce zaplecze części zamiennych i akcesoriów do samochodów marki Land Rover oraz Jaguar. Dysponujemy magazynem części nowej i starej motoryzacji. Nasza oferta dotyczy zarówno części oryginalnych jak i zamienników. Prowadzimy również sprzedaż części do napraw blacharsko-lakierniczych. Ponad to posiadamy w swej ofercie produkty do samochodów MG, Triumph, Mini, Jaguar, Austin-Healey, Land Rover, Morris Minor. Zajmujemy się również sprzedażą komponentów off-road wielu marek. Projektujemy oraz prowadzimy przebudowę seryjnych samochodów terenowych do potrzeb sportu oraz zaawansowanego Off-Roadu. Zajmujemy się produkcją ślusarską (grille heavy duty, osłony podwozia, progi, siodła do wciągarek itp.) Zapewniamy naprawy oraz renowacje pojazdów zabytkowych. *** Szukasz konkretnej części?! Zadzwoń, wystawimy Aukcję dla Ciebie. *** Zapraszamy również do profesjonalnego serwisu marki Land Rover ***

kontakt

  • 665990404
    Poniedziałek - Piątek, w godzinach 8-16.

reklamacje

http://lr.pl/allegro/gwarancja/ British Garage Sp. z.o.o. ul. Jedynaka 26 32-020 Wieliczka NIP 683-209-81-97 Tel. (12) 410-7400 Fax. (12) 410-7425 e-mail: sklep@lr.pl PROCEDURA REKLAMACYJNA 1. Niniejsza procedura dotyczy wyłącznie produktów sprzedawanych przez firmę BRITISH GARAGE/LAND SERWIS (w dalszej części będziemy używać skrótu SERWIS B.G.). Zawarte w niej informacje opisują warunki gwarancji oraz tok postępowania serwisowego dotyczącego towarów reklamowanych przez kupujących. 2. SERWIS B.G. zobowiązuje się do naprawy lub wymiany reklamowanego sprzętu o czym decyduje wyłącznie SERWIS. SERWIS B.G. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia innych przedmiotów lub/i urządzeń natury rzeczywistej oraz wirtualnej. Ponadto wyklucza się wszelkie roszczenia wynikające z niepełnej użyteczności towarów, pokrycia strat lub utraconych zysków w związku z uszkodzeniem, awarią sprzętu oraz wszystkie inne zakresy odpowiedzialności. 3. W ramach udzielonej gwarancji SERWIS B.G. zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy, wymiany wadliwego sprzętu na sprawny, wolny od wad lub w szczególnych i uzasadnionych przypadkach zwrotu gotówki za zakupiony towar w terminie nieprzekraczającym 21 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia reklamacji przez SERWIS B.G. W uzasadnionych przypadkach (skomplikowana naprawa, odesłanie towaru bezpośrednio do producenta, itp.) termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu. W przypadku wymiany sprzętu na nowy okres gwarancji biegnie na nowo licząc od daty wymiany sprzętu. 4. Przyjęcie sprzętu do SERWISU B.G. nie oznacza uznania reklamacji lecz poddanie reklamowanego towaru ekspertyzie w celu zdiagnozowania usterki i wykluczenia przypadków, o których mowa w punktach 13 i 14. 5. SERWIS B.G. po wykonaniu ekspertyzy i uznaniu reklamacji za zasadną dokonuje bezpłatnej naprawy bądź wymiany sprzętu na sprawny. Uszkodzone podzespoły i części elektroniczne pozostają własnością SERWISU. 6. W uzasadnionym przypadku zwrotu gotówki za zakupiony towar zleceniodawca reklamacji zostanie o tym fakcie poinformowany przez firmę BRITISH GARAGE/LAND SERWIS. Zwrot gotówki jest możliwy, gdy reklamowany towar został dostarczony do SERWISU B.G. kompletny w oryginalnym opakowaniu. Decyzję o zwrocie podejmuje wyłącznie SERWIS B.G. W niniejszym przypadku uszkodzony towar pozostaje w SERWISIE. 7. W przypadku odmowy przyjęcia lub/i odmowy naprawy sprzęt jest odsyłany do zleceniodawcy reklamacji w stanie w jakim został dostarczony do SERWISU B.G. wraz z pisemnym uzasadnieniem decyzji. 8. SERWIS B.G. nie przyjmie reklamacji, która nie spełnia warunków zawartych w punkcie 10 i 11 niniejszej procedury reklamacyjnej i uzna zgłoszenie reklamacyjne jako pozagwarancyjne - odpłatne w przypadku, gdy reklamowany towar nie jest objęty gwarancją - zgodnie z punktem 12. 9. SERWIS B.G. nie ma obowiązku wcześniejszego informowania zleceniodawcy reklamacji o niespełnieniu któregokolwiek z warunków opisanych w punktach 10 i 11, a także w przypadku odmowy przyjęcia lub/i odmowy naprawy reklamowanego sprzętu. 10. Warunkiem przyjęcia reklamacji przez SERWIS B.G. w okresie gwarancji jest: dostarczenie sprzętu w stanie kompletnym (wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami oraz dokumentacją) w oryginalnym opakowaniu;dostarczenie czytelnej kopii protokołu (zgłoszenia) reklamacyjnego z opisem wady reklamowanego towaru;dostarczenie czytelnej kopii dokumentu potwierdzającego zakup towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT zawierająca czytelną datę zakupu, nazwę towaru oraz dane sprzedawcy);dostarczenie czytelnie wypełnionej, ważnej karty gwarancyjnej (jeśli jest załączona do towaru);dostarczenie specyfikacji ilościowej reklamowanych towarów z wyszczególnieniem modeli oraz typów w przypadku wysłania większej ilości towarów. 11. Za reklamację przedsprzedażną można uznać sprzęt z wadą ujawnioną w fabrycznie nowym towarze pierwszego użycia lub w czasie nieprzekraczającym pierwszych 10 dni od daty zakupu sprzętu. Warunkiem przyjęcia reklamacji przedsprzedażnej przez SERWIS jest: dostarczenie sprzętu wolnego od zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych oraz śladów użytkowania w stanie kompletnym (wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami oraz dokumentacją) w oryginalnym opakowaniu;dostarczenie kopii protokołu (zgłoszenia) reklamacyjnego z czytelnym opisem wady reklamowanego towaru;dostarczenie specyfikacji ilościowej reklamowanych towarów z wyszczególnieniem modeli oraz typów w przypadku wysłania większej ilości towarów. 12. Za reklamację pozagwarancyjną SERWIS B.G. uzna towar, który nie jest objęty gwarancją w następstwie: zakończenia okresu gwarancyjnego;uszkodzeń i wad nie objętych gwarancją w szczególności wywołanych z winy/niewiedzy użytkownika;naruszenia, zerwania plomb gwarancyjnych;zmiany, zamazania numeru seryjnego towaru;wprowadzonych zmian konstrukcyjnych lub/i nieautoryzowanych ingerencji;unieważnienia, zagubienia karty gwarancyjnej. W przypadku uszkodzeń i wad nie objętych gwarancją, w szczególności wywołanych z winy, niewiedzy użytkownika oraz w przypadku utraty praw gwarancyjnych zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone jako pozagwarancyjne odpłatne. Wszelkie koszty manipulacyjne związane z rozpatrzeniem reklamacji pozagwarancyjnej pokrywa jej zleceniodawca. 13. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub/i nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z: wszelkich uszkodzeń oraz urazów mechanicznych, termicznych, chemicznych obudowy, elementów i podzespołów zewnętrznych i wewnętrznych jak i wywołanymi nimi wad;uszkodzeń powstałych w skutek błędnej obsługi, montażu, eksploatacji, przechowywania i obchodzenia się z towarem (napięcie zasilające, temperatura, wilgotność);działania sił wyższych, klęsk żywiołowych (pożar, powódź) i innych wypadków losowych;uszkodzeń wynikających z użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcją oraz jego przeznaczeniem;uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad użytkowania sprzętu oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika;uszkodzeń wywołanych przez używanie niezalecanych akcesorii, zmiany konstrukcyjne, ingerencję oraz naprawy przez nieautoryzowany serwis lub/i próbę naprawy przez użytkownika;uszkodzeń wywołanych niepoprawnym podłączeniem sprzętu do instalacji zasilającej, itp.;zawilgocenia, korozji, zalania lub zanieczyszczenia jakąkolwiek inną substancją;przerwanych, przeciętych przewodów, oraz wyłamanych, wykrzywionych, bądź oderwanych złączy;naturalnego zużycia sprzętu i jego poszczególnych elementów. Reklamowany sprzęt z wyżej wymienionymi uszkodzeniami oraz z pochodnymi tychże uszkodzeń nie podlega naprawie, wymianie gwarancyjnej. Gwarancją nie są objęte obudowy oraz wszelkie akcesoria montażowe (wkręty, śruby uchwyty, itp.). 14. Gwarancja nie obejmuje zastrzeżeń co do konserwacji, regulacji, czyszczenia, programowania, korekcji błędów obsługi i wykonania innych czynności niezbędnych do poprawnego funkcjonowania towaru do których zobowiązany jest użytkownik. Czynności te będą wykonywane przez SERWIS B.G. odpłatnie. 15. Zerwanie, naruszenie plomb gwarancyjnych, ingerencja, dokonywanie zmian konstrukcyjnych oraz wykonywanie jakichkolwiek czynności serwisowych, przez osoby nieupoważnione jest równoważne z utratą praw gwarancyjnych. 16. Reklamacje towarów należy przesyłać paczką zbiorczą zgodnie z punktem 19 niniejszej procedury reklamacyjnej. 17. W przypadku wysłania dużej ilości reklamowanych sprzętów konieczne jest każdorazowe uprzedzenie firmę BRITISH GARAGE/LAND SERWIS o tym fakcie drogą telefoniczną bądź faksem. Brak takiej informacji może znacząco wpłynąć na termin rozpatrzenia reklamacji. 18. Przed przesłaniem do firmy BRITISH GARAGE/LAND SERWIS jakichkolwiek zwrotów towarów konieczne jest każdorazowe powiadomienie BRITISH GARAGE/LAND SERWIS o tym fakcie drogą telefoniczną lub faksem w celu wydania decyzji dotyczącej postępowania z danym asortymentem. 19. Reklamacje towarów należy przesłać na adres: BRITISH GARAGE SP. Z.O.O. ul. Jedynaka 26 32-020 Wieliczka 20. SERWIS B.G. nie ponosi odpowiedzialności za: zmiany w ustawieniach reklamowanego sprzętu;wszelkie inne akcesoria dołączone do opakowania nie należące do oryginalnego towaru;akcesoria oraz opakowanie, które nie zostały dostarczone wraz z reklamowanym sprzętem;stan urządzenia oraz załączonych akcesoriów w przypadku braku oryginalnego opakowania;stan opakowania i towaru w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia podczas wysyłki do serwisu;przedłużenie terminu rozpatrzenia reklamacji niezależne od SERWISU B.G.;inne uszkodzenia wynikające z niewłaściwego przechowywania, transportu, obchodzenia się ze sprzętem. 21. Postanowienia końcowe: dostarczony do SERWISU B.G. towar musi odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym;dostarczona wraz z reklamowanym towarem kopia dowodu zakupu musi być czytelna;SERWIS B.G. zastrzega sobie prawo do domagania się przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających zakup reklamowanego towaru;SERWIS B.G. podczas naprawy/wymiany może stosować towary i podzespoły nowe lub regenerowane;SERWIS B.G. zastrzega sobie prawo pobrania kosztów manipulacyjnych związanych z rozpatrzeniem: reklamacji pozagwarancyjnych, reklamacji towarów pozbawionych praw gwarancyjnych oraz reklamacji towarów, których gwarantem nie są DOSTAWCY TOWARÓW oferowanych przez BRITISH GARAGE/LAND SERWIS. 22. Firma BRITISH GARAGE/LAND SERWIS zastrzega sobie wyłączne prawo do zmian w niniejszej procedurze reklamacyjnej.

pozostałe informacje

W serwisie Allegro najczęściej pojawiają się części z wyprzedaży magazynowych lub części używane. W przypadku wątpliwości dotyczących dopasowania elementów do państwa pojazdu prosimy o telefon: 12-410-74-10, 665 990 404.