POMPA ABS PARTNER BERLINGO 0273004439 0265216720 (6950724222)

1 dzień do końca
cena kup teraz
130,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Wałcz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: peugeot (oryginalne OEM)

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

POMPA ABS DO

PEUGEOT PARTNER CITROEN BERLINGO 

NUMERY POMPY:

  • 0273004439
  • 0265216720

PRZED ZAKUPEM PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU UZYSKANIA INFORMACJI O DOSTĘPNOŚCI CZĘŚCI

POD NR TEL: 515 130 139

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 28 8941 1032 0095 8750 3000 0010
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

REKLAMACJE 

1.ZDJĘCIA Z OGŁOSZENIA SĄ ORYGINALNE , SPRAWDŹ STAN OGŁASZANEGO PRZEDMIOTU LUB ZADZWOŃ POD NUMER PODANY W AUKCJI PO WIĘCEJ INFORMACJI.KLIENT KUPUJĄC DANY PRZEDMIOT AKCEPTUJE TAKI STAN CZĘŚCI. PACZKI WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ  LUB POCZTĄ POLSKĄ.OD MOMENTU PRZEKAZANIA PACZKI KURIWROWI LUB POCZCIE PRZESTAJEMY ODPOWIADAĆ ZA NIĄ. 2.USZKODZENIA POWSTAŁE PODCZAS DOSTARCZENIA PRZESYŁEK PROSZĘ ZAŁATWIAĆ Z FIRMĄ KURIERSKĄ LUB POCZTĄ (POSIADAJĄ SWOJE WŁASNE DZIAŁY REKLAMACYJNE) 3.JEŻELI USZKODZENIA UKAZUJĄ SIĘ DOPIERO PO ROZPAKOWANIU KIEDY JUŻ KURIER ODEJDZIE A PRZESYŁKA ZOSTAŁĄ OTWARTA PÓŻNIEJ , PROSIMY W TAKIM WYPADKU SPRAWĘ REKLAMACJI ZAŁATWIAĆ Z FIRMĄ KURIERSKĄ , KTÓRA USZKODZIŁA PRZESYŁKĘ. NIE ODPOWIADAMY ZA CZAS DOSTARCZENIA PRZESYŁEK, OD NAS WYCHODZI W CIĄGU 24H OD MOMENTU ZAKUPU. 4.NIE UWZGLĘDNIAMY REKLAMACJI NA USZKODZONY W TRANSPORCIE TOWAR! 5.CZĘŚCI ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI WYMIANIE . JEŚLI NIE AKCEPTUJESZ TEGO FAKTU , NIE KUPUJ. 6.CZĘŚCI BLACHARSKIE WYSTAWIONE JAKO UŻYWANE MOGĄ POSIADAĆ USZKODZENIA LAKIERU WYNIKAJĄCE Z UŻYTKOWANIA W CZASIE JAZDY. JEŻELI OCZEKUJESZ IDEALNIE NOWYCH TO POLECAMY WIZYTĘ W ASO. WIĘKSZOŚĆ ELEMENTÓW WYMAGA SPOLEROWANIA LUB PONOWNEGO MALOWANIA. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW POWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM LAKIERU LUB INNYCH ODCIENI LAKIERU. NIE GWARANTUJEMY POJĘCIA "BEZ MALOWANIA". 7.ZAKUP CZĘŚCI BLACHARSKICH CO DO KOLORU I STANU JEST NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO GDYŻ ZDJĘCIA PRZEDSTAWEIAJĄ WYRAŹNY STAN I KOLOR SPRZEDAWANEGO TOWARU.NIE BĘDZIEMY ROZPATRYWAĆ REKLAMACJI ZE STANEM TEGO PRZEDMIOTU I KOLORU. 8.REKLAMACJE SILNIKÓW I INNYCH CZĘŚCI MECHANICZNYCH:ROZPATRUJEMY JA TYLKO W PRZYPADKU MONTAŻU CZĘŚCI W UPRAWNIONYCH DO TEGO ZAKŁADACH MECHANIKI POJAZDOWEJ Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD PRAWIDŁOWEGO MONTAŻU WNIOSEK REKLAMACYJNY Z PIECZĄTKĄ FIRMY ,NUMEREM TELEFONU NALEŻY DOSTARCZYĆ DO NAS NAJPÓŹNIEJ DO 7-GO DNIA OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZESYŁKI. W PRZYPADKU DOPUSZCZENIA SIĘ BŁĘDÓW ZE STRONY WARSZTATÓW DIAGNOSTYCZNYCH NIE PONISIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI. KLAIENT NA SWÓJ KOSZT DOSTARCZA CZĘŚĆ PODLEGAJĄCĄ REKLAMACJI WRAZ Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW ZAKŁADU STWIERDZAJĄCEGO WADĘ. 9.JEŚLI REKLAMACJA ZOSTANIE UZNANA WYMIENIAMY TOWAR NA INNY , TYLKO W PRZYPADKU GDY TAKICH NIE POSIADAMY ZWROT PIENIĘDZY. 10.W PRZYPADKU NIEUZASADNIONEJ REKLAMACJI TO KLIENT PONOSI CAŁKOWITY KOSZT Z NIĄ ZWIĄZANY.ZA NIEPRZEMYŚLANE ZAKUPY KLIENT PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ NIEUWZGLĘDNIAMY WTEDY ZADNYCH REKLAMACJI , NIE ODDAJEMY PIENIĘDZY. 11.ZWROTÓW PRZESYŁEK PACZEK ZA POBRANIEM NIE PRZYJMUJEMY. 12.PODSTAWĄ PRZYJĘCIA REKLAMACJI JEST PARAGON LUB FAKTURA VAT. 13.ZWROT UZNAJEMY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE. 14.KOSZT WYSYŁKI ZAWIERA KOSZT PAKOWANIA I WYSYŁKI DLATEGO MOŻE SIĘ RÓŻNIĆ Z PODSTAWOWYM KOSZTEM NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM. 15.NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI MAMY 3 MIESIĄCE. 16.KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ ZASADY PANUJĄCE W NASZEJ FIRMIE ORAZ WARUNKI ZAWARTE W REGULAMINIE.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 1 dzień

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Firma Usługowo Handlowa Auto-komplex
Żabia 37
78-600 Wałcz
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

REGULAMIN: REKLAMACJE

1.ZDJĘCIA Z OGŁOSZENIA SĄ ORYGINALNE , SPRAWDŹ STAN OGŁASZANEGO PRZEDMIOTU LUB ZADZWOŃ POD NUMER PODANY W AUKCJI PO WIĘCEJ INFORMACJI.KLIENT KUPUJĄC DANY PRZEDMIOT AKCEPTUJE TAKI STAN CZĘŚCI. PACZKI WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ  LUB POCZTĄ POLSKĄ.OD MOMENTU PRZEKAZANIA PACZKI KURIWROWI LUB POCZCIE PRZESTAJEMY ODPOWIADAĆ ZA NIĄ.

2.USZKODZENIA POWSTAŁE PODCZAS DOSTARCZENIA PRZESYŁEK PROSZĘ ZAŁATWIAĆ Z FIRMĄ KURIERSKĄ LUB POCZTĄ (POSIADAJĄ SWOJE WŁASNE DZIAŁY REKLAMACYJNE)

3.JEŻELI USZKODZENIA UKAZUJĄ SIĘ DOPIERO PO ROZPAKOWANIU KIEDY JUŻ KURIER ODEJDZIE A PRZESYŁKA ZOSTAŁĄ OTWARTA PÓŻNIEJ , PROSIMY W TAKIM WYPADKU SPRAWĘ REKLAMACJI ZAŁATWIAĆ Z FIRMĄ KURIERSKĄ , KTÓRA USZKODZIŁA PRZESYŁKĘ.

NIE ODPOWIADAMY ZA CZAS DOSTARCZENIA PRZESYŁEK, OD NAS WYCHODZI W CIĄGU 24H OD MOMENTU ZAKUPU.

4.NIE UWZGLĘDNIAMY REKLAMACJI NA USZKODZONY W TRANSPORCIE TOWAR!

5.CZĘŚCI ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI WYMIANIE . JEŚLI NIE AKCEPTUJESZ TEGO FAKTU , NIE KUPUJ.

6.CZĘŚCI BLACHARSKIE WYSTAWIONE JAKO UŻYWANE MOGĄ POSIADAĆ USZKODZENIA LAKIERU WYNIKAJĄCE Z UŻYTKOWANIA W CZASIE JAZDY. JEŻELI OCZEKUJESZ IDEALNIE NOWYCH TO POLECAMY WIZYTĘ W ASO. WIĘKSZOŚĆ ELEMENTÓW WYMAGA SPOLEROWANIA LUB PONOWNEGO MALOWANIA. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW POWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM LAKIERU LUB INNYCH ODCIENI LAKIERU. NIE GWARANTUJEMY POJĘCIA "BEZ MALOWANIA".

7.ZAKUP CZĘŚCI BLACHARSKICH CO DO KOLORU I STANU JEST NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO GDYŻ ZDJĘCIA PRZEDSTAWEIAJĄ WYRAŹNY STAN I KOLOR SPRZEDAWANEGO TOWARU.NIE BĘDZIEMY ROZPATRYWAĆ REKLAMACJI ZE STANEM TEGO PRZEDMIOTU I KOLORU.

8.REKLAMACJE SILNIKÓW I INNYCH CZĘŚCI MECHANICZNYCH:ROZPATRUJEMY JA TYLKO W PRZYPADKU MONTAŻU CZĘŚCI W UPRAWNIONYCH DO TEGO ZAKŁADACH MECHANIKI POJAZDOWEJ Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD PRAWIDŁOWEGO MONTAŻU WNIOSEK REKLAMACYJNY Z PIECZĄTKĄ FIRMY ,NUMEREM TELEFONU NALEŻY DOSTARCZYĆ DO NAS NAJPÓŹNIEJ DO 7-GO DNIA OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZESYŁKI. W PRZYPADKU DOPUSZCZENIA SIĘ BŁĘDÓW ZE STRONY WARSZTATÓW DIAGNOSTYCZNYCH NIE PONISIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI. KLAIENT NA SWÓJ KOSZT DOSTARCZA CZĘŚĆ PODLEGAJĄCĄ REKLAMACJI WRAZ Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW ZAKŁADU STWIERDZAJĄCEGO WADĘ.

9.JEŚLI REKLAMACJA ZOSTANIE UZNANA WYMIENIAMY TOWAR NA INNY , TYLKO W PRZYPADKU GDY TAKICH NIE POSIADAMY ZWROT PIENIĘDZY.

10.W PRZYPADKU NIEUZASADNIONEJ REKLAMACJI TO KLIENT PONOSI CAŁKOWITY KOSZT Z NIĄ ZWIĄZANY.ZA NIEPRZEMYŚLANE ZAKUPY KLIENT PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ NIEUWZGLĘDNIAMY WTEDY ZADNYCH REKLAMACJI , NIE ODDAJEMY PIENIĘDZY.

11.ZWROTÓW PRZESYŁEK PACZEK ZA POBRANIEM NIE PRZYJMUJEMY.

12.PODSTAWĄ PRZYJĘCIA REKLAMACJI JEST PARAGON LUB FAKTURA VAT.

13.ZWROT UZNAJEMY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE.

14.KOSZT WYSYŁKI ZAWIERA KOSZT PAKOWANIA I WYSYŁKI DLATEGO MOŻE SIĘ RÓŻNIĆ Z PODSTAWOWYM KOSZTEM NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM.

15.NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI MAMY 3 MIESIĄCE.

16.KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ ZASADY PANUJĄCE W NASZEJ FIRMIE ORAZ WARUNKI ZAWARTE W REGULAMINIE.